Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
iPhone
Collapse
X
-
Ah, wist ik niet. Maar ondertussen goed nieuws dan op http://www.nu.nl/news/1605418/51/%27...erland%27.html
Staat ook op http://www.dft.nl/nieuws/4192422/_T-...e__.html?p=7,2 - twee bronnen hè, dan is 't echt ;-)
Comment
-
en de nieuwe is er, de 3G. Met alle nieuwe mogelijkheden kan de Blackberry het toch wel eens lastig gaan krijgen. Om maar niet te spreken over al die suffe WM toestellenTegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AJB Bekijk berichten de nieuwe is er, de 3G. Met alle nieuwe mogelijkheden kan de Blackberry het toch wel eens lastig gaan krijgen. Om maar niet te spreken over al die suffe WM toestellen
Trouwens geen hogere resolutie op camera? Suf.
Comment
-
Collega van me loopt al een tijdje met een iPhone, zelf import uit de UK en dan simlock vrij gemaakt. Shiny and all, maar best nog wel een groot ding, vind ik dan. Maarja, het is een vormgever, dus die moeten alles van Apple he :)Oliestoken voor het goede doel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk berichtArd, is dit nou diegene die je bedoelt?
Enne, € 299,00 doe er gelijk voor mij ook maar 1.
En de 16 Gig $ 299.
BNR Nieuwsradio houdt ondernemend Nederland 24 uur per dag op de hoogte van al het nieuws. Live én on demand via podcasts en SMART Radio. BNR is positief, oplossingsgericht voor ondernemers die vooruit willen. Innovaties hoor je bij BNR als eerste. Topjournalistiek, intelligente programma’s, spraakmakende presentatoren, de beste experts. BNR is hét zakelijke platform van NederlandLast edited by w220l; 10-06-08, 10:44.Veritatis simplex oratio est
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AJB Bekijk berichtga er maar van uit dat het dollar-teken alleen maar vervangen wordt door een euro-teken. Maar dan nog is dat niet erg veel geld voor een zakcomputer.
Ach, met de 6310i kan ik ook nog steeds bellen en gebeld worden... ;-)Veritatis simplex oratio est
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk berichtAch, met de 6310i kan ik ook nog steeds bellen en gebeld worden... ;-)Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk berichtAch, met de 6310i kan ik ook nog steeds bellen en gebeld worden... ;-)
Ja, en met paard en wagen kom je ook een eind.....
;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk berichtJa, en met paard en wagen kom je ook een eind.....
;-)Veritatis simplex oratio est
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AJB Bekijk berichtga er maar van uit dat het dollar-teken alleen maar vervangen wordt door een euro-teken. Maar dan nog is dat niet erg veel geld voor een zakcomputer.
Een 16 GB iTouch kost al 306 euro, denk niet dat je dan voor hetzelfde geld een iPhone koopt? Toch? Denk dat ze behoorlijk duurder worden.
Ben zelf "in de markt" voor een iTouch, maar als de prijzen die jullie noemen kloppen, dan kan ik net zo goed een iPhone halen.
Groetjes Roald.Last edited by Roald; 10-06-08, 20:05.
Comment
-
Wordt echt 299 euro kijk maar op de apple site. Ik denk dat de ipod Touch snel EOL zal zijn. Maar aan de andere kant je moet wel een abbo nemen en niet iedereen zal dat willen dus misschien is dat een reden om de iPod Touch te behouden. Maar die zal ook wel goedkoper gaan worden.Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde
Comment
-
AJB je lijkt wel een kind zo naïef dat je soms bent op het gebied van Apple. En dat omdat Steve Jobs het zegt. Nog niemand weet wat ie exact gaat kosten hier in Nederland. Want het is natuurlijk onzin om te zeggen dat het 299 is als je nog niet weet wat abonnementskosten zijn. Ik kan ook zaken aanbieden voor een lage prijs als er maar genoeg maandelijkse kosten tegenover staan. Gaat erom wat je aan het eind van de rit hebt betaald.
Als je twee jaar aan een abonnement zit van 50 euro per maand (wat zomaar eens zou kunnen) dan betaal je 50*24+299=1499,- voor een 16gb iPhone. Dat is prima als je zo'n abonnement daadwerkelijk nodig hebt, maar ik heb nu een abo van 35,- en dat is incl. Pocket Internet Totaal. En ik wil liever een stapje terug omdat ik die belminuten nooit volledig verbruik.
Doet niets af aan het product an sich, ik wil zeker een iPhone. Maar als ze via België simlockvrij te koop zijn voor bijvoorbeeld 600 euro dan koop ik em liever op die manier. Bij het verlengen van mijn abonnement zou ik dan sim-only kunnen nemen, dat scheelt ook nog eens.Last edited by Tom; 11-06-08, 09:49.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Bekijk berichtAJB je lijkt wel een kind zo naïef dat je soms bent op het gebied van Apple. En dat omdat Steve Jobs het zegt. Nog niemand weet wat ie exact gaat kosten hier in Nederland. Want het is natuurlijk onzin om te zeggen dat het 299 is als je nog niet weet wat abonnementskosten zijn. Ik kan ook zaken aanbieden voor een lage prijs als er maar genoeg maandelijkse kosten tegenover staan. Gaat erom wat je aan het eind van de rit hebt betaald.
Als je twee jaar aan een abonnement zit van 50 euro per maand (wat zomaar eens zou kunnen) dan betaal je 50*24+299=1499,- voor een 16gb iPhone. Dat is prima als je zo'n abonnement daadwerkelijk nodig hebt, maar ik heb nu een abo van 35,- en dat is incl. Pocket Internet Totaal. En ik wil liever een stapje terug omdat ik die belminuten nooit volledig verbruik.
Doet niets af aan het product an sich, ik wil zeker een iPhone. Maar als ze via België simlockvrij te koop zijn voor bijvoorbeeld 600 euro dan koop ik em liever op die manier. Bij het verlengen van mijn abonnement zou ik dan sim-only kunnen nemen, dat scheelt ook nog eens.Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde
Comment
-
Hohoho, hoor ik nou € 600,00!!!!!!
Dat is wel heel veel voor een simpel hebbedingetje, zeker omdat ik toch 3/4 van de mogelijkheden niet gebruik.
Indien 299 sim lock vrij ben ik in de markt, hou me op de hoogte Ard.2 x ouwe premium meuk
BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk berichtHohoho, hoor ik nou € 600,00!!!!!!
Het is gewoon afwachten. Ik heb mij ingeschreven op de nieuwsbrief van T-Mobile (ben er nu ook al klant dus dat scheelt). Hoop alleen dat de het bijbehorende abonnement een beetje betaalbaar is. Ik voel er weinig voor om 50 euro per maand te betalen.
Comment
-
De reacties op de prijsstelling zijn op het internet niet al te postief. Apple verkoopt de Iphone 3G alleen icm een tweejarig abbonement en daar bovenop komt een abbonement voor data.
De telefoon moet in de Apple store of winkel van de provider ter plekke geactiveerd worden.
Data abonnement bij T-mobile dat interessant is voor de Iphone 3G:
Pocket Internet Totaal Plus Tot 384 Kbps* Tot 32 Kbps € 19,50
Om een beetje aan de prijszetting van Apple te komen zal er minimaal een Relax150 abonnement afgsloten moeten worden voor € 19,50 per maand.
Comment
Comment