Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulu

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hulu

Kenden jullie dit al?

Moet het antwoord van allerlei tv-maatschappijen op Youtube worden, las ik in de Newsweek.
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Brun leest NewsWeek. Yeah, right. En Toledo Man leest de "Opzij", nou goed?

Zeg nou gewoon dat dit in het Internetkatern van Soldeerbout Monthly stond. :)
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

Het is nog erger. Ik heb die Newsweek vandaag op het station gekocht.

Het station.

Station!

Nou, dat is zo'n grote hal waar treinen stoppen.

Treinen? Euhm, nou, dat zijn... euh laat maar. :-)
      Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Werkt niet hier dacht ik. DRM en dat soort shit.
        Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Leuk, maar dat gaat niet werken hier.

Krijg de melding dat streamen buiten de VS niet werkt en my guess is dat het ook niet zal gaan werken. Veel van de Amerikaanse series lopen voor op Europa en ze gaan niet de networks hier dwarsbomen door eerder de content legaal en voor niks eerder aan te bieden (gaat ook ten koste van DVD-verkopen).
          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Hulu maakt gebruik van reclame maar aangezien die reclame alleen relevant is voor de States blokkeren ze dus het verkeer van buiten de VS.

Er valt wel omheen te werken maar dan moet je via een proxy.
            ------------------------------------------------
            We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Working...
            X