Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke nieuwe mobiel?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Motorola bevalt me al 10jr goed. Een hele cleane versie van android waardoor de telefoon zich meestal niet helemaal volstouwt met software updates.

Ik heb nu van mijn werk een nokia 5.1. Whatsapp berichten komen niet door omdat de telefoon de processen die op de achtergrond draaien afsluit. Dus pas als je de app opent zie je nieuwe berichten. Superirritant. Een aantal collega’s heeft die software omzeild, maar zit nu met een trage (nieuwe!) telefoon...

Comment

• OK, Motorola voorlopig dus :)
      privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Collega van mij heeft deze Motorola One: https://tweakers.net/pricewatch/1237...one-zwart.html

Ziet er goed uit, niet supersnel maar alles doet het en voor die prijs is het een prachtig toestel.
        Het is er wel en je ziet het nu ook iets beter

Comment

• Heb zelf een Moto G7. Heerlijk toestel, full HD, NFC, vingerscanner, gezichtsherkenning enz. Rond de 200€.

Als je van wifi-bellen gebruik wilt maken, KPN, T-Mobile en Simyo. Tegenwoordig is Tele2 er geloof ik ook mee bezig.
          Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

• off topic
            @ iOnline: voor WiFi bellen kan je ook bij Vodafone terecht..
            Woon in een gebied waar de mobiele ontvangst Kwalitatief Uitermate Teleurstellend is en eigenlijk alleen een GSM repeater uitkomst brengt, maar dat mag niet van vadertje staat.
            Toen ik daar middels een ambtelijk schrijven van het agentschap Telecom netjes op gewezen ben moest ik wat anders (we schrijven nu mei 2018 en geregistreerde verkopers van GSM repeaters zijn verplicht om, desgevraagd, de NAW gegevens van de kopers van dergelijke illegale apparatuur aan het agentschap Telecom te overhandigen)
            Zat toen bij SIMYO en die hadden toen nog geen 'WIiFi bellen' alleen Vodafone. Sindsdien ben ik een gelukkige Vodafone klant, wellicht dat ik aan het eind van m'n huidige contract weer terugkeer bij SIMYO. Only time will tell...........

on topic
            Meer dan tevreden met m'n aifoon SE. Zo lang Apple nog iOS updates uitbrengt voor dit 'antieke' toestel blijft ze. Met de komst van iOS 14 zal het wel afgelopen zijn en wordt het tijd voor een ander, dan zien we wel weer verder.
            Last edited by levensnevel; 22-09-19, 04:07. Reden: te kleine toetsen cq te dikke vingers
            Toyota Prius 2 - my 09 - editione Tech - 203K+54K km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door denheer Bekijk bericht
              Voor diagnose: probeer eens 4G/LTE uit te zetten en kijk of het dan wel werkt met Vodafone. VoLTE is "Voice over LTE" en komt erop neer dat de spraakgesprekken over het datakanaal van LTE gaan en niet meer over het traditionele netwerk.

En als KPN wel werkt maar Vodafone niet dan zijn wellicht je APN instellingen voor Vodafone niet correct.
              Dank voor de tips, maar ik moest toch bij vodafone langs om het opgelost te krijgen.
              Uiteindelijk was het een of andere instelling bij vodafone waardoor mijn kaart niet meer werkte met dit toestel (ik had de sim eerder getest met een ander toestel). Kwamen ze achter nadat we 2 vodafone sims in het toestel hadden gestop waarbij de nieuwe sim wel en mijn originele niet werkte. Ook vaag was dat mijn 06-nummer aanvankelijk niet aan een andere kaart te koppelen was, en mijn nummer 3 dagen uit de lucht was.. Maar goed, maakt verder allemaal niet meer uit, hij doet het weer. En eerherstel voor de Xiaomi.

Comment

• levensnevel : Hier ook nog zo’n lekker kleine SE. Het lijkt me sterk dat het ding volgend jaar acuut onveilig (laat staan onbruikbaar) is als het niet meer de nieuwste versie van iOS krijgt. Voor de meeste bankierenapp’s heb je minimaal iets van iOS 10 nodig, dat is inmiddels drie jaar oud en wordt blijkbaar toch nog als veilig genoeg beschouwd

Comment

• Heb na wat twijfelen toch een Apple voor mn dochter gekocht. Ook een SE, vanwege de combinatie uiterlijk niet te flashy en technisch aardig modern.
                  Nu heeft ze dus een snellere smartphone dan haar vader, want die loopt nog met een iphone 6... ;)
                  privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Working...
                  X