Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ps3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ps3

Zo'n PS3 geval, kosten die dingen nog wat? Of zijn ze nog te duur om te modden?
    * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
    * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Op Marktplaats staan er genoeg te koop....
    Veritatis simplex oratio est

Comment

Dingen zijn nog net zo (te) duur als toen ik hem een half jaar geleden kocht(400) en ze zijn nog steeds niet gekraakt. Hij is helemaal niet te modden dus. Mocht je dat willen dan is het misschien verstandiger een 360 of een Wii te nemen, scheelt je ook nog eens minimaal €150 bij aanschaf.

De grap is trouwens dat als ik spellen koop, ik meestal de PC versie koop. Far Cry 2 is dus onderweg :-).
      Last edited by MN-Power; 23-10-08, 08:33.
      Every second of your life is a part of your song

Comment

Inderdaad tamelijk prijzig. Maar je kunt er wel op Linuxen. Ik wacht nog wel even.
        * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

is de nieuwe GT5 nu al in de release calender? Of nog steeds onduidelijk wanneer deze komt?

Ik blijf mezelf voorhoudend dat ik echt geen PS3 wil (heb al een 360) maar ik heb met Forza2 nooit het plezier gehad wat ik met GT3/GT4 gehad heb...
          Fährst du quer - Siehst du mehr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door slibbe2 Bekijk bericht
            Maar je kunt er wel op Linuxen.
            Yep, en dat werkt op zich best fijn voor beperkt gebruik. T/m 720p video bekijken met VLC(onder het PS3 OS worden nou eenmaal niet alle codecs(volledig) ondersteund), maar het nogal karige interne geheugen en de restricties die Sony ingebouwd heeft met betrekking tot de toegang van de hardware voor andere OS's maakt het wel een beetje beperkte bedoening(bij het switchen van windows gaat ie al swappen op z'n 5400 toeren schijfje). Een celeron 1200 met een low-budget videokaart en toch XP doet eigenlijk niet veel onder qua performance.

Als games niet de hoofdzaak zijn zou ik ook eens kijken naar een kleine HTPC als ik jou was....
            Every second of your life is a part of your song

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MN-Power Bekijk bericht
              Als games niet de hoofdzaak zijn zou ik ook eens kijken naar een kleine HTPC als ik jou was....
              Dat doe ik ook wel. Tis meer dat ik een artikel tegenkwam waarin de CPU('s) van de PS3 zo geroemd werd(en). Dat vind ik dan wel geinig om mee te rotzooien, mits het niet te veel pegels kost.

Eigenlijk gaat het sowieso niet om games, maar om het rommelen met allerhande hardware. Gewoon, voor de leuk.

Comment

dit weekend volop aanbiedingen op http://www.hme2008.nl
                Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Wat is nu zo'n beetje de console? Wii de leukste?
                  Ik vind alleen die teringspellen altijd zo duur.

Oh, en iemand nog op zoek naar een PS2?
                  :o)
                  Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

lekkere xbox...classic? iemand? :-)
                    Last edited by Kleintje; 29-11-08, 09:26.

Comment

Ik heb de laatste dagen een probleem met mijn PS3 slim (van 2011).

Na 2/3 uren gamen begint dat apparaat als een gek te blazen, alsof er een stofzuiger aanstaat. Behuizing voelt warm aan maar niet echt heet...

Nou staat ie wel plat in een kast op een ruim bemeten plank, en de kamertemperatuur is momenteel wat hoger, maar zou dat apparaat hierdoor toch overhit kunnen raken?

Ik dacht dat alleen die oude versies dat probleem hadden..
                      Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Stof in het apparaat misschien? Even openschroeven en schoonblazen.

Comment

Kan de ventilator ook daadwerkelijk de warme lucht kwijt? Dat is natuurlijk waar het om gaat.
                          Aprilia RSV Mille '01

Comment

en er is weer een nieuwe PS3
                            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

In bundle aanbieding met uncharted 3 en gt5 academy uitvoering (met bijna alle dlc).

PS3: New Sony PlayStation 3 Slim Console (500 GB) - Black - Includes GT 5: Academy Edition, Uncharted 3: Game Of The Year Edition hier verkrijgbaar op Zavvi.nl, dé plek voor entertainment en merchandise, tegen een lage prijs!

Voor 335 euro best netjes. (met 500gig, ik heb nog steeds eentje met 60gig :-O )
                              http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Zit iemand hier net als ik met verbazing Far Cry 3 op de PS3 te spelen?
                                Gisteren deze game binnengekregen en meteen al zitten spelen. WAT een graphics zeg, ongelofelijk! Stukken beter dan deel 1 & 2.

Aanrader dus :-)
                                Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Q4Jan Bekijk bericht
                                  In bundle aanbieding met uncharted 3 en gt5 academy uitvoering (met bijna alle dlc).

PS3: New Sony PlayStation 3 Slim Console (500 GB) - Black - Includes GT 5: Academy Edition, Uncharted 3: Game Of The Year Edition hier verkrijgbaar op Zavvi.nl, dé plek voor entertainment en merchandise, tegen een lage prijs!

Voor 335 euro best netjes. (met 500gig, ik heb nog steeds eentje met 60gig :-O )
                                  Klik nu, 2 maanden na dit bericht, pas op de link. Kost nu nog maar €296,69.
                                  Nog ff wachten dus? Hoe zit 't trouwens met een opvolger? (PS4?)
                                  Giulia 1600 Super '65
                                  Abarth 595 Competizione '15

Comment

En nu op dit moment 386,99. Het wordt weer kerst... (wellicht ook Sinterklaas)

*heeft 2 kiddo's met elk zo'n apparaat (320 Gb) die continu COD MW2 Nuketown 2025 spelen*

Als je de PS3 goedkoop wilt scoren en je weinig games gaat downloaden of opslaan is er tegenwoordig ook een 12Gb (light) uitvoering, kost rond de 200 euro.
                                    Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                                    Ja Jappen roesten nog steeds !
                                    It's not about the miles per gallon, but about the smiles per gallon

Comment

279

Zavvi is gek geworden met de prijzen.

Comment

Zo, de harddisk in mijn oude ps3 wordt best vol, dingetje is ook maar 40 gig.
                                        En GT5 wordt steeds groter, dus om steeds spellen te verwijderen om wat anders te spelen is ook weer zo wat.

Dus....

USB stick van 32 gig besteld die de data kan bevatten die er nu opstaat.

En een samsung ssd 840 120GB ter vervanging van de hdd. (90 euro)
                                        Ik weet dat spellen bijna niet sneller worden van een ssd in een PS3, maar de laadtijden van GT5 gaan zo ongeveer door de helft en daar zou ik erg blij van worden ;-)

Ik vertel nog wel even hoe het gaat als ie erin zit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Q4Jan Bekijk bericht
                                          Zo, de harddisk in mijn oude ps3 wordt best vol, dingetje is ook maar 40 gig.
                                          En GT5 wordt steeds groter, dus om steeds spellen te verwijderen om wat anders te spelen is ook weer zo wat.

Dus....

USB stick van 32 gig besteld die de data kan bevatten die er nu opstaat.

En een samsung ssd 840 120GB ter vervanging van de hdd. (90 euro)
                                          Ik weet dat spellen bijna niet sneller worden van een ssd in een PS3, maar de laadtijden van GT5 gaan zo ongeveer door de helft en daar zou ik erg blij van worden ;-)

Ik vertel nog wel even hoe het gaat als ie erin zit.
                                          Ben erg benieuwd naar je bevindingen. GT5 is het enige spel dat ik nog speel.
                                          Laadtijden beginnen steeds ergerlijker te worden. Windows 95 ergerlijk....

Comment

Ik verwacht dit:

Get yourself an SSD today!This test takes place at Nurburgring 24h track from B-spec Dreamcar Championship. Resolution settings etc are equal.

GT5 loading time is significantly shorter with SSD installed in PS3.HDD: Seagate Momentus 5400.2 60GB (originally installed in PS3 60G)SSD: Crucial RealSSD C...

ps3 slim 2505a default HDD - toshiba MK1665GSX 160G 5400rpmvsVertex Agility SSD 80G

Vooral saven en laden moet sneller gaan. Tijdens het rijden merk je er niets van.
                                            Last edited by Q4Jan; 09-01-13, 01:19.

Comment

Nou, dat had ik dus veel eerder moeten doen!

Inladen van het spel duurt nog wel lang, maar op de garage klikken duurt het echt heel veel minder lang voor alle auto's geladen zijn.
                                              En menuutjes gaan heerlijk vlot.

Ik was wel even bezig, data saven op usb duurde dik 1 uur.

Daarna wou hij niet opstarten, moest ik de 3.41 data in een mapje gooien op de usb.
                                              Daarna ging ie eindelijk formatteren, en toen updaten. (even een willekeurig user naampje gebruiken)

Pas toen kon ik de back-up van de oude schijf terug zetten, en alles is perfect over.
                                              Dus niets opnieuw hoeven instellen.

Hier de uitleg over de update die ik ook nog op de usb moest proppen.

Explore the new generation PlayStation 4 and PS5 consoles - experience immersive gaming with thousands of hit games in every genre to rewrite the rules for what a PlayStation console can do.

Verder is de 830 serie of de 840 pro van samsung nog sneller dan welke ik nu heb.
                                              Maar dit was de goedkoopste(90 euro met verzenden) van samsung met genoeg ruimte, en ik denk dat een nog snellere weinig uitmaakt in een ps3.
                                              Er zijn zat andere bottlenecks.

Ooh, en als alles klaar is even opnieuw de gekochte add-ons downloaden uit de ps-store. (100kb per stuk)
                                              Daar stonden allemaal uitroeptekentjes bij.
                                              Last edited by Q4Jan; 11-01-13, 00:15.

Comment

Working...
                                              X