Voor ons Peking-ritje wil ik een site opzetten. Gewoon een URL aanvragen. Simpel weblog erop pleuren. Snaarstrakke minimalistische vormgeving ontwikkelen (zwarte letters op witte achtergrond, wow!) Een mogelijkheid om foto's mooi te presenteren. En natuurlijk plek voor prachtige teksten (kuch). Eventueel nog een reactiemogelijkheid. Da's alles.
Rondje googlen verder en ik zie door de bomen het bos al niet meer. Ik zal waarschijnlijk wel een afzonderlijke server nodig hebben, neem ik aan? Om benodigde scripts te draaien? Of zijn er providers die weblog en server samen aanbieden?
Of moet ik gewoon Rutger bellen en zeggen: regel dat, man?
Al dat nieuwerwetse gedoe. Man. In Mongolië werken ze nog met telegraaf en rooksignalen. :-)
Rondje googlen verder en ik zie door de bomen het bos al niet meer. Ik zal waarschijnlijk wel een afzonderlijke server nodig hebben, neem ik aan? Om benodigde scripts te draaien? Of zijn er providers die weblog en server samen aanbieden?
Of moet ik gewoon Rutger bellen en zeggen: regel dat, man?
Al dat nieuwerwetse gedoe. Man. In Mongolië werken ze nog met telegraaf en rooksignalen. :-)
Comment