Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geen internet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Geen internet

Zit hier met een probleem. Ik heb nu thuis een laptop van mijn werk staan waarmee ik op internet wil. De 'wireless network connection' is excellent, maar zodra ik de internet explorer wil opstarten geeft ie aan 'webpage unavailable while offline'. Geen internet maar wel verbinding.

Mijn prive laptop heeft momenteel wel gewoon internet dus het zal wel met de instellingen van die laptop te maken hebben ? Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ? Alvast bedankt.
    Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Proxy instellingen uitzetten? Zakelijke laptops zitten vaak met proxy instellingen in de browser om beveiligde omgevingen (o.a.intranet) te kunnen laten zijn. Alleen als je niet via het bedrijfsnetwerk het internet op wil maar met je eigen (wireless) verbinding doet ie dus niks.
    2006 Volvo V70 2.4 (170pk)

Comment

Boven in Internet Explorer klikken op 'Bestand' (File).

Vinkje voor 'Off line werken' weghalen.

Klaar.
      Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Vinkje 'offline werken' heeft geen zin. Hij vraagt 'select the service you want to connect to, and enter your user name and password'

Hij refereert dan naar mijn zakelijke server dus niet de server thuis.

Als ik een proxyserver moet gebruiken dan wordt 'adres' en 'port' gevraagd.

Comment

Proxyserver moet je juist uitzetten want die heb je thuis niet.

Comment

Extra - Internet opties - Verbindingen - 'Nooit een verbinding kiezen' aanvinken.

In datzelfde tabblad moet onder LAN-instellingen alles leeg zijn.
            Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Eindelijk gelukt ! De laptop kende het ip adres nog niet dus vandaar dat er geen contact was.

Bedankt voor de info in ieder geval.

Comment

Geen dank.

Comment

Toch aardig dat niemand 'format c: ' heeft voorgesteld :-)
                  Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                  Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Ik wilde rm -rf / aanraden....
                    $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Working...
                    X