waar kan ik die map vinden? Ik wil de cookies van 1 site verwijderen en de rest behouden. Ik kan de map nergens vinden, verborgen mappen weergeven staat aan, ik zit in admin mode, maar geen cookies.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Map met cookies?
Collapse
X
-
CCleaner installeren. Dan naar optie Cookies gaan, de cookies die je wilt behouden naar het veldje 'behouden' verplaatsen en daarna op 'wissen' klikken. :)Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
"No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk berichtJe kunt het mapje zelf, waar ze in staan, gemakkelijk vinden met de zoekfunctie.
zoekterm: cookieNico
"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein
Comment
-
-
het is standaard een verborgen map in vista.
Staat de optie Verborgen bestanden en mappen weergeven aan?
(in een willekeurige map op 'extra' en dan 'mapopties'. Tabje 'weergave' en dan bij Verborgen bestanden en mappen selecteer je Verborgen bestanden en mappen weergeven.
Bij Bestanden en mappen haal je bij 'Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen' het vinkje weg )Forza!
Comment
-
-
Bij Bestanden en mappen haal je bij 'Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen' het vinkje wegNico
"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein
Comment
-
Comment