Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TomTom Go740 Live!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• TomTom Go740 Live!

Ik heb lang gewacht met de aanschaf van een tomtom achtig geval.

Wat heb je er immers aan als je vantevoren niet weet waar je heen moet?

Nu is er dus een interactieve TomTom versie welke een soort van internetverbinding heeft met Googlemaps.

Eindelijk (zie straks met lede ogen tegemoet dat je moet betalen na een jaar gebruik of tekent voor reclame "2 big Mcs voor de prijs van 1".........

Nu nog de heren van Stinger DSI zo ver krijgen dat hun gebruikers met een druk op de knop hun data kunnen delen via een site zodat de mobiele flitsers op mijn TomTom verschijnen :-)

Ik houd jullie op de hoogte of het echt werkt. Krijg in ieder geval al live filemeldingen (grafisch) met suggesties om om te rijden...................suggesties waar ik zelf nog niet op gekomen was whoei

(heb er alleen nog geen meter mee gereden maar woon idyllisch aan de A2 haha)

E
    يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Ik zat natuurlijk te vloeken want die GPRS verbinding van de tomtom kwam niet tot stand

Maar opeens tijdens een testritje groot alarm want er stond een mobiele flitser op de vangrail (nieuwegein zuid), ik denk hee die gprs moet nu online zijn......jahoor

Inmiddels ook de HD traffic info online dus de GPRS verbinding is eindelijk geactiveerd.

Krijg nu vertragingen en suggesties om de vertragingen bijv per incident te omzeilen.

Lanecontrol info is ook handig, je krijgt te zien op welke rijbaan je moet rijden.

Al met al een mooi Tante Bep apparaat. :-)

Google zoekfunctie werkt ook, je zoekt een hotel in Alkmaar, even zoeken, en je drukt op de bel knop en dat ding belt het hotel voor je :-) incl recensies.

Waarom eigenlijk niet gewoon een pc met google maps in je auto haha.

Nou TomTom is goed bezig zeg ik. Als ik het niet binnen een uur in de prullenbak gooi dan heeft het echt een kans........hehehe

E

Comment

OK ding werkt perfect
      Vertragingsbeperking werkt snel met snelle updates
      Vrijdag 28km file op traject Adam Utrecht Vianen
      Komt ie tot 3x toe met omleidingen om vertraging te beperken over weggetjes waarvan ik niet wist dat ze bestonden netjes 1u5 gereden over 67km...................
      Traditionele route had ik minimaal 2,5u over gedaan
      :)
      Aanrader
      Grtz
      Erik

Comment

Lijkt me een érg gaaf ding, zo'n TomTom + toeters en bellen als ik het zo lees.
        Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

ik denk ook dat dit nog maar het begin is
          als TomTom alle gegevens van de gebruikers in een databank opslaat zijn ze de overheid een stap voor
          dan kan TomTom namenlijk reisadviezen gaan geven gebasseerd op verkeersstatistieken etc en actuele verkeersstromen
          voorts reclame maken op de tomtom tegenover een gratis abbo en mensen die geen reclame willen die betalen 10 euro per maand
          zo moeilijk is het niet
          beetje visie hebben, 20miljoen techische R&D ertegenaan en je aandelenwaarde rijst de pan uit.
          E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TSM Bekijk bericht
            20miljoen techische R&D ertegenaan en je aandelenwaarde rijst de pan uit.
            E
            Dat gebeurt op dit moment bepaald niet. ;-))

Maar ik zie je punt. Het is zeker interessant. Als ze het nou ook nog eens licenseren aan de autofabrikanten zodat ik niet zo'n lelijk los ding in mijn auto hoef te hangen, dan zijn ze helemaal goed op weg. ;-))

Groet
            GJ

Comment

Ik heb via *fluisterstem* inside informanten gehoord dat het HD netwerk nu sinds 1 jaar bestaat en men in spanning afwacht of de eerste gebruikers na hun 1 jaar gratis abbo nu ook gaan betalen.

Ik denk van niet.

Maar begrijp gelijkertijd niet waarom deze inmiddels ingeburgerde manier van informatievoorziening niet naar "the next level" wordt getild...........

*zoekt nummer ceo TomTom op en bereid een creatieve middag op de hei voor*

;-)

E

Comment

oh ja idd inbouwen die handel.
                niemand zit te wachten op al die losse rommel
                evenals de mob telefoon
                E

Comment

klinkt als een mooi apparaat , moet ook nog aan de tom tom
                  uitgeprinte routebeschrijvingen is ruk
                  bij mij op het werk worden trouwens de files opgemerkt en in kaart gebracht door de location updates van mobieltjes die in die file staan , die data wordt vervolgens anoniem gemaakt en doorgestuurd naar tom tom zodat die die actuele informatie voor dit soort dingen kan gebruiken
                  "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                  "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                  "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                  "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GJ Bekijk bericht
                    Dat gebeurt op dit moment bepaald niet. ;-))

Maar ik zie je punt. Het is zeker interessant. Als ze het nou ook nog eens licenseren aan de autofabrikanten zodat ik niet zo'n lelijk los ding in mijn auto hoef te hangen, dan zijn ze helemaal goed op weg. ;-))

Groet
                    GJ
                    Of je doet het binnenkort op deze manier:

TomTom Dub1

Ik neem aan dat dit hier ook komt:

Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Working...
                    X