Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPhone

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ik zou toch eens kijken of je niet wat vuil eruit kan peuteren met een tandenstoker of de gadget om de sim te vervangen. Ik heb dat ook een paar keer gehad en na flink wat peuteren kwam er toch wat fluf uit dat met perslucht niet weg was te krijgen. Daarna laadde de telefoon gewoon weer prima op.
    Last edited by GJ; 11-06-17, 08:32.

Comment

• Ander snoertje al geprobeerd ???
      Veritatis simplex oratio est

Comment

• of andere oplader?
        Toyota Prius 2 - my 09 - editione Tech - 203K+5K km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GJ Bekijk bericht
          Ik zou toch eens kijken of je niet wat vuil eruit kan peuteren met een tandenstoker of de gadget om de sim te vervangen. Ik heb dat ook een paar keer gehad en na flink wat peuteren kwam er toch wat flut uit dat met perslucht niet weg was te krijgen. Daarna laadde de telefoon gewoon weer prima op.
          JAAAAA!!!!!

Ander snoertje gaf zelfde resultaat maar misschien is dit de oplossing. Kwam idd troep naar buiten.

Comment

• Nog iemand die een 5c in de kast heeft liggen ? Een van die kleintjes heeft hem stuk laten vallen en is nu heel verdrietig met de reserve iPhone 4 ;-)

Comment

• Na 4 jaar Iphone 5 / 5s heb ik een jaartje een 6s gehad. Ik vond het helemaal niks. Deze week heb ik de 6s een schop gegeven en een SE gekocht. Ik ben blij, wat een heerlijk toestel, beste telefoon design ever....

Comment

• Euh, zo enorm zijn de verschillen tussen de 5 en de 6 toch niet...? Aan wat precies kon je niet wennen?
                Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
                  Euh, zo enorm zijn de verschillen tussen de 5 en de 6 toch niet...? Aan wat precies kon je niet wennen?
                  Enige dat ik kan bedenken is de grootte. Maar geen idee of een SE (?) dan beter is???
                  Last edited by GJ; 10-07-17, 15:44.

Comment

• De vorm van de behuizing.

Comment

• SE is de vorm van de 5 met de techniek van de 6s, ideaal voor mij...

Comment

• Elentinos: Het is al weer een paar weken terug, maar heb je de de 6s dusdanig een schop gegeven dat deze nog werkend in de verkoop kan, of is hij er door overleden ;-)

Ik zoek nog een goede 6s, namelijk :-)

Comment

• Die heb ik al verkocht. In recordtijd... :)

Comment

• Net geswitched van een 4s naar een 6s. Van 3gs naar 4s was leuk, maar dit is wel weer even wat anders.

En mensen maar roepen dat ITers altijd vooraan lopen ;)
                            Not driving your car, as you plan on keeping it looking good for the next owner, is like not shagging your girlfriend as you're saving her for her new partner

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elentinos Bekijk bericht
                              SE is de vorm van de 5 met de techniek van de 6s, ideaal voor mij...
                              Een SE heb ik voor MDV gekocht (128 gb) wat een super fijn toestel is dat zeg!

Maar de echte reden om hier te reageren is... Geen mensen die de Iphone 8 of X gaan halen? Ben geen appel fapper, maar denk dat ik wel nu overstap op Ios, heb al jaren Android en incidenteel een Windows Phone toestel gebruikt maar nooit een Ios toestel. Ben benieuwd.

Comment

Working...
                              X