Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HetNet / Webmail vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• HetNet / Webmail vraagje

Ik heb mijn internet en mail geregeld via HetNet.

Als je dat afsluit, krijg je een gebruikersnaam dat is opgebouwd uit je postcode + huisnummer en een emailadres dat ik opgebouwd uit je postcode + huisnummer + @hetnet.nl.
    Bijvoorbeeld: '[email protected]'

Je kan dan online een aantal aliassen aanmaken met een door jou gekozen emailadres, bijvoorbeeld '[email protected]'. Dat heb ik ook zo gedaan.

In outlook heb ik dit zo ingesteld, dat als ik iemand een email stuur, de afzender '[email protected]' is.
    Wanneer ik echter via Webmail inlog en vanuit daar een email verstuur is de afzender '[email protected]'

Weet iemand hoe ik het zo kan instellen, dat wanneer ik via webmail een email verstuur, er ook als afzender mijn alias komt te staan? ([email protected])
    Last edited by Lennart; 22-01-09, 19:46.

Kan volgens mij niet. Maar het net zuigt toch grote tijd, dus je kan er maar beter zo snel mogelijk weg zijn.
    When men were men

Comment

Ik gebruik voor dit soort zaken postbakje.nl, kan je gewoon de alias invullen. Moet je wel de pop3 server weten.. bij hetnet pop.hetnet.nl
      BMW 320 Sunset Orange
      Alpine A110 Orange Feu
      Midas Bronze Red
      Triumph TR6 PI Damson
      Aprilia SL1000 Falco Rosso

http://www.aronline.co.uk/index.htm?midasstoryf.htm

Comment

Ga nou gewoon over op Gmail. Nooit meer gezeik met wisselen van provider...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TR6 ANSA Bekijk bericht
          Ik gebruik voor dit soort zaken postbakje.nl, kan je gewoon de alias invullen. Moet je wel de pop3 server weten.. bij hetnet pop.hetnet.nl
          Rofl: bij postbakje moet alle gegevens van je email-account invullen om je mail te checken. En wat doet postbakje met die gegevens? Wat gebeurt er met de gegevens als postbakje failliet gaat?

En gmail: leuk om onbelangrijke post op te ontvangen, maar ik hoef geen provider, die mijn prive-mail scant of steekwoorden of de data er uit verzameld voor eigen gewin. Gmail dus voor wat onbelangrijke nieuwsbrieven en als spamafvanger.

Gewoon een degelijke provider kiezen die investeert in de middelen. Die niet een exchange webmail portal gebruikt voor zijn klanten.
          When men were men

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ingmar Bekijk bericht
            Kan volgens mij niet. Maar het net zuigt toch grote tijd, dus je kan er maar beter zo snel mogelijk weg zijn.
            Waarom zuigt het? Het doet wat ik wil tot nu toe, behalve dit dan. Servicedesk is wel een drama, maar die heb ik meestal niet nodig. De verbinding is stabiel verder gebleken.

Overigens kan ik gewoon opzeggen nu wanneer ik wil.

Hebben jullie adviezen dan voor een alternatieve provider?
            Note: ik heb geen vaste lijn en ook geen kabelabbonnement. (digitenne)
            Snelheid hoeft niet supermegaturbo te zijn. Surfen, mailen en youtube is zo'n beetje wat ik ermee doe. Ben niet bezerk aan het downen of zo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht
              Waarom zuigt het? Het doet wat ik wil tot nu toe, behalve dit dan. Servicedesk is wel een drama, maar die heb ik meestal niet nodig. De verbinding is stabiel verder gebleken.
              Ik heb ook al jaren een hetnet verbinding, en die is inderdaad bijzonder stabiel gebleken. Dus vraag ik me hetzelfde af als Lennart.

Comment

Met name de helpdesk dus, de 25MB mailbox, geen imap ondersteuning, de onmogelijkheden van mail bij het net, en de rekening die altijd gaat lopen als je je iets extra's wilt, wat bij een andere provider wel inbegrepen is. Spambox: kost geld. Viruscheck: kost geld. Dat soort dingen.
                Snelheid is ook niet echt geweldig (maar ook niet beroerd).
                When men were men

Comment

Oke helder, maar wat zijn dan de alternatieven qua value for internet?

Ik stuur wel een mailtje naar hetnet en wellicht krijg ik antwoord. Het is niet van levensbelang, ik kan online wel mail checken natuurlijk en ook verzenden als het nodig is, echter niet mijn de afzender die ik graag zou willen.

Comment

Ik heb mijn internet en mail geregeld via HetNet.

Weet iemand hoe ik het zo kan instellen, dat wanneer ik via webmail een email verstuur, er ook als afzender mijn alias komt te staan? ([email protected])
                    Heb je de instellingen van je webmail al uitgeplozen Lennart? Daar zou het in moeten zitten.
                    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                      Heb je de instellingen van je webmail al uitgeplozen Lennart? Daar zou het in moeten zitten.
                      het Net webmail maakt gebruik van de interface van Microsoft exchange webmail. Daar valt weinig aan in te stellen.
                      When men were men

Comment

Ingelogd op mijn webmail heb ik alle buttons reeds geprobeerd, maar daar vond ik niet wat ik zocht, dus hier maar even navraag gedaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ingmar Bekijk bericht
                          Met name de helpdesk dus, de 25MB mailbox, geen imap ondersteuning, de onmogelijkheden van mail bij het net, en de rekening die altijd gaat lopen als je je iets extra's wilt, wat bij een andere provider wel inbegrepen is. Spambox: kost geld. Viruscheck: kost geld. Dat soort dingen.
                          Snelheid is ook niet echt geweldig (maar ook niet beroerd).
                          Ik gebruik ook alleen de verbinding, de rest (mail, webspace etc) is anders georganiseerd. Dus heb ik geen last van de mindere dingen.

Comment

Ok, lachen dit:

Zojuist even met HetNet gebeld over een contractverlenging. Aardige mevrouw aan de lijn, maar geen bevredigend antwoord.

Ik heb momenteel een contract 'surfen zonder vaste lijn 12 maanden van 28,95 voor 18,95'. Op 5 april 2009 loopt de korting af en zou ik weer 28,95 gaan betalen.

Nu is er weer zo'n zelfde aanbieding, maar dit keer mét wireless modem erbij.
                            Zojuist even gevraagd of ik het huidige contract kan overzetten per 5 april naar een nieuw contract.
                            Dat kan dus niet en het is ook niet mogelijk om binnen 6 maanden een nieuw contract af te sluiten bij HetNet.

Is er een betere manier om te zeggen, ga svp bij ons weg als klant?

Paar vraagjes aan de kenners:
                            Hoe houden ze dat bij die 6 maanden? Wat als ik gewoon opzeg en zodra de internetverbinding het niet meer doet, een nieuw contract aanvraag?

Wat zijn de alternatieven met de volgende uitgangspunten?
                            - geen vaste lijn
                            - Aansluitplaats: Nijmegen
                            - vooral voor surfen en mailen (dus zeker niet elke dag 20 films downen of zo)
                            - rond de 2 tientjes per maand
                            - geen kabel
                            Last edited by Lennart; 10-02-09, 12:09.

Comment

Hoe houden ze dat bij die 6 maanden? Wat als ik gewoon opzeg en zodra de internetverbinding het niet meer doet, een nieuw contract aanvraag?
                              Natuurlijk houden ze dat bij. Alles wat ze potentieel geld kost, houden ze bij. :)
                              Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                              "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Iemand ervaring met 'Online':

Lijken aardige aanbiedingen, vergelijkbaar met wat ik nu heb.

Comment

Wat zijn de alternatieven met de volgende uitgangspunten?
                                  - geen vaste lijn
                                  - Aansluitplaats: Nijmegen
                                  - vooral voor surfen en mailen (dus zeker niet elke dag 20 films downen of zo)
                                  - rond de 2 tientjes per maand
                                  - geen kabel

Postcode + huisnummer invullen en je krijgt een overzicht van de aanbieders en abonnementen.
                                  ------------------------------------------------
                                  We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Thanx, daar staat het allemaal handig op een rijtje.

Comment

Is er een betere manier om te zeggen, ga svp bij ons weg als klant?
                                      Het bekende "jaag de huidige klanten weg want het is natúúrlijk veel goedkoper om een nieuwe klant te werven"-godspe van de bedrijven in nederland.
                                      In dit land krijg je alleen een cadeautje als je klant wordt. Als je al klant bent kan je wegrotten.
                                      When men were men

Comment

Working...
                                      X