Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe site...testen mag!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe site...testen mag!

Jaja, druk bezig met de implementatie van mijn nieuwe project... www.triderium.nl

Nog even en ik kan on-line.

Voor de liefhebbers alvast een test-site online. Ben benieuwd naar de meningen:

http://62.159.206.164/app/urwfilter/start/do/index.html

Login: tester
    Password: triderium004
    Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

een deel van je webshop is nog duits "versandfertig in 3 Tagen"
    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Klopt. Moet hier en daar nog wat vertaald worden. Wordt aan gewerkt....

Comment

Alle teksten moeten toch nog nagekeken worden op toon en stijl denk ik?
        (En tekstopmaak ook bij de producten en daar mist her en der ook nog tekst schat ik zo in)

Ik denk wel dat je ook té vriendelijk kan proberen te zijn, klinkt leuk een aardig (of eigenlijk een beetje klef) maar ik denk dat niemand daar 'in trapt'.

Mocht u een product ergens anders voordeliger aantreffen, laat het ons dan vooral weten.
        U kunt de betaling overmaken op rekeningnummer XXXXXXXXX tnv Triderium.
        etc etc
        fka v164

Comment

Nergens product info. of moet ik op een fotootje van 200x200 pixels een camera van 600 euro kopen?
          Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Productinfo is een probleem.
            Héél veel werk, en 99% van de klanten kijkt toch bij de fabrkant op de site.

Dus....juist daarom gekozen om dit niet zelf te gaan overtypen, er komen wel (deep-)linkjes naar de fabrikanten.

V164: ik zal er nog eens goed naar kijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kiwi Bekijk bericht

Dus....juist daarom gekozen om dit niet zelf te gaan overtypen, er komen wel (deep-)linkjes naar de fabrikanten.

Probleem is dat zonder product info de site er kaal uit ziet. Net alsof ie niet af is.

Comment

In FF3 zie ik geen tekst op de homepage. Hoort dat zo?
                2019 Volvo V60 T6

Comment

Zal vast geen standaard koper zijn, maar ik kijk nooit op site van de fabrikant.
                  Op een site als vergelijk.nl kijk ik direct de specs, waar ik het goedkoopste kan kopen en dan direct bestellen.

Moet ik er wel bijzeggen dat ik geen spul koop in de hoogste prijsklasse's en dus ook minder tijd wil besteden aan veel uitzoekwerk.

Comment

Zorg dan minimaal dat die links ook echt naar de techspecs van het desbetreffende product wiijzen en niet naar bijvoorbeeld de homepage van de fabrikant. Nogmaals, ik zou niet snel iets kopen zoder techspecs.

Eén van de betere sites m.b.t. electronica online kopen vind ik smartphoneshop.nl. Kijk daar eens. Met alleen plaatjes en naar het winkelwagentje linkjes kun je alleen nog maar op prijs verschil maken met anderen.
                    Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Links zullen (zo veel mogelijk) deep-links zijn naar het produkt. Dus niet naar philips.nl, maar naar philips.nl/televisies/enzovoort

Het idee is inderdaad om een zo goed als tekstloze website te maken. Eenvoudig navigeren, zonder ellenlange verhalen te moeten lezen. Bovendien: makkelijk uit te rollen naar België en andere landen.

De meeste kopers komen traditioneel toch via price-enigines als Kieskeurig en vergelijk.nl, die zitten niet direct te wachten op allerlei specificaties. Gaat toch om een combinatie van levertijd/prijs/bijkomende kosten en uitstraling.

Smartphoneshop (en al die andere Coolblue-sites) zijn prachtig, maar bedenk hoeveel man ze daarvoor nodig hebben. Met dehuidige marges is dat bijna niet te doen. Moet je een content-team hebben zitten van minimaal 4 personen. Dat alleen al kost je 20k per maand. Met marges van rond de 3% reken je dan dus op een extra omzet per maand van zo'n €700.000,-. Gaat je niet lukken.

Comment

Ik snap Kiwi zijn idee wel, ik zou het gewoon zo eens proberen en kijken hoe het de eerste maanden draait. Als de omzet niet hoog genoeg is ligt dat dan dus aan de manier van vormgeven van je distributiekanaal en zul je moeten aanpassen.

Denk dat er best een kern van waarheid in zit want ik laat me niet leiden door wat een website over een artikel vermeld maar ga verder doorzoeken. Nu ben ik geen doorsnee klant die een winkel binnenloopt, zich voor laat lichten dooe een Mediamarkt/Dixons figuur en dan meteen koopt..........
                        Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Zo, een aantal opmerkingen is verwerkt.
                          TV-afdeling is in ieder geval grotendeels voorzien van links.

Nog een paar weekjes, en dan écht live..... spannend.

Comment

Waarom die scrollbalken met de merken die op je winkel verkocht worden?

Zinloze ruimteverspilling. Maak dan een verticale balk met daarin alle merken maar persoonlijk vind ik het niet zoveel toevoegen. Daarnaast staan altijd alle merken in de lijst. Als ik er dan op klik en je hebt geen product in die categorie van dat merk krijg je lege pagina's.

Ik snap dat productinformatie lastig bijwerken is maar ik vind het nu wel heel erg karig. Ik weet niet wat voor soort consument ik ben maar ik zou dit als 'scammering' bestempelen en niets kopen denk ik. Te snel en te eenvoudig opgezet om 'legit' over te komen.

Hoop dat je een beetje snapt wat ik daarmee bedoel.

Comment

Working...
                            X