Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laptop gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Laptop gezocht

Sinds mijn conversie naar Apple hou ik me niet echt meer bezig met anderen merken.... Maar ik zoek voor de boekhoudster;

- Windows (Ja ja...een mooie MB en dan Windhoos installeren maar dat is te veel gedoe).
    - Nummeriek toetsenbord.
    - Wit
    - Mooie vormgeving
    - Beetje merk, want toetsenbord Dell is er al twee keer uit geweest...

Iemand?

Ben content met mij HP
    fka v164

Comment

Is ie zoals ik omschrijf?

Comment

Dat witte moet ze er maar zelf erbij verzinnen.....

Comment

Toshiba is en blijft het notebook-merk wat mij betreft.

Mijn HP is alweer 3 keer terug geweest naar HP, in anderhalf jaar.
          Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Comment

Dat was een dure HP?
            fka v164

Comment

€900,- ex btw. Vond het een aardig bedrag ja :)

Ondertussen nu 1 moederbord vervangen, 2 wireless lan kaartjes en 1 grafische kaart. Plus dat de servicemensjes van HP gratis en voor niets een compleet nieuwe installatie van Windows op de laptop hebben gezet (na overlijden moederbord), zonder zo vriendelijk te zijn even een back-up te maken. Ondanks expliciet verzoek dit niet te doen.

Nooit meer een HP laptop dus. Hoewel ik me best besef dat ieder merk dit soort excessen kent.
              Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Comment

En dure dus, ja die gaan altijd stuk, de goedkope niet :-)
                fka v164

Comment

5 witte laptops gevonden op tweakers pricewatch met scherm tot 17":

# Product CPU Mem. HDD Gr. ø OS +/- Prijs
                  1) Acer Aspire 6920G-6A4G25MN C2D T5750 4GB 250GB 16" Vista HP Beoordeling: zeer goed € 799,95

2) Fujitsu-Siemens Amilo NOTEBOOK PI 3525 P4 T3200 3GB 160GB 15.4" Vista HP Beoordeling: geen € 525,79 -1 euro

3) Fujitsu Siemens Lifebook E8410 C2D T9300 2GB 160GB 15.4" Vista Bus. Beoordeling: geen € 3.129,95

4) Sony Vaio VGN-FW11M C2D P8400 4GB 250GB 16.4" Vista HP Beoordeling: geen € 950,81

5) Asus F8P-4P006C C2D T7500 2GB 250GB 14.1" Vista HP Beoordeling: zeer goed € 1.344,-
                  Einde mededeling. :-)
                  Last edited by Eddieee; 21-01-09, 17:00.
                  Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Jammer dat geen numeriek toetsenbord op zit, maar die heb je ook los via een usb...

fka v164

Comment

Het wordt een Asus.....

Diverse kleurtjes én nummeriek toetsenbord.....

Pfffff....vrouwen.... :D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kiwi Bekijk bericht
                        http://nl.computers.toshiba-europe.c...eries/1058938/

Toshiba is en blijft het notebook-merk wat mij betreft.

Mijn HP is alweer 3 keer terug geweest naar HP, in anderhalf jaar.
                        Heb de mijne (satellite) nu ook anderhalf jaar. Er is in al die tijd niets maar dan ook niets mis mee gegaan. Da's voor mij een grote uitzondering. Toshiba wordt ook door mij altijd aan iedereen aanbevolen.

Comment

Wacht nog even op de 20 dollar laptop, hij komt eraan!!!

Wat de rest van de wereld goedkoop kan, kan India nog goedkoper. Om personenauto's ook financieel haalbaar te maken voor de enorme bevolking van India, produceerde Tata de Nano, een auto die 100.000 roepies (1.600 euro) kost.

Nu is de laptop aan de beurt. Volgens de Financial Times presenteren Indiase wetenschappers dinsdag een prototype van een laptop die zo'n 20 dollar moet gaan kosten. En het zou zelfs nog goedkoper kunnen. Een hoge onderwijsfunctionaris, zo meldt de FT, verwacht dat de kosten van de laptop nog zullen dalen. Over een half jaar zou de goedkope 'schootcomputer' al in de winkel liggen.

Bestaande 'armeluislaptops'
                          Er bestaan al meer initiatieven om goedkope laptops te bouwen, speciaal gericht op ontwikkelingslanden. Het bekendste voorbeeld is de '100 dollar laptop', de XO, ontwikkeld door de stichting One Laptop Per Child (OLPC) van MIT-professor Nicholas Negroponte. De productie van de XO bleek echter duurder dan verwacht, waardoor de '100 dollar laptop' een 'bijna 200 dollar laptop' werd.

Ook Intel kwam met een 'armeluislaptop', de Classmate. Deze laptops - klein, licht, vooral geschikt voor internet, goedkoop - zijn inmiddels ook populair geworden buiten ontwikkelingslanden. Netbooks, kleine, goedkope, op internet gerichte laptops, verkopen wereldwijd als een trein. Taiwanese netbookbouwers Acer en Asus doen daardoor goede zaken.

Inzetten bij scholing
                          India wil met de introductie van de '20 dollar laptop', een initiatief van vier Indiase technologie-instituten, vermoedelijk een dubbelslag slaan. Meeliften op het commerciële succes van de minilaptops zou een eerste voordeel zijn. Bovendien probeert India om het scholingsniveau van grote delen van de bevolking op te krikken. Het aanbieden van goedkope laptops zou een goede eerste stap zijn.

Jan

Comment

Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎