Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PC games

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• PC games

Ik miste dit topic hier nog.

De nieuwe Far Cry (deel 2) is er inmiddels, en ziet er veelbelovend uit.

Official Site. In Far Cry 6, play as a local Yaran and fight using over the top guerrilla tactics and weaponry to liberate your nation. Available now on PS5, PS4, Xbox Series X, Xbox One, Stadia, and PC.

Lijkt mij wel een zwaar spel voor de wat oudere PC's....
    Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

En we missen nog in dit topic (voor d'n pc):

- Brothers in Arms - Hells Highway
    - Dead Space
    - Crysis Warhed
    - S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky

Upcoming:
    - COD5 - World at War (weer een WOII theme deze keer, yes!) op 14nov08

Je zou er bijna een nieuwe PC voor gaan kopen (wat heel toevallig op de planning staat).

Xbox only:
    - Gears of Wars 2
    Last edited by _Arthur; 27-10-08, 07:49.

Comment

Gears of war 2 is exclusief voor XBOX360 toch?

Dead Space heb ik donderdag aangeschaft (ook voor de XBOX, ik heb weliswaar een pc die zwaar genoeg is, maar ben niet zo'n pc-gamer). Zekere de moeite waard.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jersey951 Bekijk bericht
        Gears of war 2 is exclusief voor XBOX360 toch?
        Oeps! Je hebt gelijk, ik dacht juist gelezen te hebben dat hij toch ook voor de PC beschikbaar kwam...
        Dead Space heb ik donderdag aangeschaft (ook voor de XBOX, ik heb weliswaar een pc die zwaar genoeg is, maar ben niet zo'n pc-gamer). Zekere de moeite waard.

Comment

Fallout 3!!! Daarvoor heb ik net mn PC opgevoerd (zie ander topic)

(ik weet zeker dat cobraman nooit van deel 1 en 2 gehoord heeft :)

GTA4 ook voor de PC toch volgende maand? en Fable II van guru Peter M.

Comment

GTA IV is geloof ik 30 nov in de USA.

GOW 2 & Call of Duty 5 11 nov in NL.

Comment

Urban Terror Online. Dit is echt de Reign in Blood der 3D-shooters. Draait nog op de Quake III engine, is dus met de huidige PC's heeeeel snel en messcherp. Lekker basic qua concept en goeie actie in een waanzinnig tempo. En nog eens gratis ook. http://www.urbanterror.net

Company of Heroes - Opposing Fronts. Waanzinnig op LAN met een grote groep. Uiteraard speel ik de Panzer Division.

A.s. weekend LAN weekend op locatie. Wordt weer goed.
              You know that reality is immaterial

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _RC_ Bekijk bericht
                Daarvoor heb ik net mn PC opgevoerd (zie ander topic)
                Hoeveel nM heeft ie nu op die GPU?

:-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Arthur Bekijk bericht
                  Hoeveel nM heeft ie nu op die GPU?

55nm (dus met kleine m) ;)

Far Cry 2 is goed te doen met een HD4850. Met de HD4850 is het overigens wel aan te raden even de hotfix voor Far Cry 2 intalleren, bovendien is deze kaart met DX10 (Vista dus) sneller dan met DX9.

Far Cry 2 ziet er mooi uit, speelt wel lekker, heeft weer eens wat anders dan normaal (je hebt de hele tijd last van malaria en die kl*te milities, tevens gaan je wapens vrij snel kapot en heb je nieuwe nodig, steppe kan je mooi affikken) maar toch moet ik bekennen dat ik met COD4 en Crysis veel meer lol heb gehad, het ging daarin allemaal wat sneller qua pacesetting en daar ben ik gevoelig voor.

Ik heb nog Crysis Warhead en Brothers in Arms - Hells Highway liggen om gespeeld te worden en ik ben bang dat ie die misschien wel weer leuker ga vinden dan FC2.
                  Het is er wel en je ziet het nu ook iets beter

Comment

Command & Conquer 3 is ook gesignaleerd voor de PC.

Comment

allicht, C&C is een PC game :)

Comment

Nieuwe Red Alert ga ik wel even proberen, als het een beetje wil draaien.
                        Voor de PS3 staat LittleBigPlanet in pre-order... daar zit ik wel op te wachten.
                        :)

Comment

Voor de PS3 staat LittleBigPlanet in pre-order... daar zit ik wel op te wachten.
                          ...2 weken extra inderdaad, net nadat ik de pre-order plaatste. :-S En dat terwijl een patch(want er zijn mensen die hem wel hebben) het 'probleem' ook verhelpt. Nee, ga miljoenen Blurays vernietigen, ies ook goed voor miljeuk. Only Sony. :-(

Over Far Cry 2: Tot nu toe vind ik Far Cry 2 wel gaaf eigenlijk. Lekker veel vrijheid, leuke gimmicks(de haperende wapens en natuurlijk het element vuur) en graphics die mij eigenlijk meer verrassen dan Crysis destijds. Enige wat mij tegenvalt is dat een aantal missietypes me gaan vervelen(vooral het transport aanvallen voor wapen upgrades) en dezelfde wachtposten die je elke keer weer moet 'schoonmaken'(als je er niet omheen kan :-)). En het spel is nogal lang(ook vanwege de voorgenoemde herhaling), waar ik niet helemaal het gevoel heb dat het verhaal dat rechtvaardigt. Op mijn HD3870(met AMD Opteron 180, oftewel 4800 x2 s939, oftewel ouwe meuk:-)) loopt ie trouwens ook naar tevredenheid, net als Crysis(dus dat über-PC geneuzel valt ook wel mee).

COD 4 was leuk voor het verhaal, maar scripted en lineair as hell. Een soort film(dat camo suit stuk was wèl gaaf) met enige bewegingsvrijheid. Nou geldt dat eigenlijk ook een klein beetje voor Half Life 2(en de episodes), maar die vind ik zo veel beter uitgewerkt... Crysis hangt er een beetje tussen. In het begin ben je erg vrij, maar later bekruipt het COD-gevoel je weer.

Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik eigenlijk ook helemaal geen FPS fanaat ben. Het moet ook een adventure element(en vooral een (goed) verhaal) hebben. Mijn FPS-favorieten zijn dan ook HL2(+e1 en e2), Bioshock en natuurlijk Portal.

En... morgen Fallout 3 proberen :-)
                          Every second of your life is a part of your song

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MN-Power Bekijk bericht
                            ...2 weken extra inderdaad, net nadat ik de pre-order plaatste. :-S En dat terwijl een patch(want er zijn mensen die hem wel hebben) het 'probleem' ook verhelpt. Nee, ga miljoenen Blurays vernietigen, ies ook goed voor miljeuk. Only Sony. :-(
                            Tja inderdaad, maargoed het is niet anders. Die van mij gaat vandaag als het goed is op de post (vanuit Canada, maar verzenden zou slechts een dag of 4 duren las ik).

Comment

Nou, ben Crysis:Warhead aan het spelen en inderdaad, ik vind het stukken leuker dan Far Cry 2. Op één of andere manier kom ik bij Crysis meer in het spel.

Red Alert 3 lijkt me wel leuk, al hebben ze helaas afstand genomen van de hybride WW2/WW3 apparaten.

Dus voor op mijn lijstje:
                              *RA3
                              *Fallout 3
                              * Nog een andere 3 die kicken is?

Comment

Lol, nou begin dan maar meteen aan Fallout 3. Leuke missies, veel interactie, veel vrijheid, mooie graphics(-stijl) en een sfeer om een puntje aan te zuigen. Ik denk dat ik hem nog briljanter vind dan Bioshock en Half-Life 2(+), al hebben die natuurlijk andere sterke punten. Vergeleken bij Fo 3 lijkt Crysis(deel 1) wel een demo. :-)

Qua hardware is Fallout 3 trouwens niet eens zo veeleisend. Ik kan hem op mijn HD3870 op de preset very high zetten, moet dan allleen even wat LOD's licht terugschroeven. Wel f$%ked-up dat je opeens aan HD resoluties vastzit, 1280x768 is bij mij gewoon niet mogelijk, wel 1280x720(maar op dat soort beperkingen zit je als PC gebruiker niet te wachten).

RA is trouwens helemaal niet voor mij, dus ik laat deze ook fijn weer voorbijgaan.

P.s. Ik heb voor mijn originele Fallout 3 wel even een no-DVD gedownload. De Securom ellende is weer begonnen. Nou deed ie bij mij maar één keer ècht vervelend, maar het opstarten en herkennen van de DVD duurt(net als bij FC2, zelfde beveiliging) ook wel even(seconde of 20-30?), dus je wordt weer hard [email protected]#$t als je een origineel spel koopt. En dat terwijl het helemaal niks helpt. :-( Daarbovenop zit je met een vast aantal installaties(bij een nette uninstall krijg je er trouwens weer één terug) op een vast aantal PC's, daarna moet je op de knietjes bij de uitgever langs om te vragen of je alstublieft je spel mag spelen. Mad world...
                                Last edited by MN-Power; 01-11-08, 01:32.

Comment

Hoe zit dat eigenlijk met Crysis warheid? Is dat alleen een expansion waarbij je ook de normale Crysis nog apart moet aanschaffen of is het de normale crysis+expansion?

Comment

Gisteren van een vriend RA3 limited edition gekregen.

Vanavond ff setup.exe dubbelklikken.

Comment

Fallout 3 welgeteld 2 uur kunnen doen, de GF heeft namelijk ontdekt dat ze het ook leuk vind en is gisteren alleen van de PC af geweest om te eten :p

Comment

Wrath of the Lich King (World of Warcraft expansion) staat in de pre-order. Verder heb ik niet veel PC-games waar ik op zit te wachten.
                                        ------------------------------------------------
                                        We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _RC_ Bekijk bericht
                                          Fallout 3 welgeteld 2 uur kunnen doen, de GF heeft namelijk ontdekt dat ze het ook leuk vind en is gisteren alleen van de PC af geweest om te eten :p
                                          Maar verder zijn jullie wel gelukkig met elkaar..?! ;-)
                                          Aprilia RSV Mille '01

Comment

Company of Heroes - Opposing Fronts via de LAN met zijn achten.

Slotje.
                                            You know that reality is immaterial

Comment

"Maar verder zijn jullie wel gelukkig met elkaar..?! ;-)"

ja, ik heb in naam der liefde (en nostalgie) nog een uurtje Fallout 1 zitten doen op de laptop :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jersey951 Bekijk bericht
                                                Hoe zit dat eigenlijk met Crysis warheid? Is dat alleen een expansion waarbij je ook de normale Crysis nog apart moet aanschaffen of is het de normale crysis+expansion?
                                                Is een expansion waarbij de originele Crysis niet nodig is. Het verhaal is korter dan de originele Crysis maar ik heb me er prima mee vermaakt.

Red Alert 3: Toch wel erg leuk om te spelen. Het is iig beter dan ik verwacht had. En met al die knotsgekke units is het een prima spel voor mij.

En _RC_, speelt Fallout 3 lekker soepel op je geupgrade PC? Ik hoop morgen Fallout 3 zelf in huis te hebben maar dan kan ook zomaar een paar dagen later zijn.

Comment

Fallout 3 loopt als een zonnetje, very high settings pakte ie default. Nog niet geprobeerd ze hoger te zetten. man, wat een prachtige beelden, vooral buiten in de wasteland.

Naarmate ik het zelf speel (heb mn GF al in een paar uurtjes ingehaald, je bent Fallout 1 & 2 veteraan of niet hehe) ontdek ik steeds meer Fallout en steeds minder FPS, goeie zaak!

Comment

Gisteren liep ik tegen de CE van Fallout 3 aan. Bubblehead staat nu driftig heen en weer te schudden op mijn bureau.. De nostalgie ;)

Delen 1 en 2 grijs gespeeld en keek uit naar dit deel, ondanks de hardcoregroep op met name NMA die het Oblivion met guns blijven noemen. Is het deel 1 of 2. Nee en dat zal het ook nooit meer worden. Wordt de Falloutwereld goed neergezet, ja wat mij betreft wel.

Na een wat ongelukkig begin (liep te vroeg tegen een quest aan die nog niet klaar voor mijn ingame leeftijd was... buggy dus) kon ik een glimlach niet onderdrukken toen ik mijn eerste raider tegenkwam en deze uitschakelde via het VATS systeem. Wat een heerlijkheid was dat.

Later nog een paar omg momenten gehad. Kortom, erg positief. Ben blij dat de Falloutwereld een vervolg heeft gekregen.. To the wastelands!
                                                    Last edited by Auzz; 04-11-08, 10:42.

Comment

mooi topic :)

Hou wel van een beetje gamen ;) Ben al een tijdje helemaal gestopt met BF2, zit eigenlijk wel te wachten op de nieuwe..
                                                      COD 4 online is wel leuk af en toe.
                                                      FarCry 2 moet ik nog online uitproberen, vind de story mode wat ik tot nu heb gespeeld wel gaaf! Maar ben nu eerst me gamebak opnieuw aan het installeren configureren etc.. leuk, windows installeren :(

Ik speel alles op Ultra High met 8x AA etc op 1920x1200 :) wel in dx9 want ik stap nog niet over op Vista.
                                                      Q6600 @ 3GHz - 2gb SLI DDR2 1066 - Evga 680i ultra sli - 2 x 8800GTS - 2 raptor schijven :P

Ik zit ernstig te wachten op Alan Wake.....

Op de PS3 speel ik GTA4 en GT5 prologue, ik zit te denken om die nieuwe midnight club racing te kopen.. vond ik op de ps2 wel een grappig spelletje, leuker dan de NFS reeks.

Comment

BF2 en Live for Speed speelde ik eigenlijk alleen maar. Live for Speed zwengel ik nog weleens aan, maar minder dan vroeger. Voor BF2 heb je veel aanvullingen, maar daar heb ik me nooit echt in verdiept. Welke zijn aan te raden?

Comment

Op het moment bezig met Fallout 3. Wat een gave game. Kost je echt daaaaaaaaaaagen en daaaaaaaaagen voordat je dat uit hebt. En dat terwijl ik meer ben van de FPSen zoals COD WAW e.d.

Speelt lekker weg op 1680x1050 :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Arthur Bekijk bericht
                                                            Kost je echt daaaaaaaaaaagen en daaaaaaaaagen voordat je dat uit hebt.
                                                            Volgens mij zit mijn laatste savegame op een uur of 105.... En er zijn nog steeds onbezochte gebieden op de kaart.

Supergame en ik ben echt geen RPG fan.

Comment

GF en ik zijn nu met Elder Scrolls 4:Oblivion begonnen, zelfde engine als Fallout 3 (critici noemden F3 ook al "oblivion with guns").

Leuk, bloedmooi, blijf het zeker wel een tijdje doen... maar kan niet tippen aan Fallout 3.

Comment

Lol, heb hem ook net een paar weken voor de PS3, maar ik mis ook wat dedication. Meer dan 2 uur heb ik er nog niet in zitten en dat is met FO3 wel anders(zie boven).

Comment

Working...
                                                                X