Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met unlock sim en iphone

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ervaringen met unlock sim en iphone

Hoi,

Er zijn tegenwoordig van die simkaartjes die je samen met je normale sim in je gsm stopt zodat je kaartje ook in toestellen met simlock werkt.

Iemand ervaring met zo'n kaartje met iphone ??

grt, paul
    paulvh

Opel Ascona B 2.4 - Opel Astra J 2.0 BiTurbo (MY2013.5)

kijk even op www.iphoneclub.nl in het forum. Daar zie je veel info over unlocken etc

Comment

Slimmerik, ik vraag toch HIER of er iemand ervaring heeft ??
      paulvh

Comment

Ik neem aan dat er eentje hebt van T-Mobile. Je kan het ook tegen betaling laten doen en na een jaar kost het niets meer. Mijn lock gaat er dus over 1,5 maand vanaf. Maar om je vraag te beantwoorden; nee dus.
        Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Ik ben ermee opgehouden...

Had een T-mobile gelockte iPhone gekocht voor 300 E.
          Eerst bij Yes-Sim een unlock kaartje besteld voor 16 E.. nooit geleverd.
          Vervolgens een Turbo-sim besteld voor 20E. Werd een Rebel-sim geleverd. Die heeft het, na lang volhouden en uitproberen, slechts 5 minuten stabiel gedaan.
          Bovendien werkte 3G internet niet met die (versie van) Rebel-sim.

Veel teveel gezeik dus.
          Heb de Iphone voor 300 E weer verpatst en twee weken geleden bij de MediaMarkt in Antwerpen een simlock-vrije iPhone (8GB) gehaald voor 525 E.

Als je een nieuw contract wilt afsluiten (of je huidige contract verlengen), maar niet bij T-Mobile klant wil zijn, moet je eens kijken op www.2call.nl

Die leveren simlock-vrije iPhones i.c.m. abbonnementen bij alle providers in NL. Dat zijn overigens exemplaren, die uit Italie geimporteerd worden.

---
          Dit alles geschreven hebbende, moet ik voor de eerlijkheid wel melden dat ik een collega heb, waarbij het unlock kaartje gewoon werkt. Kostte hem uiteindelijk drie van die kaartjes. Bij de vierde deed ie het....
          Don't take life too seriously: you'll never get out of it alive

Comment

Kijk das info waar ik iets mee kan. Ik ga waarschijnlijk straks even een rebel-sim scoren. die schijnen redelijk/goed stabiel te zijn. testen we dat of die morgen bij mn collega heel dag stabiel blijft. zo niet dan de iphone(s) maar laten unlocken ;-)

grt, paul
            paulvh

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door paulvh Bekijk bericht
              Slimmerik, ik vraag toch HIER of er iemand ervaring heeft ??
              denk ik iemand met een verwijzing naar een andere website een beetje op weg te helpen.... :-(

Comment

Hehehe, dat begreep ik ook wel. Maar daar had ik allang gekeken.
                Trouwens vandaag getest, werkt gewoon. Dan misschien geen HSDPA/UMTS,
                maar dataconnectie is meer dan snel genoeg voor simpel internet en email.

Gewoon alles met vodafone kaartje !

grt,
                paulvh

Comment

Working...
                X