Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke nieuwe mobiel?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
    https://www.belsimpel.nl/nokia-xr20/grijs

De instapper voor €339, ook bij Amazon voor die prijs te krijgen trouwens.

Maar eigenlijk wil je tóch een iPhone :-)
    Daar kan ik ook een A klasse van samsung voor kopen.

En nee. :-)
    Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

• Serieus, je rijdt met den truck over een xr20 en daarna doet ie t nog, zo'n A niet den'k Staat ergens een leuk Indiaas filmpje, gast gooit een xr20 en een ander gsm van een dakterras naar beneden, de xr20 blijft in tact, die andere spring in duizenden stukjes uiteen
      (Nee de Nokia deed het ook niet meer, dat niet :)
      Last edited by Sander; 16-01-23, 07:49.
      fka v164

Comment

• Een S doet het al niet meer als je hem vanuit de truck op het asfalt laat vallen, dus ik gok dat een A het dan ook niet meer doet. :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
          Hier in huis momenteel 4 iPhones in bedrijf. 'n SE van bijna twee jaar oud, die uiteraard nog perfect werkt. Tweemaal de 11 die nu ruim drie jaar oud zijn: batterijen zijn nog prima en ze werken snel en betrouwbaar met het nieuwste iOS (16). Alleen de iPhone 8 van mijn dochter heeft na vijf jaar een nieuw accu'tje nodig. Kost geloof ik €65 bij de Apple Store incl. inbouw. Prima spul, zeg ik.
          MDV en ik SE 2020 gekocht destijds (ergens in 2020), formaat is het enige voordeel imho (en ook de vingerafdruk scanner) maar dat is de grap. Koop een Samsung A53 (kost rond de 340 euro) krijg je vingerafdruk + gezichtscanner.

Als ik een SE 2022 (want dat is nu recent) en de A53 vergelijk wint het appel toestel alleen qua formaat: de camera, het scherm (120 hz he, dat heeft zelfs een iphone 14 niet!!!!), fysieke dual sim (handig op vakantie!) is allemaal in het voordeel van de A53. Ik heb dan ook een A53 met 256 gb en 8 ram voor mdv gehaald. Qua formaat onhandig, ik mot er niks van hebben maar met alle respect ik vind Apple, zeker vergeleken met Samsung echt extreem overpriced. En voormij was het over en uit toen ze de titanium ballen hadden om de Iphone 14 een toestel wat bijna een rug kost niet eens 120 hz scherm te geven, ja doei. Dat doe ik dus echt niet meer. Overigens kost een 128 gb SE 2022 rond de 590 euro in de Tweakers Pricewatch. Voor een paar tientjes meer koop je een S22 die lichtjaren vooruit is op alle vlakken.

Wat ik ook gaaf vind van Android, in de auto split screen bovenaan youtube even muziekje aan en onderaan flitsmeister af en toe checken waar een flitser is. Dat kan niet eens op een iphone.

Vooral het argument dat Apple heel lang ondersteuning krijgt is allang achterhaald, ook Samsung doet dat (weet niet of dat met andere Android fabrikanten zo is trouwens).

Ik overweeg voor mij zelf of een S21 FE, of een S22 (qua formaat vergelijkbaar met een Iphone 13/14) maar ik wacht even totdat de nieuwe S23 uitkomt in februari, hoop dat de vorige modellen dan wat zakken.
          Last edited by EG; 19-01-23, 13:36.

Comment

• Dat iPhones (te) duur zijn ben ik zeker met je eens. Overigens doet de 14 Pro wel degelijk 120hz, wat mij trouwens niet heel erg boeit.
            Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• Inmiddels een Samsung A23 binnen gekregen. Morgen maar eens de strijd aan gaan met overzetten en installeren van alles...

Comment

• Samsung Smart Switch: wat is het en hoe zet je gegevens van je telefoon naar een nieuwe Galaxy. Lees meer hierover in deze FAQ van Samsung Support.

Veritatis simplex oratio est

Comment

• I know W. Maar dat ging een jaar geleden ook niet helemaal naar wens.

Comment

Working...
                  X