Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beeldscherm driver weg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Beeldscherm driver weg

Ik heb weer wat.

Ik heb per ongeluk mijn moederbord driver uitgezet als ook de driver die geinstalleerd was en bij opstarten zie ik dus niks meer. Probeer nu in veilige modus weer wat beeld terug te krijgen, maar ook "Opstarten in VGA Modus" brengt niks. Opstarten in Veilige Modus leidt dus ook tot een zwart scherm. Andere opties in veilige modus en dan gaat hij de schijven controleren en dan ook weer op zwart (let wel, ik zie wel het beginscherm van XP met de Windowsvlag, maar het gaat op zwart als de drivers worden geinstalleerd).

Het enige wat ik nog kan verzinnen is in het BIOS de driver vinden en weer aanzetten, maar na veel op F2 rammen kom ik niet in het BIOS terecht... het allereerste scherm gaat te snel voorbij om te zien wat te doen.

HELP!
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Ok, zit nu in het BIOS, nu moet ik nog de driver vinden zonder nog meer te verkloten.
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Hier een paar mooie pages voor je:

En mijn favo: via narrator...:
      Het is er wel en je ziet het nu ook iets beter

Comment

Ok, heb het nog een graadje erger gemaakt: in BIOS iets gedisabled en nu zie ik helemaal niks meer, ook geen opstartscherm. Gaat lekker.

Comment

Nu met die narrator in de weer, maar ik versta geen reet van die Stephen Hawkin stem :-(

Wat een drama dit.

Comment

flash bios naar standaard of prik nieuwe videokaart in.
            ---------------------------
            Lullen gaat beter dan rijden.

Comment

FF CMOS-batterijtje eruit- en er weer indoen?

Comment

Allemaal gedaan, ik heb weer BIOS-beeld, maar nu komt hij niet meer langs de diskcontrole. Alle modi van opstarten geprobeerd, maar niets.

Comment

Ik vermoed dat je met een nieuwe installatie van WinXP nu het snelste klaar bent. (Inclusief formatteren van harde schijf.) Heb je weer een fris en fruitige PC.
                  ---------------------------
                  Lullen gaat beter dan rijden.

Comment

Ja, maar denk dat ik met dit systeem wel telkens weer gezeik ga krijgen.
                    Denk da'k maar eens een ander PC-tje ga kopen. Deze is alweer ruim 5 jaar oud ;-)
                    Deze voor d'r bij houden.

Dus als er nog goeie tips zijn over een knap basissysteempje (geen hardcore gaming of professioneel foto/video bewerken) voor rond de 5 meier dan kan dat hier gepost worden.
                    Eisen: Quadcore/3-4 GB (voor de toekomst), beetje redelijk gamen, DVI-video, knap geluid, liefst zonder allerlei additionele hardware (die zet ik gewoon over). Geen zin om zelf te gaan schroeven en case-modden en lieft met legale WinXP (geen Vista).

Zag dit:http://tweakers.net/pricewatch/225207/fujitsu-siemens-amilo-li-3740.html#tab:info
                    En dit: http://www.mycom.nl/Products/View/MyCom%20INTEL%20Ultimate%20Q8200%20PC/208768.aspx#Specs

Comment

Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎