Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voedingskabel monitor.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingskabel monitor.

Ha, die Gummers;

Ik kan voor nop een z.g.a.n. 17" Dell TFT-scherm te pakken krijgen waar enkel de voedingskabel/adapter aan ontbreekt. Marktplaats al gechekt en nix gevonden en ook de Dell-site biedt niet veel antwoord. Iemand suggesties hoe er aan zoiets is te komen en of dat misschien niet meer gaat kosten dan een ander scherm?
    Last edited by Hansv; 29-07-09, 12:43. Reden: maatje kleiner....
    Scherven brengen gelul.

Kijk je wel uit met dode pixels, Hans? Die dingen gaan nogal eens stuk als monitoren van de vrachtwagen vallen.....(sorry, geen idee waar je zo'n kabel of adapter kan krijgen)

;-)
    Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Comment

Voedingskabel, u bedoelt zo een?

Oliestoken voor het goede doel

Comment

Ha, die Gijs;

Zoiets, maar dan met een soort laptopstekkertje aan de monitorkant en waarschijnlijk ook een trafo ertussen.

Kiwi: deze komt van een heel betrouwbare vrachtwaggel....
        Scherven brengen gelul.

Comment

Er staat vast wel achterop die monitor wat voor spanning en stroom of vermogen die nodig heeft. Zoek je daar na een universele voeding die dat kan met zo'n lading stekkertjes, zit er vast wel het goede stekkertje ook bij.

Comment

Ha, die Nico;

Zal ik eens nakijken. Weet misschien nog wel een adresje ook, dank je!
            Scherven brengen gelul.

Comment

Hans, weet je het typenummer van de monitor?

Comment

Ha, die Tux;

Yep; Dell 1701FP. Niet echt nieuw dus, maar staat al jaren ongebruikt in de doos.
                Scherven brengen gelul.

Comment

Vier tientjes: https://www.replacedirect.com/nl/product/2111003.html

Zou ik niet spenderen aan een oude 17" monitor.

Comment

http://support.dell.com/support/edoc...htm#electrical

14 VDC dus en +/- 3.5A om uit te komen op 45-50W typical usage.

Voedinkje dat 14 VDC en 4A kan uitsturen moet voldoende zijn.

Comment

Zo'n universeel geval zag ik gister voor 3 tientjes bij de Media Markt. Weet niet of je dat wel moet willen spenderen aan zo'n oud ding :grin
                      * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                      * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Ha, die Gummers;

Ga geen dertig euri spenderen aan een krijgerdje natuurlijk. Eens kijken wat er bij mijn oude baas nog te verhapstukken valt. Zo niet; kliko!
                        Scherven brengen gelul.

Comment

Ha, die Gummers;

Origineel Ún gratis blijft toch de beste oplossing....
                          Scherven brengen gelul.

Comment

Working...
                          X