Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iOS 8

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Nee, even pauze. Moest werken en zo nog eventjes. En dan ga ik een boek lezen dat ik vanmiddag bij Bol.com heb gekocht: 'Saab over de kop. De nederlaag van Victor Muller'
    Ik kijk morgen wel even naar dat IOS gebeuren.
    Groeten,
    Bats
    wat ik bedoel is dat als ik iets zeg dat ik iets ga doen, dat dat in de regel ook gebeurt. --- TSM
    *klopt zelf op schouder* --- TSM
    Maar mijn accountant vond de A8 een sleeper (alhoewel hij dat negatief bedoelde haha) --- TSM
    Zeg, TSM, je wilt toch niet beweren dat je geen A8 gaat kopen omdat je niet kunt inparkeren. --- Brun
    Als je een A8 niet achteruit kan inparkeren heb je ook het recht op staand plassen verspeeld..... --- W220L
    de traditionele nieuwe auto draadjes zijn niet meer wat het geweest was --- TSM
    Ja motroos er zijn ook mensen die in 4 dagen meer benzine kosten hebben dan jij per maand verdient ---TSM
    Suv is er gewoon gekomen hoor....oh dat suv verhaal zit jullie nog steeds dwars he....hehehehehe *gniffelt in zijn vuistje*......sjongejongejongejongejonge zal ik dan ?...... nehhhhhhhh dan is de saga voorbij en dat zou zonde zijn---TSM

Comment

Het duurt een minuut of vijf..
      Veritatis simplex oratio est

Comment

Bluetooth en GPS schelen een slok op een borrel, ja, maar ik vergelijk nu appels met appels. Voordien allebei aan, nu ook.
        Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
        "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

• Bats-o-matic,

Dat was i.d.d. 8.0.1.

Maareh, permission granted to enter the world of 8.1!! :)

M.vr.gr.,
          Sander AKA ZKH.
          Ride: 400 Nm bijtellingsschraper

Comment

Working...
          X