Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PlayStation Home

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• PlayStation Home

In Beta, maar toegankelijk...
    Lastig om er in te komen. Lijkt er op dat je er leuke dingen mee kunt gaan doen, maar volgens mij werkt het nog niet echt.
    Anyway, mijn nick is tiPanda :-)
    All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Mischien moet je iets duidelijker zijn. ;-)

Het lijkt nu of je thuis een playstation hoekje hebt gebouwd waar je heel moeilijk in kunt klimmen als je een beertje bent.
    http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Moet je voor de lol eens op HOME USA inloggen met een vrouwelijke avatar(GF's account). Was de enige die bij ons werkte. Je kan dan niet stilstaan zonder aangesproken te worden door een stelletje eenzame kanslozen. Erg storend .

Maar zelfs zonder dat, ik heb een beetje rondgelopen en kan d'r nog niet echt wat aan vinde, die Theather is bijvoorbeeld grappig, maar normale trailers kijken toch echt lekkerder en vlotter). Ik ben wel benieuwd hoe bijvoorbeeld de Redbull Airrace game gaat worden, maar had hem ook liever gewoon in de store gezien. Home is gewoon een natte droom voor marketingboys, maar ja, denk dat dat mij gewoon iets teveel tegenstaat. En ik kan me al helemaal niet voorstellen dat mensen ook echt geld uit gaan geven aan kleding e.d., maar ook virtueel wilen mensen blijkbaar in merkkleding rondlopen...
      Every second of your life is a part of your song

Comment

Tja, Second Life was/is ook redelijk populair en dat is verder ook zoiets als Playstation Home.
        D'r moet iig nog duidelijk wat aan gebeuren. Nu heb je het al vrij snel gezien iig.
        All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Working...
        X