Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Simpelste manier internet op TV

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Simpelste manier internet op TV

Wat is de goedkoopste, simpelste, eenvoudigste manier om over het net te kunnen surfen op m'n TV?

Computer en adsl(vast en wireless) zitten in m'n kantoortje maar daar wil ik niet altijd de hele avond zitten en wil dan graag in de kamer met "moeders de vrouw" erbij nog ff surfen.

Heb ook een Wii maar daar kun je niet echt mee interneten zover ik weet.

Groet, John.
    Alleen als ie ijs en ijs koud is.

PC (laptop) in de TV-kamer aansluiten op draadloos netwerk en dan op LCD/Plasma scherrm aansluiten met DVI kabel. Gewone TV kan ook met S-video aansluiting op je PC.

Dan draadloos toetsenbord en muis erbij en je bent klaar. Enige nadeel is dat je dan niet te ver van je TV vandaan moet zitten omdat je het anders niet meer kunt lezen. Zeker als het op een gewone TV is.

Comment

Goedkope laptop. Klaar. :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door N!co Bekijk bericht
        Goedkope laptop. Klaar. :-)
        Inderdaad :)

Comment

Met een Wii kun je internetten, maar echt handig is het niet omdat je geen toetsenbord hebt.
          Typen moet dus door met de Wii-mote letters aan te klikken en dat gaat langzaam.
          Maar het kan wel. Alleen even de browser downloaden voor 50 credits oid en klaar ben je.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
          Alfa Giulia 1300 (1966)
          Mazda Miata (1990 Daily driver)
          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
            Met een Wii kun je internetten, maar echt handig is het niet omdat je geen toetsenbord hebt.
            Typen moet dus door met de Wii-mote letters aan te klikken en dat gaat langzaam.
            Maar het kan wel. Alleen even de browser downloaden voor 50 credits oid en klaar ben je.
            Logitech Draadloos Keyboard voor de Wii : http://www.logitech.com/index.cfm/ga.../4564&cl=US,EN

Logitech Cordless Keyboard Wit kopen? Vergelijk de shops met de beste prijzen op Tweakers. Wacht je op een prijsdaling? Stel een alert in.

27e inc verzenden bij de goedkoopste toko.

Comment

Oke, dan is dat echt de goedkoopste en simpelste manier voor jou dus.
              Last edited by Harry; 19-01-09, 12:14.

Alfa Giulia 1300 (1966)
              BMW 320Ci (van GF)

Comment

Of gewoon in je huiskamer de wireless laptop op schoot nemen. Is voor MdV net zo gezellig. :-)

Comment

Internet via je televisie is verre van ideaal. Anders komen er in je huiskamer ook allemaal zaken want dan is een muis bv ook weer superhandig etc etc. Daarnaast zit je dan naar een supergroot scherm te kijken met een kleine browser erop die je site opblaast en kan je weer niet snel televisie kijken.

Heb zelf internet via de playstation en gebruik het daar alleen om films via torrent naar mediatomb te moven zodat kan afspelen op de ps omdat ik te lui ben om naar een pc te lopen. Meestal neem ik de notebook even mee naar de huiskamer om wat mail te doen en wat bestellingen dat is echt honderd keer sneller dan dat gekut via de tv.

Succes :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                    Lijkt me wel wat met z,n los toetsen bordje! kun je die browser ook downloaden ik een Wii met ombouwchip??
                    Alleen als ie ijs en ijs koud is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door squadracorse Bekijk bericht
                      Internet via je televisie is verre van ideaal. Anders komen er in je huiskamer ook allemaal zaken want dan is een muis bv ook weer superhandig etc etc. Daarnaast zit je dan naar een supergroot scherm te kijken met een kleine browser erop die je site opblaast en kan je weer niet snel televisie kijken.

Nou, Gummen op 100+ cm LCD is toch wel erg duidelijk... ;-)
                      Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Montoya Bekijk bericht
                        Lijkt me wel wat met z,n los toetsen bordje! kun je die browser ook downloaden ik een Wii met ombouwchip??
                        Geen idee, maar ik neem aan van wel hoor.
                        Anders even naar zo'n illegale site gaan waar je ook je games haalt.

Alfa Giulia 1300 (1966)
                        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door squadracorse Bekijk bericht

Op een HD Ready TV zeker? Een Full HD tv heeft een resolutie van 1920x1080.. DVI naar HDMI adaptertje kopen en je PC via een HDMI kabel aan je Full HD
                          LCD/Plasma hangen.. Werkt perfect! Je moet er alleen niet een halve meter voor gaan zitten (bij een grote tv).. Het beeld is dan nog steeds goed te noemen hoor, maar wel wat korreliger.. beetje heel erg gebrek aan AA zeg maar.

Een stuk beter dan vroegah met een analoog vga kabeltje op een analoge tv.. Ja, dan zit je op 620x480 ofzo :|.. dat zijn we idd echt niet meer gewend :)

Mijn pc staat in dezelfde kamer als mijn home cinema. Heb dus mijn 40" LCD dual screen aan mijn pc hangen :D

Comment

@w220l: :-)

@Dorifto: Nee full HD, gaat er alleen om dat de tv meestal in de huiskamer staat en je kan niet echt met zn allen browsen dus dan zit je wel bij je vriendin maar die zal het nog niet echt leuk vinden als jij daar aan de tv zit zodat zij niets kan doen en ook niet kan klikken omdat je zelf bezig bent (ik misbruik op dat moment namelijk de ps en de tv).
                            Voor werk staan er twee 30" ACD en ik vind gewoon beter dat die op de werkkamer staan, op de tv in de huiskamer: liever niet, dan gewoon chillen met de rest :-)

Comment

Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍
                            👎