Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nextgen iPhone

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nextgen iPhone

Je gaat het pas zien als je het door hebt

Zo zou Jim 'm graag zien?
    fka v164

Comment

of is dit 'm:

We zullen het zien in mei denk ik zo. Maar deze 2 zullen het niet zijn.
      Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Doe mij de bovenste maar!

Comment

Aangezien ze het geen van twee worden (en ik nog een jaar moet met de mijne) zou ik zeggen geef mij de tweede maar.
          Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AJB Bekijk bericht
            Aangezien ze het geen van twee worden (en ik nog een jaar moet met de mijne) zou ik zeggen geef mij de tweede maar.
            Heb het idee dat de onderste TE dun is.

Comment

Tis ook niet gauw goed zeg. Eerst te dik en nu weer te dun. Technisch gezien heb je helemaal gelijk denk ik. Maar ze worden het geen van twee.

Comment

Op MacRumors stond deze:
                Fiat Grande Punto 1.9 MultiJet 130 sport 2006
                Lancia Thema 8.32 1988
                Bimota SB6 1995
                Suzuki GSX-R750 1985
                Suzuki GSX-R750 1985
                Suzuki GSX-R50 1987

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Bean Bekijk bericht
                  Op MacRumors stond deze:
                  Dat ziet eruit als een OEM rubberen beschermhoes voor een iPhone. Trouwens, bij die eerste suggestie, ik geloof nooit dat Apple nu opeens aan removable batterijen gaat beginnen. En ik neem aan dat Apple er niet weer één of andere k**-camera monteert. Je zou verwachten dat na de grote hoeveelheid kritiek ze daar over nadenken. Nou ja, we zullen het zien.
                  2019 Volvo V60 T6

Comment

Tis ook niet gauw goed zeg. Eerst te dik en nu weer te dun. Technisch gezien heb je helemaal gelijk denk ik. Maar ze worden het geen van twee.
                    Ging me meer of het technische inderdaad al te realiseren is om telefoons echt zo dun te maken als weergegeven is.

Comment

En de nieuwe, nieuwe iPhone komt er alweer aan: de 3Gs

http://www.apple.com/iphone/

* Verbeterde prestaties
                      * Autofocuscamera van 3 megapixels
                      * Video opnemen
                      * Voice Control
                      * Digitaal kompas
                      * Knippen, kopiëren en plakken
                      * MMS
                      * Zoeken met Spotlight
                      * Liggend toetsenbord
                      * Dictafoon
                      Helaas in Nederland niet te gebruiken als modem en nog steeds op dat %$$#$#^&**^*%$$##@ netwerk van T-Mobile. T-Mobile zegt dat het is vanwege de capaciteit van het netwerk maar dat is geloel aangezien je met willekeurig welke Windows Mobile smartphone gewoon Internet Sharing kan doen ongeacht netwerk. Dat Apple er nu uitgerekend met Vodafone in Nederland niet uitkwam blijf ik heel jammer vinden.

Even de tegenstelling tussen de website van Apple en die van T-Mobile:
                      Internet-tethering

Je kunt vanaf praktisch elke plek internetten. Ook kun je de 3G-verbinding op je iPhone delen met je Mac-notebook of pc-laptop.
                      Na de aankondiging van Apple dat je met de nieuwe software update 3.0 je iPhone ook als modem kan gebruiken, ontvangen we veelvuldig de vraag of T-Mobile in Nederland tethering zal toestaan. Het antwoord daarop is, dat tethering voorlopig nog niet beschikbaar zal zijn. De combinatie van de iPhone en de bijbehorende prijsplannen is primair bedoeld voor internetgebruik op het mobiele toestel. Wil je mobiel internetten op je laptop, dan heeft T-Mobile daar aparte laptopabonnementen voor.

Om het gebruik van de iPhone als modem in de toekomst mogelijk te maken, inventariseert T-Mobile op dit moment welke aanpassingen er nodig zijn aan haar prijsplannen. De huidige gebruikerservaring van klanten die internetten via hun mobiele toestel moet er in elk geval niet minder op worden wanneer we tethering toestaan. Bovendien willen we de iPhone toegankelijk houden voor een zo breed mogelijk publiek, vandaar dat de i-prijsplannen zo scherp zijn. Voor het gebruik van de iPhone als modem zullen we daarom additionele kosten in rekening brengen.
                      Last edited by MartijnL; 15-06-09, 23:56.
                      ------------------------------------------------
                      We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MartijnL Bekijk bericht
                        Helaas in Nederland niet te gebruiken als modem en nog steeds op dat %$$#$#^&**^*%$$##@ netwerk van T-Mobile. T-Mobile zegt dat het is vanwege de capaciteit van het netwerk maar dat is geloel aangezien je met willekeurig welke Windows Mobile smartphone gewoon Internet Sharing kan doen ongeacht netwerk.
                        Dit is ook de nr1 waarom mensen dat ding jailbreaken.

Ik heb een 2e sim aangevraagd op mn iPhone abbo. 2e sim zit in mn laptop met wwan. Werkt prima ;)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Arthur Bekijk bericht

Ik heb een 2e sim aangevraagd op mn iPhone abbo. 2e sim zit in mn laptop met wwan. Werkt prima ;)

Als je die Iphone los in de states (of waar dan ook) simlockvrij koopt, is hij hier dan ook te gebruiken met een willekeurig netwerk? Of moet je hem dan jailbreaken?

Ik ben zeker geen gadgetfreak, maar ik was uitermate aangenaam verrast door mijn Ipod Touch, zo'n Iphome zie ik wel zitten.

Comment

@_Arthur, hoe werkt dat, ik heb nu nl. een werkeloze T-mobile dualsim.
                            fka v164

Comment

Ik denk dat _Arthur niet helemaal meer bij is. ;-)

De laatste nieuwe iPhones vanaf een bepaalde baseband laten zich niet softwarematig UNLOCKEN/SIMLOCKVRIJ-MAKEN. Jailbreaken is iets heel anders en dat heeft in principe ook niet te maken met andere operators gebruiken.....

Sinds enkele weken in bezit van een iPhone 3g met vodafone/rebelsim
                              combi. Nog 1 klein probleempje met de rebelsim....

grt,
                              paulvh

Opel Ascona B 2.4 - Opel Astra J 2.0 BiTurbo (MY2013.5)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paulvh Bekijk bericht
                                Ik denk dat _Arthur niet helemaal meer bij is. ;-)

De laatste nieuwe iPhones vanaf een bepaalde baseband laten zich niet softwarematig UNLOCKEN/SIMLOCKVRIJ-MAKEN. Jailbreaken is iets heel anders en dat heeft in principe ook niet te maken met andere operators gebruiken.....
                                Hoezo niet bij?

Als je je 3G jailbreaked installeer je gewoon een 3th party thetering applicatie en je kan je iPhone gewoon gebruiken als doorsluisluik voor je internet op je laptop.

Ik heb het nergens over simlockvrij maken.

@Miob: ja, simlock vrije iPhone 3G's zijn op elk netwerk te gebruiken. Maar volgens mij kan je ze niet los kopen in de US. Wel bv in Belgie of Italie.

@v164: mijn laptop heeft een wwan-modem-module waarin de 2e sim zit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Arthur Bekijk bericht

Die van mij heeft geen JB en sinds afgelopen vrijdag wel OS X mobile 3.0. En thetering werkt erg goed moet ik zeggen.... via T-Mobile :-)

OS is niet spectaculair verbeterd maar de verbeteringen die er in zitten zijn wel erg goed gedaan. Copy/Paste is erg slim opgelost, misschien duurde het daarom zo lang. Verder eindelijk landscap mail en SMS. Helaas ondersteund T-Mobile MMS nog niet. Niet dat ik veel foto's zal MMS'en maar versturen van V-Cards is toch wel erg handig.

Spotlight werkt erg prettig en is een echte aanwinst. Nu nog TomTom (komt er gelukkig ook aan) en ik ben behoorlijk content en is het apparaatje nogenoeg compleet voor mijn wensen.

Comment

MMS was toch iets van 10 jaar geleden? ;-)

*gebruikt het ook nog steeds niet*
                                    Every second of your life is a part of your song

Comment

^^ klopt, heb het ook nooit gebruikt anders dan voor het versturen van V-Cards. Maar de hele wereld stond wel op z'n kop. Snap het niet want email is een betere oplossing.

Comment

Die van mij heeft geen JB en sinds afgelopen vrijdag wel OS X mobile 3.0. En thetering werkt erg goed moet ik zeggen.... via T-Mobile :-)
                                        Ah! Is 3.0 uit.

*downloading*

Comment

je moet wel even de guide op iphoneclub.nl doorlezen voor thetering.

Comment

je moet wel even de guide op iphoneclub.nl doorlezen voor thetering.
                                            Heb geen thetering nodig ;)

Comment

Hoe zijn de zakelijke gebruikers te spreken over het T-mobile netwerk ivgl met KPN/Vodafone? Vind namelijk dat er bij een iPhone ook een snel internetabo hoort.

Comment

Ik weet niet precies wat het nu is. 2Mb of zoiets. Voor mij is het snel genoeg. Ik zit al jaren bij T-Mobile en heb nog steeds geen reden om dat te veranderen. Wel even volgende maand mijn iPhone laten unlocken bij T-Mobile gratis en voor niks.

Comment

Ik heb geruchten gehoord dat iMode van KPN de nieuwe hit gaat worden voor de jaren '10

;)

Comment

Nou, ook 3.0 is te sim-unlocken volgens onze vrienden van Dev-Team.

Zie: http://blog.iphone-dev.org/post/124232620/big-week & http://tweakers.net/nieuws/60746/nie...-gekraakt.html

Comment

Working...
                                                    X