Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

webwinkel software

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• webwinkel software

Ben opzoek naar software voor een webwinkel. Op www is er genoeg te vinden maar je moet altijd abon. kosten betalen of een Kvk nummer hebben.
    "Colourful fearsome cars were roaring in the woods again.
    The sight and sound of the mighty Datsun 240Z will long be savoured"

Ikzelf ben net bezig om Magento, welke open source is, te implementeren en tot nu toe bevalt mij dat prima.

Hierbij moet ik wel zeggen dat ik beschik over mijn eigen server (Windows 2008, IIS7, FastCGI, PHP, MySQL) en veel kennis heb met betrekking tot dit soort zaken.
    Het is er wel en je ziet het nu ook iets beter

Comment

En dat je dat graag voor Datman kopieert voor zijn toko.
      Of wou je dat niet zeggen :-)
      fka v164

Comment

http://www.oscommerce.com/
        php+mysql kan je zelf installeren en aanpassen op je eigen server, was vroeger de shit weet de huidige stand van zaken eerlijk gezegd niet zo goed maar bv Ideal heeft makkelijke integratie hiermee. Basically is een webshop heel simpel.

edit: ik zie nu verschil in html en code en zou dan zeggen: magento inderdaad!!

Succes!
        M
        Last edited by squadracorse; 19-05-09, 16:49.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v164 Bekijk bericht
          En dat je dat graag voor Datman kopieert voor zijn toko.
          Of wou je dat niet zeggen :-)
          Neuh, kost me te veel tijd en heb genoeg andere, vooral leukere, opdrachten. Want zeg nou zelf, een webshop integreren en designen is maar één keer leuk, daarna is het nieuwe er wel weer af.

edit: eigenlijk wil ik dus zeggen dat het niet al te simpel is om alles goed op te zetten (iDeal, BTW, Verzendkosten, opmaak, etc). Als je weinig verstand van dat soort zaken hebt dan kan je het beter door een ander (niet mij ;)) laten doen.
          Last edited by denheer; 19-05-09, 16:56.

Comment

Magento, maar verrek veel werk is zo een webshop!
            2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Daarom spreek ik ook van kopiëren denheer :-)
              fka v164

Comment

Het is niet zo dat ik een eigen shop ga begin, dit is een eenmalige actie. Heb 'wat' onderdelen die ik voor derden moet verkopen. Dus op is op.
                Hèhè, dacht een leuke shop gevonden te hebben blijkt dat je na 15 artikelen 'klaar' bent. Althans als je niet ‘doneert’.

Oorspronkelijk geplaatst door squadracorse Bekijk bericht
                http://www.oscommerce.com/
                php+mysql kan je zelf installeren en aanpassen op je eigen server, was vroeger de shit weet de huidige stand van zaken eerlijk gezegd niet zo goed maar bv Ideal heeft makkelijke integratie hiermee. Basically is een webshop heel simpel.

edit: ik zie nu verschil in html en code en zou dan zeggen: magento inderdaad!!

Succes!
                M
                Ik heb geen eigen server dus dat oscommerce gebeuren moet gaan draaien op de server van tiscali/telfort….zal eens informeren aldaar..

Comment

Daarom spreek ik ook van kopiëren denheer :-)
                  Tja er bestaat nauurlijk een kans dat Datman ook een webshop voor luxe thee gaat lanceren...

*hoort gummers driftig zoeken naar hun stalkfiles, een nieuw bash-item: LUXE THEE*

Zeg, nu we het er toch over hebben en het nog geen rel-vrijdag is: Wat klinkt jullie better in de oren: de term "Luxe thee" of "Sjieke thee" of ???

Het gaat hier om de verkoop van speciale kruidenthee in luxe verpakkingen.

Comment

hete thee.............

Datman gaat voorlopig voor dit, lekker simpel...

Comment

VirtueMart, als plugin beschikbaar onder Joomla, is ook een optie.
                      * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                      * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Moet waarschijnlijk (als het zakelijk mee zit) binnenkort ook aan een webshop beginnen, dit zal echter in m'n huidige (to be released) website moeten komen.
                        Denk er sterk over om het van de ground up te schrijven omdat bestaande oplossingen meestal niet aansluiten bij je behoefte, en als je een bestaande oplossing aanpast naar hetgeen je hebben wilt, je daar zo lang mee bezig bent dat je misschien beter zelf wat kan schrijven.

Schijnen echter wel wat pittfalls te zijn.
                        Honda Civic Type-R 2010 GrandPrixWhite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DBN Bekijk bericht
                          Moet waarschijnlijk (als het zakelijk mee zit) binnenkort ook aan een webshop beginnen, dit zal echter in m'n huidige (to be released) website moeten komen.
                          Denk er sterk over om het van de ground up te schrijven omdat bestaande oplossingen meestal niet aansluiten bij je behoefte, en als je een bestaande oplossing aanpast naar hetgeen je hebben wilt, je daar zo lang mee bezig bent dat je misschien beter zelf wat kan schrijven.

Schijnen echter wel wat pittfalls te zijn.
                          Als je een simpele webshop hebt met bijvoorbeeld maar 10 artikelen dan is het wel toe doen om iets nieuws te programmeren maar zodra je wat meer wilt zoals categorieen, levertijden, voorraad, verschillende verzendtarieven, etc.. dan loopt de ontwikkeltijd erg snel op en kan je beter een kant en klare webshop nemen die je zelf helemaal inricht (nog steeds een behoorlijke klus).

Comment

Sjieke thee, luxe thee? Echte thee bedoel je, pure thee? Thee zoals thee bedoeld is, Of luxe als in thee in een special design theezakje uit een eigen doosje vanuit een fouthouten koffertje etc, maakt de thee niet luxe, enkel de verpakking :-)

Evengoed via http://www.cashmerecompany.de/ kwam ik dit tegen
                            http://www.shopfactory.com/contents/..._software.html
                            fka v164

Comment

Sjieke thee, luxe thee? Echte thee bedoel je, pure thee? Thee zoals thee bedoeld is, Of luxe als in thee in een special design theezakje uit een eigen doosje vanuit een fouthouten koffertje etc, maakt de thee niet luxe, enkel de verpakking :-)
                              Sjieke, luxe thee als in: Thee zoals je nog nooit hebt ervaren, thee met als inhoud unieke (en vooral dure) kruiden die zorgen voor een smaaksensatie waar je altijd van hoopte dat het bestond maar tot voorheen nooit kon vinden. Uiteraard in een (veels te) dure verpakking...

Comment

Working...
                              X