Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke nieuwe mobiel?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Erratum:

Ik zie zojuist op tabblad 2 een groepje Samsung apps staan waaronder ook een mail app. Die mag ik zo te zien wel weer helemaal zelf in gaan stellen. Waarom worden dat de instellingen moet van overgenomen? Ik kan dat zo onbegrijpelijk vinden. Maar ja. Had ik maar naar Apple over moet stappen:-)

Comment

De camera is zoals verwacht best goed maar ook weer niet zo goed als ik verwacht had. Beter gezegd is de camera goed, maar is het volgens mij de beeldverwerking van Samsung die het onnatuurlijke en overdrevene toevoegt. Een zekere hardheid zie je als je op de foto's inzoomt. Maar in de schemer en in de doortekening van donkere kleuren doet hij het zeker beter dan mijn S3.

Comment

De externe luidspreker van mijn Nokia Lumia is overleden. Dus tijd voor een andere telefoon. Die Lumia instapper heeft het jaren prima, dus ik ben geneigd om weer zoiets te halen.Lumia 650 ziet er wel fraai uit en lijkt niet belachelijk groot. Microsoft 10 lijkt me wel een aflopende zaak (voor telefoons), maar ik tik dit bijvoorbeeld ook op een Surface die prima bevalt. Dat er geen honderduizend apps beschik baar zijn die vol met reclame of tracking cookies zitten vind ik geen probleem. Verder koop ik een telefoon als een wijf een auto: als het er een beetje mooi uitziet en in de winkel niet meteen uit elkaar flikkert geloof ik het wel. Dus wellicht hebben jullie nog een goede tip omdat ik nu een Fiat Punto ga kopen terwijl ik ook naar een Renault Clio zou moeten kijken. Een Porsche Cayenne hoeft het niet te worden. Een Kia Picanto ook niet, want het moet er wel een beetje fatsoenlijk uit zien. ;)

Comment

http://www.aldi.nl/print/kw352016/html5.html#1

9 tientjes voor een Lumia 540
          Veritatis simplex oratio est

Comment

Bedankt voor de moeite, maar zijn opvolger kost bij Tele2 (als ik verleng, wat ik zo te zien al maanden kan doen) 8 tientjes. En die 650 €170,- terwijl die bij Microsoft zelf €129,- kost.

Comment

Op aanraden van EG gekocht.

https://www.amazon.de/Motorola-Gener.../dp/B0179YRR5U

Heel erg tevreden mee.

Comment

Zoiets ja. Het zal wel of die Motorola of toch de Lumia 650 worden.

Comment

Ik heb hem net laten vallen, en nu doet ie het weer. :) Maar na het lezen van de reviews en vergelijkingen met die Moto G ziet die 650 er toch wel verleidelijk uit, dus ik heb hem wel besteld. Kijken of Windows 10 net zo fijn is als Windows 8 op de telefoon.

Comment

Documentaire over volgen gestolen phone..
                    grappig, en bizar tegelijk.
                    http://www.dutchcowboys.nl/video/ned...-find-my-phone
                    It's work Jim, but not as we knew it.

Brommer; BMW F800ST (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

Schop!
                      Miss Z heeft een nieuwe smartphone nodig. Ze heeft nu een HTC; Android dus. Eisen: moet het gewoon goed doen, beetje browsen, mailtjes, Whatsapp - meer niet. En een beetje goedkoop graag... Als Android Auto god werkt is dat wellicht handig. Tips???
                      “You’re gonna need a bigger boat”

Comment

Motorola G5 Plus. 266 euro, perfect toestel (wel groot).

Comment

Yep, die heb ik ook net voor MdV gekocht...:-)
                          Met 32Gb interne opslag kunnen er veel apps op en de camera is prima.

Comment

In augustus komt de Nokia 6 uit, met Android. De Nokia 3 is er al. Geen idee of ze goed zijn, , maar gezien mijn positieve ervaringen met de Finnen ga ik de "6" blind bestellen.:) Ook iets van 280 Euro dacht ik.

Comment

Inmideels in mijn familie en kennissekring een aantal uitermate tevreden Huawei gebruikers (P9 en P10)
                              Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek!

Comment

ik heb de Huawei Mate 9....ik vind het een topding qua standby-tijd, snelheid en camera.
                                My car is detailed by A1 Car Cleaning
                                A1 Car Cleaning | Alloygator Velgrandbescherming | Polishangel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
                                  In augustus komt de Nokia 6 uit, met Android. De Nokia 3 is er al. Geen idee of ze goed zijn, , maar gezien mijn positieve ervaringen met de Finnen ga ik de "6" blind bestellen.:) Ook iets van 280 Euro dacht ik.
                                  GF heeft de Nokia 3. Want ze wilde Dual Sim en plek voor een SD-kaart. Bovendien vond ze dat wit met koperen randje mooi. Ze is er tevreden mee: de batterij gaat langer mee dan die van de Lumia 520 en de Galaxy A5 die ze daarvoor gebruikten, en ze hoeft nu maar één telefoon mee te nemen. De rest boeit haar niet. Mij eigenlijk ook niet trouwens, alhoewel ik het scherm van mijn Lumia 650 wel een stuk mooier vind (AMOLED).

Comment

Working...
                                  X