Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Luky shot (telefoon vraag)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Luky shot (telefoon vraag)

De kans dat iemand het weet lijkt mij klein maar niet geschoten is altijd mis....

Ik heb sins een tijdje een nieuw set je telefoons: philips se 255 quattro uit de aanbieding bij de Makro ter vervaning van m'n oude Philips Dect setje maar met dit setje werkt de nummerherkenning niet meer en dat is knap lastig want nu zie ik het niet meer als het m'n schoonmoeder is ;-)

Iemand een idee???

Groet, John.
    Alleen als ie ijs en ijs koud is.

Een paar jaar geleden had de Primafoon losse nummermelders te koop die je tussen je telefoon en de netaansluiting in plugt. Geen idee of die nog leverbaar zijn.

Comment

Heb je een Quattrovox centrale hangen, of iets vergelijkbaars? Dan zou het kunnen dat je die opnieuw moet programmeren, geloof ik. Was destijds bij mij ook zo bij het kopen van een nieuwe telefoon.
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

nee zit rechtstreeks op isdn centrale, ik heb ooit een nummer combinatie moeten toesten om bij de kpn de nummerherkenning aan te zetten maar daar heb ik niets in veranderd.
        Alleen als ie ijs en ijs koud is.

Comment

Working...
        X