Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke nieuwe mobiel?

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Inmiddels mijn klacht bij Waarborg Webwinkel gedeponeerd. Die beweren te bemiddelen. Toch is het enige wat ze in dit stadium doen mijn klacht naar de leverancier doorsturen.

Ja duh. Ik heb al drie keer mijn klacht gestuurd, wat heb ik aan u?

Nou, wij bemiddelen.

Dat is niet erg concreet, en weet ik nog niks.

Intussen wel een mail van Mobiel.nl dat ze gaan overleggen met hun juridisch advoseur om te kijken wat ze voor me kunnen doen..... Zou ik dan eindelijk een onderbouwde reactie krijgen op mijn argumenten? Nemen ze het nu wel serieus? Best vreemd dat dat zo lang zou duren voor het kwartje valt dat ze inhoudelijk en onderbouwd moeten gaan reageren.

Comment

• Misschien dat ik met de spellingscorrectie van de te leveren iPhone betere vriendjes wordt dan met die van Samsung, want die vriendschap is nooit tot bloei gekomen. En dat is voorzichtig gezegd.

Ik denk wel dat ik het swypen op het toetsenbord ga missen. Dat wil zeggen dat ik het erg fijn vond werken toen het nog werkte :-)

Een vervangend display begon na een tijdje kuren te geven in de touchscreen functie. Dan werkt swypen ook niet meer goed.

Of heeft Apple ook een Swype functie?

Comment

• SwiftKey app. Gratis en vele malen beter dan de OEM keyboards van Samsung én Apple.
        Mini Cooper Clubman
        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Dank u. Ga ik proberen!

Comment

• 'Als er in deze tekst geen typefouten staan dan werkt de SwiftKey aap goed...'

Ahum. Ook in SwiftKey kan ik dus het woord app niet swypen. Misschien moet ik mijn wijsvinger eens aanpunten :-)

Comment

• In tegenstelling wat je zou kunnen verwachten, heb ik voor mijn privenummer - een Chinese telefoon gekozen: Huawei P20Pro. Best een kek apparaat en goeie foto''s. Direct maart in een otterbox gestoken wegens anders vallen en huilen. Ik heb verder toch al een dossier bij de Chinese Intelligence dus veel maakt het mij niet uit. Android is toch wel erg fijn.
              Rock on. RS.

Comment

• Swiftkey ook hier trouwens (steekt hand op). Maar wie loopt ook altijd tegen die te korte spacebar aan?
                Rock on. RS.

Comment

• Mijn SwiftKey ergernis zit hem bij de gedeelde punt en uitroepteken knop. :)
                  Mini Cooper Clubman
                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                  "Jasper val dood." - RH

Comment

• We zijn uiteraard weer 2 weken verder voordat er überhaupt een teken van leven komt van mobiel.nl. Maar dan nog is het slechts een bericht om te melden dat er niets te melden is:

Beste Brahma,

Allereerst bieden wij onze oprechte excuses aan voor de late reactie. Op dit moment is onze juridische adviseur in overleg met de Thuiswinkel Waarborg. Zodra we meer informatie ontvangen hoe we je het beste van dienst kunnen zijn, laten we het per e-mail aan je weten.

Met vriendelijke groet,

Aftersales Mobiel.nl

Comment

• En we hebben beet en de vis binnen gehengeld:

Beste Brahma,

Zojuist hebben we vanuit onze juridisch adviseur een eindconclusie ontvangen m.b.t. jouw case. Graag willen we ervoor zorgen dat je alsnog gebruik kunt maken van de Black Friday actie. Met deze reden gaan we het T-Mobile abonnement aansluiten zoals je hebt aangevraagd, maar vergoeden we het verschil in abonnementsprijs (kost nu 42,50 euro per maand i.p.v. 33,50 euro per maand) door het verschil eenmalig als een cashback aan je te vergoeden. We maken dan het bedrag van 216,- euro naar je over. Indien je hiermee akkoord gaat, ontvangen we graag een reactie op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

Aftersales Mobiel.nl

Comment

• De aanhouder wint! Goed gedaan.
                        Mini Cooper Clubman
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• En zo werd het nog een witte kerst voor de familie Brahma....

www.cocaineperpost.nl

Comment

• Wat wil je me duidelijk maken, cara Signore Neonato?

Comment

• Kijk s aan. Na al dat gedraai en gevertraag toch nog gerechtigheid!
                              privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Ja, het heeft me wel wat moeite gekost, maar nu lijkt het toch goed te gaan (eerst contracten, geld en iPhone X zien, en dan geloven).

Ze hebben het ook echt niet slim aangepakt. Als er iemand met verstand van zaken aan de knoppen had gezeten hadden ze op Black Friday zelf al ingezien dat ze ze er niet onder uit konden. Dat had ze geld en tijd (wat ook weer geld is in een onderneming) gescheeld. Oorspronkelijk hoefden ze slechts 168 euro aan mij te compenseren. Inmiddels zijn de abo's duurder (ze hebben het over 42,50 maar ik vind hem niet goedkoper dan 45 euro op hun site) en moeten ze me 216 euro compenseren. Bovendien hebben ze hun 'juridisch adviseur' moeten inschakelen (zo ingewikkeld is dit toch niet, daar hoef je geen rechtsgeleerde voor te zijn) en die heeft ook nog moeten overleggen met Waarborg Thuiswinkel (waarschijnlijk met die Fiona van de juridische afdeling). Dat lijkt me nogal een gedoe voor zo'n geschil. Zeker omdat ze op dag 1 al hadden kunnen zien dat ik sterk stond.

Ik wil jullie nog wel even bedanken om mij te motiveren er wat directiever met Mobiel.nl te communiceren. Mijn conclusie is toch dat ze in eerste instantie altijd proberen er onder uit te komen. Blijkbaar loont dat voor hun (anders zouden ze hun bedrijfsproces toch al aangepast hebben?) omdat er na een afwijzende mail een deel van de klanten het er maar bij laat zitten.

Comment

• Graag gedaan jongen. 2 meier is genoeg compensatie voor mij. ;)
                                  Mini Cooper Clubman
                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

• Jij moet me hier niet voor het huis komen met aangekochte i3

Want dan ben je me zo dankbaar voor die gouden tip dat jij mij spontaan 2 meier toestopt :-)

Comment

• Ik zit me trouwens even suf te DDG'en op hoesjes en een dashhouder en zo voor de iPhone X. De keuze is reuze, en dat maakt het niet makkelijker. Misschien gewoon maar iets bestellen, en als het niet bevalt dan is het pech en weer een andere proberen.

Comment

• Nou, de iPhone X schijnt verzonden te zijn, en ze hebben me tot 2 maal toe beloofd de 216 euro over 14 dagen over te maken. Eerst zien, dan ...

Door een verandering in de structuur vh abo kom ik over 24 maanden nog 12 euro lager uit dan eerst. Waarvoor bedankt, Mobiel.nl :-)

Comment

• Ik zou er een klacht over indienen ;-)))
                                          Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                                          Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brahma Bekijk bericht
                                            Ik zit me trouwens even suf te DDG'en op hoesjes en een dashhouder en zo voor de iPhone X. De keuze is reuze, en dat maakt het niet makkelijker. Misschien gewoon maar iets bestellen, en als het niet bevalt dan is het pech en weer een andere proberen.
                                            Ik ben zeer tevreden over de Quadlock hoes en verschillende daarvoor bruikbare mounts.
                                            There are no stupid questions,
                                            but there are a LOT of inquisitive idiots.

Comment

• Enkele weken terug een update van de Xiaomi Mi A1 van Android 8.1 naar Android 9 Pie.
                                              Sindsdien ligt de 4G eruit. Na wat googlen (dat had ik voor de installatie van de update moeten doen natuurlijk...) bleek dat ik niet bepaald de enige ben. Iets met een bepaalde frequentieband (800mhz) die door de update nu geblokkeerd is.
                                              Het risico van een grijze import?

Nu afwachten hoe lang het duurt tot de volgende update...

Comment

• Na 20 jaar mobiele telefoons is het dan zo ver: Samsung op de grond laten vallen en scherm kapot. Zometeen even een nieuwe halen bij de it balie. :)
                                                Mini Cooper Clubman
                                                "Jasper val dood." - RH

Comment

• Dan krijg je je oude Samsung met die rose streep op het scherm weer mee, wedden? :-)

Comment

• Ik ben trouwens best tevreden met de iPhone X, ook al moet ik echt heel erg wennen. Alleen kan ik nog niet overweeg met de manier waarop het scherm wordt ingedeeld als ik de iPhone kantel. Mijn scherm ziet er dan zo uit met een grote strook wit aan de rechterkant:

8D76C2C1-FA65-4F62-964F-C5FB948CCC29.png

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brahma Bekijk bericht
                                                      Dan krijg je je oude Samsung met die rose streep op het scherm weer mee, wedden? :-)
                                                      Dat zou wel lachen zijn. :)
                                                      Mini Cooper Clubman
                                                      "Jasper val dood." - RH

Comment

• Dat verdien je ook als je de nieuwe binnen 2 maanden al weer uit je klauwen laat donderen :-)

Comment

• Tja zo gaat het.... Maar goed, de eerste in 20 jaar door eigen schuld. Valt nog mee.
                                                          Mini Cooper Clubman
                                                          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Godnondeju een upgrade naar een S8 jonguh! Bam!
                                                            ​​​​​​
                                                            Dus ook weer nieuwe hoesjes, laadkabels. ...

Verder wel een prima telefoon, geen groot verschil met de s7.
                                                            Mini Cooper Clubman
                                                            "Jasper val dood." - RH

Comment

• Een Audi S8? Da's wel een upgrade ja!

De verschillen tussen een model en zijn opvolger zijn vaak inderdaad maar klein.

Ik zit hier nog steeds te wennen en van alles in te stellen op mijn iPhone 10 (heb inmiddels braaf geleerd om niet meer 'X' te zeggen :-) )

Comment

• Ik heb een Note 9 (iPhone 7 ingeruild). Toch wel een bakbeest hoor...

Comment

• Note 9 is dé telefoon anno nu heb ik begrepen. Fakking duur alleen...
                                                                  Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Working...
                                                                  X