Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Merkwaardig telefoontje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Merkwaardig telefoontje

Ik zit op dit moment thuis te werken/op Gummen te surfen.

Gaat de vaste telefoon. Ik neem op en zeg mijn naam. Dan hoor ik een zoetgevooisde vrouwenstem, die wel van een computer komt: "Goedendag. U wordt over enkele ogenblikken doorverbonden met uw correspondent" (???) "Uw gesprek wordt nu doorgeschakeld"
    vervolgens: tuut-tuut-tuut-tuut.

WTF was dit??

Telefonische vergadering? Waarbij de operator nog iemand bij de vergadering wilde schakelen, maar een verkeerd nummer intoetste, en dit opmerkte op het moment dat jij erbij werd geschakeld, en daarom snel weer de verbinding verbrak?
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Zou kunnen, thanks. Word ik net GVD wéér gebeld. Ik hoor nu geen stem maar alleen geroezemoes van een callcenter op de achtergrond, en weer wordt na 2 seconden de verbinding verbroken. En dit is niet de 1e keer.

Comment

Ik zou effe goed luidruchtig gaan schijten, en je telefoon meenemen. :)
        Mini Cooper Clubman
        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
        "Jasper val dood." - RH

Comment

Volgende keer opnemen met "JA VAL DOOD HEEE, IS DIT GEKUT NOU AFGELOPEN GODV******E!"

... en dan is het óf een klant óf je baas aan de lijn. :-)
          Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

*Je baas aan de lijn*

zielige loondienstpauper met je vette wijf

zelf in de baas z'n tijd op andermans achterlicht units kankeren

doodvallen kan je

lekker afgunstig veilig van achter je computer

terwijl ik een ondernemersrisico draag en aan alle kanten genaaid wordt

uitgerekend behalve door m'n oorbellenverkoopster

een ferrari 430 haal ik morgen zo op

maar dat werkt hier niet dat weet ik ook wel in dit landje van vingerwijzers

maar goed, ik heb nu dus 420 pk @ 8300 rpm terwijl je zelf je urnen nog niet rijdend kan houden

je moet gewoon je plek weten ik ben er klaar mee

en maar doorzeiken en van je levensdagen geen nieuwe BMW rijden

[email protected] RH :)
            You know that reality is immaterial

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
              Volgende keer opnemen met "JA VAL DOOD HEEE, IS DIT GEKUT NOU AFGELOPEN GODV******E!"

... en dan is het óf een klant óf je baas aan de lijn. :-)
              Die neiging heb ik toch al als de vaste lijn rinkelt, op werkdagen zijn het 9 van de 10x callcenters die bellen. Gelukkig ben ik dan meestal niet thuis. :-) .

Comment

infofilter.nl
                يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

*lacht om spot-on imitatie van Steef*

Comment

Ja hoorrrr...

*TRING* *TRING*

"Met Taeke?"

(aan de andere kant doodse stilte.. voor 10 seconden en dan tuut-tuut-tuut-tuut)

<insert theme from the Exorcist>

Comment

Computer van callcenter die je automatisch belt. Als er dan niemand van het callcenter vrij is wordt de verbinding verbroken volgens mij.

Comment

Klopt Martijn, ze zetten je gewoon in de wacht...helemaal gek
                        Honda Civic Type-R 2010 GrandPrixWhite

Comment

Zou degene die dat verzonnen heeft dat ook met trots aan z'n moeder vertellen? Te sneu dit...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MartijnS Bekijk bericht
                            Computer van callcenter die je automatisch belt. Als er dan niemand van het callcenter vrij is wordt de verbinding verbroken volgens mij.

Dat gebeurt inderdaad zoooo vaak, vreselijk irritant, je zou bijna je vaste nummer daarvoor opzeggen. Ik heb dat namelijk nooit op de mobiel.

Comment

je kan een nummer bellen, of jezelf registreren via een website (zoek ik later wel even op) en dan moet je geen last meer hebben van callcenters

als een soort nee - nee sticker op je brievenbus

heb ik 2 maanden geleen gedaan nadat ik ook 10 keer per dag (!) werd gebeld door en voor niks (3 keer overgaan en voordat je op wilt pakken stopt het of je pakt wel op en dan hoor je helemaal niks)

moet zeggen dat het sinds die tijd erg meevalt. nu misschien paar keer per week ipv erg vaak per dag

Comment

volgens mij infofilter.nl

ik heb toen kpn gebeld met de vraag wat er loos was, die gaven me toen een nummer waar ik me kon laten blokkeren.

Comment

PeterTI @ PC Djurre?

Comment

Gisteren heb ik even naar buiten moeten kijken of mijn huis nog wel in Nederland stond.

De telefoon ging en...een bandje begon te spelen: "congratulations, you just won a fantastic prize.."
                                    Komt dat soort onzin nu ook al hier naar toe?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamz Bekijk bericht
                                      Gisteren heb ik even naar buiten moeten kijken of mijn huis nog wel in Nederland stond.

De telefoon ging en...een bandje begon te spelen: "congratulations, you just won a fantastic prize.."
                                      Nieuw soort spam. Men belt gewoon alle random nummers in 010/020/030/etc/etc.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MartijnS Bekijk bericht
                                        Ik heb dat nu 's avonds ook gemiddeld 4-5x per week. Die prijspipo's hebben mij gelukkig nog niet gevonden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamz Bekijk bericht

Vanavond ook voor het eerst zo'n telefoontje.
                                          :-(
                                          Achterlijk gedoe.

Comment

Working...
                                          X