Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Saint's Row 2 vs GTA IV

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Saint's Row 2 vs GTA IV

Ik heb GTA IV van de zomer gekocht toen hij net uit was. Briljant spel, grainy visuals, maar wat een diepte en oog voor detail.
    Saint's Row 2 is daarbij echt een GTA light. Geen diepte, geen details. Op zich wel vermakelijk, maar als je GTA IV in gedachten had, dan valt Saint's Row zwaar tegen. Zonde van het geld iig.
    All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Eens, SR2 mag nog niet in de schaduw staan van GTA4.
    BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Toch heeft gtaIV (PS3) mijn lang niet zo geboeid als San Andreas (PC) destijds..

Of ik begin oud te worden...
      ----------------------------------------------------
      F30 328I Aut8 HE Luxury Line & 208 1.6VTI Intuitive
      ----------------------------------------------------

Comment

GTA IV is ook nog niet zo lang uit ;-)
        Zonder gekheid: GTA:SA heb ik save games over een periode van 3 jaar (oid)!
        Telkens weer een stukje gespeeld.
        Dat zie ik met SR2 niet gebeuren, maar met GTAIV wel. Met GTAIV is het soms echt alsof je in een levende stad rondrijdt.
        Het enige is dat je in GTAIV soms wat meer interactie mag hebben. Er zijn allemaal fantastische plekjes die er om schreeuwen dat je er iets mee kan, of iets kan vinden. En waarom kan ik wel de sirene van een politieauto aanzetten maar niet de zwaailichten van een andere auto? Met GTA:SA kon je meer wat dat betreft.
        All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Ik ben zelf meer een Vice City fan moet ik zeggen. Leuke sfeer in dat spel.
          San Andreas vond ik persoonlijk niet de beste.

Wie kent GTA II nog? Van boven gefilmd en dan was je een geel met blauw vlekje. Daar heb ik wat uurtjes aan verspilt zeg...
          Later kreeg je nog de London edition.
          BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

3 en Vice City vond ik ook beter. Die Gangsta shit irriteerde me enorm en dat gedoe de sportschool(en uitkijken met eten) vond ik ook niet bepaald bij GTA passen. Iets teveel RPG-element voor een actie-shooter.

Maar verder vind ik GTA IV toch wel echt de king al is het alleen maar omdat de auto's veel fijner reageren en je eindelijk een in-car-view hebt. Wat dat betreft heb ik liever minder, maar wel goed uitgewerkte mogelijkheden.

Kan je inmiddels al je eigen playlist gebruiken in het spel? Dat vond ik één van de gaafste opties van de PC-versies. Op een gegeven moment heb je de leuke zenders namelijk wel gehoord.
            Every second of your life is a part of your song

Comment

Ow dat is wel een voordeel van SR2. De muziek is erg goed !! Zowel golden oldies als nieuwe hits.

@MN, ja die sporschool in San Andreas was echt VRESELIJK...

Comment

joh 1 keertje rammen alsof je parkinson hebt en dan was je meteen knetterbreed. Geen probleem toch? :)

Qua sfeer vond ik Vice City ook de opperGTA, wat een sfeergame!

GTA I was destijds ook baanbrekend en echt heel gaaf. Heb daar zelf nog eigen steden voor gebouwd. Vele uren van m'n leven mee vergooid, maar wat was het leuk :)
                Forza!

Comment

Working...
                X