Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

(ZZP) IT-er gezocht voor tijdelijke klus Dynamics AX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• (ZZP) IT-er gezocht voor tijdelijke klus Dynamics AX

De zoekkracht van gummen is vaak groot, dus laat ik hier eens een balletje opgooien. Ik heb zelf de ballen verstand van IT, heb deze tekst van een collega doorgekregen, dus als er onzin in staat, bite me. ;-)

Wij zoeken op korte termijn iemand die ons bedrijf kan helpen tijdens de implementatie van Dynamics AX, met het bouwen van SSRS rapporten.
    Diegene moet volledig op de hoogte zijn van programmeren in SSRS en de data structuur van Dynamics. Daarnaast in staat zijn om tegelijkertijd de kennis en kunde van ons eigen personeel op hoger niveau te krijgen. Communicatieve vaardigheden zijn dus handig, want je moet ook met de eindgebruiker in gesprek om de rapport behoefte te verduidelijken.

Eerste inschatting is dat we iemand full time nodig hebben, voor een maand of 4, locatie Lelystad.
    Ben of ken je iemand die dit kan ontvang ik graag een pb!
    fka KawaZZtra

Wel de kennis, helaas niet beschikbaar.
    Maar zal eens rondkijken in mijn netwerk(je)...

Comment

SSRS = SQL Server Reporting Services. Apart dat je hiervoor de boer op moet, dat zou onderdeel moeten zijn van het contract met de implementatiepartij. Of wilden die een dusdanig bedrag per rapport hebben dat zelf inhuren goedkoper is?

Ik zal voor je rondvragen maar is er een indicatie van het tarief? SSRS met Dynamics kennis is dun gezaaid namelijk.
      ------------------------------------------------
      We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Ik ken de details niet, maar wat ik begrijp komt de implementerende partij handen tekort. Ze zoeken zelf ook maar dit gaat mijn collega waarschijnlijk niet snel genoeg.
        Volgens mij is er nu iemand voor 80 per uur bezig, dus dat lijkt me een veilige indicatie. Ik ken die markt echt niet, dus ook geen idee van hoe dat tarief zich daarmee verhoudt.
        fka KawaZZtra

Comment

Hebben ze hier niet wat jullie zoeken?

http://www.ultimatesoftware.nl/

Schijnt één van de betere in NL te zijn en zoveel Dynamics partijen zijn er niet.

Comment

Working...
          X