Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SONOS Multi Room Music System

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• SONOS Multi Room Music System

Ziet er goed uit ... Link.
    Klinkt ook goed als systeem.

Iemand ervaring mee?

Rock on. RS.

ga maar halen, is nog steeds een briljant systeem. Ik mijn sonos systeem nu 3 jaar, nog steeds naar alle tevredenheid. Dit systeem is al jaren op de markt trouwens. Was in de eerste instantie behoorlijk aan de prijs en daarom vrij onbekend.

Daan...

Comment

Ik heb ook sinds een week zo'n Sonos systeem. Ik was gaan shoppen voor een setje goede speakers, want het speakersnoer heb ik netjes via wandcontactdozen weggewerkt hier. In de diverse winkels werd ik glazig aangekeken toen ik om speakers vroeg. "U bedoelt van die ouderwetse speakers?". Okay, die dus.

Uiteindelijk toch maar een Sonos systeem genomen en het bevalt mij echt prima. Vooralsnog alleen in de huiskamer, maar ik wil dat wel overal hebben. Streamen gaat perfect. Zowel vanaf de radio livestreams als mijn eigen muziekcollectie.

Comment

Ook hier sinds een aantal dagen in huis als vervanger van de Logitech Boombox. Geluid is goed genoeg voor huis, tuin en keukengebruik en bediening via app op telefoon/tablet went erg snel. kost wat, maar dan heb je ook een mooi systeem.

Comment

Hier ook een tevreden gebruiker sinds een jaar of 4. Werkt perfect, nooit gezeik en zeker in combinatie met spotify erg prettig. Streamen vanaf een NAS of pc werkt ook prima, slikt alles (FLAC, mp3 etc).

Ik heb zelf 3x play 5 en 1x connect (die sluit je aan op je bestaande verstekker).

Die controller op het plaatje is trouwens verouderd, tegenwoordig werkt dat allemaal via (gratis) apps op je mobiel of tablet.

Er zijn goedkopere alternatieven maar het schijnt toch een hoop geklooi op te leveren. Sonos is zeer gebruikersvriendelijk, goede ondersteuning en zoals gezegd; storingsvrij.
          Last edited by jersey951; 04-05-15, 10:55.

Comment

Same here. Erg goed systeem. Zeer gebruiksvriendelijk en geluid veel beter dan ik vooraf had verwacht.
            Benz GL350
            Benz SL 500 (R107)

Comment

Working...
            X