Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Map met cookies?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Map met cookies?

waar kan ik die map vinden? Ik wil de cookies van 1 site verwijderen en de rest behouden. Ik kan de map nergens vinden, verborgen mappen weergeven staat aan, ik zit in admin mode, maar geen cookies.
    Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Halve info;

Ik heb Vista Home premium (of zoiets)
    Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Comment

Oa configuratiescherm/eigenschappen internet/algemeen.
      Maar kan dat niet via de opties van IE>
      fka v164

Comment

driving-fun password kwijt? :)
        You know that reality is immaterial

Comment

CCleaner installeren. Dan naar optie Cookies gaan, de cookies die je wilt behouden naar het veldje 'behouden' verplaatsen en daarna op 'wissen' klikken. :)
          Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
          "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Teckelpurno.nl ? :)

Comment

Je kunt het mapje zelf, waar ze in staan, gemakkelijk vinden met de zoekfunctie.

zoekterm: cookie
              Forza!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
                Je kunt het mapje zelf, waar ze in staan, gemakkelijk vinden met de zoekfunctie.

zoekterm: cookie
                Tsja, dan komt hij dus niet naar boven. Als ik rechtstreeks naar het adres probeer te bladeren met verkenner, dan zie ik de map ook niet waar hij zou moeten zijn.
                Nico

Comment

het is standaard een verborgen map in vista.

Staat de optie Verborgen bestanden en mappen weergeven aan?

(in een willekeurige map op 'extra' en dan 'mapopties'. Tabje 'weergave' en dan bij Verborgen bestanden en mappen selecteer je Verborgen bestanden en mappen weergeven.
                  Bij Bestanden en mappen haal je bij 'Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen' het vinkje weg )
                  Forza!

Comment

Bij Bestanden en mappen haal je bij 'Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen' het vinkje weg
                    En dat was "the missing link". Top bedankt! Nu staat hij er wel.
                    Nico

Comment

Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎