Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's uit pps halen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• foto's uit pps halen?

Kan ik foto's uit een powerpoint presentatie halen? Ik kan ze wel knippen-plakken in een andere pps. Maar de bedoeling is dat ik ze weer kan opslaan als bv .jpg

eerst maar eens de extensie veranderen in ppt, en dan kijken of je in powerpoint de afbeelding kan 'opslaan als'.

If all else fails kan je altijd nog print screen en plakken in paint ....
    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
    Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Volgens mij kan je gewoon een afbeelding kopieren uit de presentatie via de opmaakpagina in ppt en die bijvoorbeeld plakken in paint?

Comment

Alt+PrintScreen kopieert het huidige venster naar het clipboard, ctrl-v in paint doet dan de rest,..
        $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Merci voor tips, ga het morgen direct proberen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geelhoed Bekijk bericht
            Alt+PrintScreen kopieert het huidige venster naar het clipboard, ctrl-v in paint doet dan de rest,..
            Dat is tweede optie wat mij betreft. Als het onderliggende bestand betere resolutie heeft dan je beeldscherm (of nog beter een vectorgebonden formaat is), dan gooi je dus veel informatie weg.
            Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
            Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Het is me gelukt door de foto te kopieren en te plakken in microsoft photo editor. Dat wilde wel. Plakken in paint oid niet. Zo zie je maar dat Microsoft office alleen wil dat je andere microsoft office programma's gebruikt:-)

iig bedankt!

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎