Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gmail down
Collapse
X
-
Is mijn dinges kapot, of ligt Linkedin er uit vandaag?Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
-
Comment
-
-
Denk idd dat het mijn dinges is want google.nl ligt er nu ook uit. :)Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
-
E46 330i '02 - Citigo '13 - Tiger 800 XC '14
Comment
-
-
Hier maar even.
Niet zo heel lang geleden heb ik een gmailaccount aangemaakt. Bij het aanmaken had ik de mogelijkheid om contactpersonen te importeren vanaf een ander account, in mijn geval mijn aloude hotmailaccount. Handig, want alle contactpersonen worden dan overgezet. Maar...
Nu heb ik sindsdien wat contactpersonen toegevoegd onder mijn hotmailaccount, maar die komen niet automatisch ook in mijn gmailcontactpersonen terecht. Ik zie geen update-buttons in gmail. Ik kan wel een heel nieuw account importeren, maar als ik dat doe, krijg ik een melding dat ik dat reeds gedaan heb. Hoe update/synchroniseer ik dit?
Zelfde geldt trouwens voor mijn HTC Desire (Android). De in hotmail toegevoegde contacten komen niet automatisch ook in mijn HTC-contacten terecht, terwijl ik deze tijdens het instellen van de betreffende accounts wel heb kunnen importeren. Iemand raad?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk berichtIk heb al ontdekt dat mijn Android wel gmail synchroniseert. Hotmail staat er niet bij in het lijstje met te synchroniseren accounts. Iets met koppelverkoop? :-)When men were men
Comment
-
Comment