Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zie je wel, Linux zuigt...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Zie je wel, Linux zuigt...

Linux zuigt...
    Iedereen heeft recht op mijn mening!

Niet vanwege technische kwalen, maar vanwege het 'ongemakkelijke gebruik'.
    Ik lees hier dat de mensen zelf de schuld zijn. ;)
    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

F*k, je hebt door dat ik zit te stangen.

Eerlijk is eerlijk, ik heb thuis ook Ubuntu draaien en met Windows gaat het allemaal wat makkelijker. Dingen die onder Windows geen moeite (toevoegen hardware en software met name) kosten moet je onder Linux nu eenmaal wat meer energie insteken. Ik denk eerlijk gezegd niet dat iemand met iets minder IT-bagage veel lol aan Ubuntu (Linux) zal beleven.

Dat gezegd hebbende, het is gratis en sneller.

Comment

In other news:
        - Onderzoek toont aan: mensen weten vaak niet wat ze kopen.
        - Meer nieuws over de financiele crisis: ingewikkelde financiele 'gestructureerde' producten zelfs te complex voor professionele beleggers, banken failliet.
        All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Rechtszaak: onbetaald overwerk door Vista
          Door: Annemarie Korevaar

Die Amerikanen toch... een aantal werknemers van grote bedrijven heeft rechtszaken aangespannen die alles met Vista te maken hebben. Niet dat ze Microsoft aanklagen, dat niet: ze slepen hun bazen voor de rechter. Waarom? Omdat ze, sinds Vista op het werk geïnstalleerd is, veel meer - onbetaald - overwerk hebben dan voorheen.

Volgens de boze werknemers wordt het overwerk vooral veroorzaakt door het feit dat het lang duurt voordat Vista opgestart is, en aan het eind van de dag afgesloten. Bij veel bedrijven is het registratiesysteem gekoppeld aan de pc - met andere woorden, zodra je je computer opstart word je als 'aanwezig' geregistreerd.

Omdat het in sommige gevallen wel een kwartier duurt voordat de computer opgestart is, zijn werknemers zo minimaal een uur per week langer op kantoor terwijl ze daarvoor niet betaald worden. Het zou gaan om tienduizenden werknemers die hierdoor gedupeerd worden.

Gaaf dit. Overigens heb ik precies hetzelfde probleem op het werk. Sinds er Vista op mijn laptop staat duurt zowel het opstarten als het afsluiten écht vervelend lang. Soms zit ik wel een minuut of 20 tegen "Please wait for the Profile Service to close." of "Please wait for the Windows Update Service to close."

Tegenwoordig bijna niemand meer op kantoor die dat ook echt doet. (Gewoon de laptop uit de dockingstation trekken en in je tas gooien. Soms wanneer ik mijn laptop dan weer thuis open istie nóg bezig.

Comment

http://webwereld.nl/ref/rss/53673

...en dan lezen dat Linux kan opstarten in 3 seconden of zo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iOnline Bekijk bericht
              Gaaf dit. Overigens heb ik precies hetzelfde probleem op het werk. Sinds er Vista op mijn laptop staat duurt zowel het opstarten als het afsluiten écht vervelend lang. Soms zit ik wel een minuut of 20 tegen "Please wait for the Profile Service to close." of "Please wait for the Windows Update Service to close."

Tegenwoordig bijna niemand meer op kantoor die dat ook echt doet. (Gewoon de laptop uit de dockingstation trekken en in je tas gooien. Soms wanneer ik mijn laptop dan weer thuis open istie nóg bezig.
              Heel dat afsluitgezever heeft GEEN HOL met Vista te maken.

Wat een hetze en stemmingsmakerij weer. Mijn Vista bakken, thuis en op kantoor, sluiten gewoon net zo snel af als XP.

Ik denk dat die bedrijven eens meer naar hun technisch IT personeel moeten kijken hoe zij hun omgeving hebben ingericht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Arthur Bekijk bericht
                Heel dat afsluitgezever heeft GEEN HOL met Vista te maken.

Wat een hetze en stemmingsmakerij weer. Mijn Vista bakken, thuis en op kantoor, sluiten gewoon net zo snel af als XP.

Ik denk dat die bedrijven eens meer naar hun technisch IT personeel moeten kijken hoe zij hun omgeving hebben ingericht.
                100% true.

Dit is echt fucking kansloos. Vista is vaak zelfs sneller dan XP is mijn ervaring.

Comment

En een laptop afsluiten als je klaar bent met werken? Uh?

Ik ging gewoon weken door in sleepmodus/hibernate. Nu nog zelfs, met m'n macbook. Lekker boeie, afsluiten en opstarten is voor kneuzen.
                  2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Working...
                  X