Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoezo privacy

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• hoezo privacy

http://arstechnica.com/web/news/2009...ins-please.ars
    * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
    * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Bizar.
    All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Steek je baan waar de zon niet schijnt. :-D
      Every second of your life is a part of your song

Comment

Je zal zo'n baan maar nodig hebben...
        * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Voor slimme mensen is zo'n sociale website natuurlijk dé mogelijkheid wat pr voor jezelf te genereren.
          Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Klopt. Je zou gewoon voorafgaande aan de sollicitatie wat accountjes kunnen opstarten en vullen met 'goede' info.

Comment

Schop

Hier maar even dan: Er was weer eens een Geenstijl speurtocht. Dit keer naar een zgn. 'upskirt' fotograaf.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...kt_fokmod.html

Hetgeen leidde tot een arrestatie: http://www.nu.nl/opmerkelijk/2047679...graaf-aan.html

En achteraf de discussie of het allemaal wel zo'n goed idee was:
              http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...n_mag_dat.html

Kunnen ze zich beter vooraf bedenken en zeker even de identiteit van de betrokkene niet openbaar maken. Ik bedoel: een crimineel is anoniemer.
              ------------------------------------------------
              We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Had 'ie maar niet van die lelijke wijven moeten fotograferen/filmen/stalken.

:)

Ach zo te lezen deed die gast er 'alles' aan om anoniem te blijven, dus dat maakt speurhonden altijd extra gretig. Ik denk dan bij mezelf, eigen schuld dikke bult. Privacy my ass zullen die dames wel denken.

Comment

Ja, zijn leven is aardig naar de klote :)
                  Hij is inmiddels ook al ontslagen las ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
                    Privacy my ass zullen die dames wel denken.
                    Maar bleven de dames dan niet, ehm, anoniem?

Ik bedoel, ik zou de intieme zone van mijn eega nog wel herkennen zonder haar gezicht erbij, maar als ik zomaar een filmpje van zomaar een dameskruis zou zien, zou ik echt niet meteen opspringen met de uitroep "Ha! Dat is Annabel van de crediteurenadministratie!"
                    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Klopt want het is Annemarie, niet Annabel.

Maarre, tja nee zo'n kerel wil je graag even attenderen op 't feit dat mensen het niet prettig vinden dat hun vrouw/vriendin/moeder/oma/dochter op een dergelijke manier wordt 'achtervolgd'. Helaas doet ie niet heel gek veel verkeerd, opnamen maken doet iedereen. Elke dag zie je stukken op het Journaal waar normale nederlanders als opvulmiddel dienen bij rapportages. Soms met flinke onhandige fotos/stills die prominent in beeld staan bij de aankondiging van de volgende rapportage. Dan denk ik "sjees mijn kop zou daar maar staan, wordt je niet blij van". Die mensen kunnen ook onmogelijk daar toestemming voor hebben gevraagd (of gegeven). Kortom Als je buiten loopt ben je vogelvrij, of zie ik 't verkeerd.

Dat z'n gedrag psygologies gesien uitgelegd kan worden als een manie, afwijking of wat dan ook is een ander punt maar we doen er allemaal aan mee als we op een terrasje (of strand) zitten waar de bevallige schoonheden voorbijlopen. Of kijkt iedereen dan de andere kant op als er net 2 perky ones om de hoek komen of een latina achterwerk dat prima zou passen op het leer van een Maser QP ?

Verder is het aan de schandpaal nagelen van mensen voordat de politie ook maar een aanhouding heeft kunnen EN een rechter een oordeel heeft kunnen uitspreken bijzonder foute 'journalistiek'. Als je 80 km te hard rijdt en je moet voorkomen bij de rechter kun je dat prima verborgen houden voor de buitenwereld, eventueel 2 weekjes veinzen dat je geen auto kan rijden om welke reden (hij staat bij de garage, ik pak de taxi wel, of de bus, of de trein, of de fiets (mooi weertje toch !)). Terwijl dat wellicht een tikje linker was voor de maatschappij ; iemand die 200 tuft terwijl de rest 120 kachelt en er ook nog vrachtwagens e.d. maar 80 rijden. 120 km verschil is toch linke soep op zo'n smalle snelweg, evenals 130 in de stad. Maar geen consequenties, geen publieke schandpaal.

Toch is meneer de systeembeheerder nu z'n baan kwijt om een reden die niet echt wat met z'n werk te maken heeft, puur vanwege de publicatie. Daar klopt iets toch niet helemaal.

Comment

Plus dat GeenStijl vol zit met liefhebbers van juist de foto's die de 'foute meneer' gemaakt zou hebben.
                        http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...n_upskirt.html

Zielige actie naar een ook wel zielige meneer.

Comment

Nu snap ik waarom de hoofdsponsor van McLaren een paar maanden geleden niet thuis gaf toen ik op zoek was naar een nieuw mobieltje.
                          http://www.nrc.nl/digitaleeditie/NH/.../article9.html
                          Toyota Prius 2 - my 09 - editione Tech - 203K+81K km

Comment

[Domkop mode]Ik heb niets te verbergen dus ik kan mij er niet druk over maken[/DM]

Tja, je bent nu toch al te laat om nog te proberen jezelf te verstoppen. Dan had je al jaren geleden moeten beginnen met het beschermen van je identiteit door bijvoorbeeld geen cookies meer te accepteren. Wetgeving komt er niet, bedrijven gaan alleen maar verder met deze ellende.
                            Oftewel: accepteren dat deze ellende bestaat en hopen dat die snuffelaars hun werk goed doen. Want als zelfs de overheid niet zijn gegevens op orde kan krijgen (die daar wel een wettelijke taak toe hebben), dan vrees ik helemaal voor de praktijk van bedrijven.
                            Zie jouw nrc artikel en zie gevallen als deze
                            When men were men

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door m4 Bekijk bericht
                              klopt want het is annemarie, niet annabel.

lol !

Comment

http://weblogs.nrc.nl/media/2009/10/...opese-burgers/
                                Toyota Prius 2 - my 09 - editione Tech - 203K+81K km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door levensnevel Bekijk bericht
                                  Doet mij denken aan:

Eagle Eye

!
                                  Last edited by Ahmed; 21-10-09, 18:49.
                                  E46 330i '02 - Citigo '13 - Tiger 800 XC '14

Comment

http://forum.fok.nl/topic/1344120/1/25

Klinkt ook best lekker...
                                    You know that reality is immaterial

Comment

Working...
                                    X