Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cool Iris: browsen zoals Iphone in je bestaande browser

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Cool Iris: browsen zoals Iphone in je bestaande browser

www.cooliris.com hiermee kun je je huidige browser ombouwen tot een soort Iphone look&feel omgeving. Erg handig met youtube, google pics en flickr.com sites waar je snel door heel veel foto's of filmpjes wilt scrollen.

Met een touchscreen LCD scherm helemaal relaxed. Je voelt je net op 't hoofdkantoor van 007.

't is Gratiesj :)
    Je kunt als sitebouwer je eigen site ook cooliris proof maken.

Is al een redelijk ouwe. Me says.
    Rock on. RS.

Comment

Ja zal wel, versie 1.8, maar ik kende 't niet en vind 't wel handig en mooi.

Comment

Zo even uitgeprobeerd maar er toch maar weer vanaf geflikkerd. Wat nog niet eenvoudig is als je nit weet hoe. Dus voor de Mac gebruikers die het geinstalleerd hebben maar er weer vanaf willen doe het volgende:

Open de Script Editor en copy/paste de onderstaande tekst erin:

tell application "Safari" to quit
        do shell script "rm -rf ~/Library/Preferences/com.cooliris.safariplugin.plist" with administrator privileges
        do shell script "rm -rf ~/Library/Application\\ Support/Cooliris/" with administrator privileges and password
        do shell script "rm -rf /Library/Receipts/cooliriswebkitplugin.pkg" with administrator privileges and password
        do shell script "rm -rf /Library/Receipts/cooliris.pkg" with administrator privileges and password
        do shell script "rm -rf /Library/Internet\\ Plug-Ins/CoolirisWebKitPlugin.plugin" with administrator privileges and password
        do shell script "rm -rf /Library/InputManagers/Cooliris/" with administrator privileges and password
        display dialog "Cooliris files are deleted." buttons {"Quit"} default button 1 cancel button "Quit"

en click daarna op "run". Dat zorgt ervoor dat je alles weer kwijt bent van CoolIris
        Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Ik heb hem een paar maanden terug getest omdat ik dacht dat het live previewen van sites handig zou zijn. Het bleek irritanter dan ik dacht en dus is de plugin alweer gesneuveld.
          ------------------------------------------------
          We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AJB Bekijk bericht
            Zo even uitgeprobeerd maar er toch maar weer vanaf geflikkerd. Wat nog niet eenvoudig is als je nit weet hoe. Dus voor de Mac gebruikers die het geinstalleerd hebben maar er weer vanaf willen doe het volgende:

Open de Script Editor en copy/paste de onderstaande tekst erin:

tell application "Safari" to quit
            do shell script "rm -rf ~/Library/Preferences/com.cooliris.safariplugin.plist" with administrator privileges
            do shell script "rm -rf ~/Library/Application\\ Support/Cooliris/" with administrator privileges and password
            do shell script "rm -rf /Library/Receipts/cooliriswebkitplugin.pkg" with administrator privileges and password
            do shell script "rm -rf /Library/Receipts/cooliris.pkg" with administrator privileges and password
            do shell script "rm -rf /Library/Internet\\ Plug-Ins/CoolirisWebKitPlugin.plugin" with administrator privileges and password
            do shell script "rm -rf /Library/InputManagers/Cooliris/" with administrator privileges and password
            display dialog "Cooliris files are deleted." buttons {"Quit"} default button 1 cancel button "Quit"

en click daarna op "run". Dat zorgt ervoor dat je alles weer kwijt bent van CoolIris
            Lekker gebruiksvriendelijk. :p
            Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
            "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Ha Dutch, exactly my thought. Blijkt dat niet iedereen Apple programma's (of plugins) schrijft die je domweg door in de prullenbak te oepsen. Wat trouwens voor 99% van de programma's wel zo is. En daar kunnen ze bij Windows weer wat van leren.

Maar gelukkig is de Mac gemeenschap zo dat het gelijk gedeeld wordt dus het was niet meer dan 10 seconden werk met Google en wat copy/paste en voila weg is het.
              Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Gebruik sowieso AppZapper om spullen van mijn Mac te flikkeren. Zat in de macHeist van vorig jaar.
                Rock on. RS.

Comment

Ja die gebruik ik ook maar voor dit CoolIris werkte het bij mij niet aangezien ik de files iet goed kon vinden. Appzapper ook uit de MacHeist trouwens :-).

Comment

Net geinstalleerd in Firefox. Wel ubercool en het werkt snel en lekker. Jammer dat er niet zoveel sites zijn. Zou ook moeten werken voor gewone sites en dat je dan alle pagina's krijgt in een zo'n muur. Zou supersnel browsen.

Comment

3 rijen vind ik iets te mager. Had wel een vol beeld mogen zijn...of zoals de start van AppleTV....een onbeperkte muur....of sphere...

Nu nog een 32" touchscreen breedbeeldscherm..... of handschoentjes...zoals in Minoraty Report

Comment

Ha Kleintje, bij mij was de lol er na 5 minuten toch wel af moet ik zeggen. In eerste instantie is de wow-factor vrij groot maar de houdbaarheid ervn was erg kort wmb.

Comment

Stel je voor; Een muur met sites (leesbaar) waar je langs kan lopen....

In welke film zat dat ook al weer? Internet maar dan visueel.

Ik gebruik het ook niet meer omdat er 3 of 4 sites zijn....maar het idee en uitwerking (nu nog beperkt) blijft leuk....

Comment

Safari 4 beta is uit, ziet er erg cool uit. Plus wat dingetjes van Chrome gejat :-)

En incl. coverflow is history. Kan je ook de pagina's uit je history zien. Verder 100% score op de Acid 3 test wat ook welk te merken is aan de render snelheid van pagina's.

Comment

Surf nu ook op de Safari Beta ... ze krijgen een herkansing van mij. FF is veel teveel een memory hogger.
                              Ik wil eigenlijk wel - net als in chrome - gewoon typen in de URL balk om te zoeken ...
                              Dat miste ik in FF ook.
                              Rock on. RS.

Comment

mij bevalt ie goed tot op heden. Ik ben nooit zo'n FF-fan geweest.

Comment

Safari 4 beta is uit, ziet er erg cool uit. Plus wat dingetjes van Chrome gejat :-)

En incl. coverflow is history. Kan je ook de pagina's uit je history zien. Verder 100% score op de Acid 3 test wat ook welk te merken is aan de render snelheid van pagina's.
                                  Kan mijn pc dit ook, of is dit alleen voor Macs? Ziet er wel leuk uit.
                                  You know that reality is immaterial

Comment

ja lekker handig die coverflow met je history

zit je lekker je broekslang te masseren op vrijdagavond

een heel oeuvre aan de meest ranzige japanse poepsex sites open

komt je vrouw de trap op

snel alt-tab naar belastingdienst.nl

.... omringt door een coverflowscala aan verderfelijkheid waarvoor je volgens Dante in de negende cirkel terechtkomt

HANDIG!!! :)
                                    Mini Cooper Clubman
                                    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                    "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht
                                      Kan mijn pc dit ook, of is dit alleen voor Macs? Ziet er wel leuk uit.
                                      Yep, is ook voor PC te downloaden. Eneuh Jasper moet je je vrouw gewoon niet je broekslang laten masseren?

Comment

Sorry ik was de [TM] haakjes [/TM] vergeten. :)
                                        Mini Cooper Clubman
                                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                        "Jasper val dood." - RH

Comment

Het lukt me niet om de bookmarks te gebruiken zoals in IE, of kan dat gewoon niet?
                                          Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Comment

Hoe werkt dat in IE dan. Bij mij staan die gewoon in de menubalk.

Comment

Hoe krijg je ze in de menubalk dan?
                                              Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Comment

Sterker nog, iedere keer als ik Safari afsluit ben ik alle bookmarks weer kwijt.
                                                Nico

Comment

Onder view moet je de bookmarks bar aanzetten.

Comment

Supersnelle rendering! Googlemaps applicaties tonen supersnel. Als webdev zeer blij met deze nieuwe versie, IE8 beta mensen hebben nog veel werk te doen (moeten eigenlijk gewoon over op webkit engine, maar ja dan heb ik minder werk heheeh).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NICO! Bekijk bericht
                                                      Sterker nog, iedere keer als ik Safari afsluit ben ik alle bookmarks weer kwijt.

En deze dan? En ik krijg van Vista iedere keer een melding over DEP-beveiliging?
                                                      Nico

Comment

Huh. Stap dan toch eens over op een echt systeem :-)

Comment

Huh. Stap dan toch eens over op een echt systeem :-)

Jij hebt autonoob onder je naam staan, bij mij zou er computernoob moeten staan. Als ik iets installeer mot het werekuh, geef ut dan problemuh, dan mot ut pleituh gaan.

Maar Safari is inderdaad heel erg snel!
                                                          Nico

Comment

Working...
                                                          X
                                                          😀
                                                          🥰
                                                          🤢
                                                          😎
                                                          😡
                                                          👍
                                                          👎