Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

outlook 2003 probleem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• outlook 2003 probleem

Ik werk al een tijdje met outlook 2003 en nu na een tijdje geeft het afsluiten wat kuren. Als ik in outlook heb gewerkt ( mailtjes verstuurd etc ) en de pc daarna wil afsluiten dan moet ik 3 keer op afsluiten klikken om uiteindelijk af te kunne sluiten. Bij de eerste keer gaat de startbalk weg, de 2de keer de icoontjes en de derde keer de computer. Wie o wie weet of dit een probleem is met outlook of met evt spyware

Wanneer ik office ga beëindigen krijg ik SSMMgr.exe en als ik dat
    even laat staan
    dan geeft het aan dat microsoft outlook niet reageert.

De inhoud van het foutenrapport geeft het volgende weer.
    C:Docume~/\******~1localstemp.wer.6343.dir00outlookexe.mdmp
    C:Docume~/\******~1localstemp.wer.6343.dir00\appcompat.txt

Groeten Tom

hmm,

Verdere informatie
    ssmmgr.exe is van Samsung. Hiermee kun je controleren hoeveel inkt er nog in je inktcatridges zit.

Advies
    U kunt ssmmgr.exe sluiten om geheugen of processer kracht vrij te maken voor andere doeleinden.

Heb je iets van samsung?
    Forza!

Comment

You know that reality is immaterial

Comment

de link die je post schnitzel werkt niet. Wat betreft apparaten van samsung.
        Ik heb een printer van samsung. Met het afsluiten bedoel ik als ik een keer in outlook heb gezeten sluit het gewoon af , ga andere dingen doen met de computer en als ik dan wil afsluiten moet ik drie keer op start --> afsluiten ---> optie afsluiten drukken om de computer af te sluiten. Dit gebeurt alleen als ik in Outlook heb gewerkt. Kan dit aan SSMMgr.exe liggen of kunnen er ook andere oorzaken zijn.
        Alvast bedankt voor jullie reacties,

Tom

Comment

Je moet in SSM de inktcontrole van Outlook uitschakelen.

Ik denk dat hij checkt of je voldoende inkt hebt om al die mailtjes te versturen.

Kut-print-software ook. Echt niet te filmen wat een baggerzooi hardware boeren bij hun printers leveren :-(

Comment

Working...
          X