Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van iPod naar iPhone

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Van iPod naar iPhone

De vraag is betrekkelijk simpel, maar ik heb het antwoord nog niet kunnen vinden. Momenteel heb ik een 20Gb iPod classic. Uit de tijd dat die nog geen classic heette, zo'n 4 jaar geleden.

Binnenkort heb ik dus ook een 16Gb iPhone. Nu vraag ik me dus af hoe ik de muziek op de iPhone kan krijgen en liefst ook zonder dat het van de iPod af gaat. Heeft iemand hier ervaring mee?

Op Windows neem ik aan. Je zal het via een speciaal progje eerst naar iTunes op je computer moeten zetten.

Bijvoorbeeld deze, is donateware.
    Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Uhm...dat is volgens mij niet helemaal zoals ik het bedoelde, maar dat ligt aan mijn vraagstelling.

Ik heb iTunes wel en ook veel gekochte muziek in iTunes. In de ideale situatie zou ik gewoon de iPhone aan mijn PC hangen en daar alle muziek op overnemen - net zoals die nu op mijn iPod staat.

Edit: De vraag dus ook maar eens op die manier aan Google gesteld, et voilà:
      Last edited by Stéphane; 14-09-08, 10:44.

Comment

Het werkt allemaal prima. Heb hem gisteravond aangezwengeld en je kunt dus inderdaad gewoon een selectie maken van wat je op je iPhone wilt zetten. Moet straks nog even proberen of hij samenwerkt met mijn cradle in mijn auto. Qua formaat wijkt hij wel af van de Classic natuurlijk.

Comment

Working...
        X