Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPhone kopen in Nederland zonder simlock?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• iPhone kopen in Nederland zonder simlock?

Heren,

is het mogelijk om in Nederland ergens een iPhone 3Gs te kopen zonder simlock en abbonement?
    Een zoektocht hier in Belgie heeft opgeleverd dat er voor het einde van het jaar waarschijnlijk geen nieuwe iPhones meer te krijgen meer zullen zijn vanwege de enorme vraag, en aangezien ik mijn halve trouwboek een nieuwe iPhone heb beloofd moet ik dus elders op zoek.

Alle (legale) suggesties zijn welkom. Het moet wel een nieuw toestel zijn, dus geen marktplaats toestanden aub.

Thanks,

Bob
    There are no stupid questions,
    but there are a LOT of inquisitive idiots.

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Flat Cheese Bekijk bericht
    is het mogelijk om in Nederland ergens een iPhone 3Gs te kopen zonder simlock en abbonement?
    Simpel: niet in de winkel Nederland.

Enige andere land, naast Belgie, zou Italie kunnen zijn.

Comment

Haal je beste koeterwaals boven en begin onder de taalgrens eens wat rond te bellen naar Mobistar Centers. Heb er zo op stock kunnen scoren.
      2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

www.telpoint.nl

Comment

http://www.gigavolt.nl/

Snel en betrouwbaar adres.
          ...

Comment

In Amerika is Apple al bezig om de iPhone vrij te geven aan andere providers. Dat zou goed nieuws zijn voor ons Hollanders..... Ik wil niet bij T-Mobile. Veel mensen die er 1 hebben geven me gelijk.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
              In Amerika is Apple al bezig om de iPhone vrij te geven aan andere providers. Dat zou goed nieuws zijn voor ons Hollanders..... Ik wil niet bij T-Mobile. Veel mensen die er 1 hebben geven me gelijk.....
              Yep; de grootste irritatie is de geen (G3) ontvangst met T-mobile
              Alleen als ie ijs en ijs koud is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
                Heeft te maken met het aflopende contract met AT&T. In Nederland zal T-Mobile nog wel een paar jaar te gaan hebben vrees ik.
                ------------------------------------------------
                We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Ben hier in Thailand op zoek geweest naar een 3G S voor een collega.
                  Simlock vrije 16 GB kost hier ongeveer €540,-. Maar vanwege risico's met upgraden toch niet gedaan.
                  Fiat Grande Punto 1.9 MultiJet 130 sport 2006
                  Lancia Thema 8.32 1988
                  Bimota SB6 1995
                  Suzuki GSX-R750 1985
                  Suzuki GSX-R750 1985
                  Suzuki GSX-R50 1987

Comment

Vriend van me heeft een aantal 3GS in HongKong gehaald vandeweek.

Comment

De mijne simlock-vrij in Tsjechie gehaald, mijn oude Vodafone sim erin en klaar..., ideaal.
                      "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Paar dagen geen tijd gehad om veel op dit forum te kijken.
                        Iedereen in alle geval al bedankt voor de antwoorden.

De zoektocht heeft voorlopig nog niet veel meer opgeleverd dan een reservatie met een vermoedelijk leveringsdatum binnen 4-5 weken.

De gigavolt suggestie van Rico is wel een goeie maar die houd ik voorlopig even achter de hand vanwege het toch wel redelijke prijsverschil met aankoop in Belgie.

Bob

Comment

*UP*

Mijn Vodafone abo is toe aan verlenging en na een middagje pielen plus proefdraaien met een iPhone op mijn Nokia bluetooth carkit ben ik om: ik wil ook aan de iPhone.

Dus abo verlengen met korting en dan los een toestel kopen. De vraag is: waar? Is Gigavolt nog steeds de beste oplossing? EUR 599,= is in ieder geval een nette prijs.
                          Hubraum statt Spoiler

Comment

Wat betaal je per maand inclusief (snel) mobiel internet bij je huidige abo?

Comment

Niet weinig. Inclusief onbeperkt internet 45 piek. Maar overstappen naar 'n andere provider is geen optie voor mij.
                              Hubraum statt Spoiler

Comment

W'rom nie? Ik heb ook een aflopend Vodafone abbonnementje, en wil ook aan de Iphone. Een abbo met een 3GS met onbeperkt internet bij T-mobile voor 30 euro is toch niet zoveel mis mee? Zakelijk heb ik goede ervaringen met deze provider.
                                ''Thank God for the internet experts''

Comment

Maccity heeft kennelijk ook wat simlock vrije toestellen liggen. Wel duurder als in Belgie natuurlijk.
                                  http://www.maccity.nl/

Gigavolt heeft simlock vrije toestellen en toestellen die softwarematig simlock vrij zijn. Dus daar moet je even op letten. Volgens Belgische collega's zijn er trouwens genoeg iphones "op stock" te krijgen, vooral als je een witte wilt is er wel wat te krijgen. De Saturn in Wilrijk schijnt vaak voorraad te hebben, en je rijdt er zo heen...
                                  Fährst du quer - Siehst du mehr

Comment

Mijn vriendinnetje is T-mobile klant, en hoewel de bang per buck niet verkeerd is, doet mijn Vodafone het beter. Daar betaal ik graag voor.

Goede tip van de software simlock vs simlock vrij af fabriek. Dank.

Hoe zijn de prijzen bij Saturn? Antwerpen is toch bijna 2 uur karren. Moet dan wel de moeite zijn.
                                    Last edited by FreudeamFahren; 01-01-10, 12:05.
                                    Hubraum statt Spoiler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FreudeamFahren Bekijk bericht
                                      Hoe zijn de prijzen bij Saturn? Antwerpen is toch bijna 2 uur karren. Moet dan wel de moeite zijn.
                                      Ik heb uiteindelijk de iPhone 3GS 32Gb (zwart) gekocht bij Saturn in Wilrijk en heb daar de niet onaanzienlijke som van 675€ voor betaald.
                                      Deze was toen gewoon op stock.

ik heb ondertussen gemerkt dat wel meer winkels in de omgeving van Antwerpen iPhones gewoon op stock hebben liggen.

Comment

Ok FaF, mij was het het verschil niet waard. Had een korte tijd KPN+mobiel internet en T-Mobile+mobiel internet naast elkaar, maar heb geen echt grote verschillen gemerkt. Zal natuurlijk wel sterk verbonden zijn aan de plekken waar je je begeeft.

Die I-abonnementen zijn overigens 150 minuten EN 150 SMS per maand (of 300+300 etc). Merk ook dat ik nog maar weinig sms sinds ik eBuddy op m'n iPhone heb.

Comment

hoorde onlangs over phoneshop.nl waar je een iphone kunt kopen met abonnementen van verschillende providers. Wellicht iets om te bekijken.

Comment

HJP, goeie tip. Meteen even contact gezocht met ze. Gaat goed komen, denk ik. Apparaten zijn af fabriek simlock vrij, dus niet via software. Zaterdag even langs.

Aanvullende vraag: ik gebruik mijn N82 ook om te navigeren. Dat wil ik met de iPhone ook. Betekent dat TomTom kopen of zijn er (groatiez) alternatieven?
                                            Hubraum statt Spoiler

Comment

Hoeveel wil je er hebben? :)

Google Maps zit er al op. Nav4all gebruik ik af en toe op mijn N95 en is er ook voor de iphone. Ideaal? Nee, maar ik gebruik 't alleen als ik mijn Shell stratenboek en mijn geheugen meer toereikend zijn. :)

Routenet gebruik ik nog altijd als online routeplanner, die hebben ook een app. Begin daarmee, anders zijn er genoeg apps te downloaden. Of gekraakte versies. Het nadeel is dat ze soms na een software update van je Iphone niet meer werken en je ze steeds weer opnieuw moet installeren.

Wat ik nog wil weten is hoe je je navigatie op je Iphone aan kunt hebben staan, zonder dat je telefoonfunctie actief is. Dus tijdens 't rijden wil ik mijn telefoon uit, navigatie aan. Tot nu toe is dat met mijn proef-op-de-som Iphone test nog niet gelukt.
                                              Last edited by Dennis Cavallino; 11-01-10, 00:59.

Comment

Cav; lukt alleen maar na een jailbreak.
                                                Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

De Google Maps applicatie is niet wat ik zoek: da's te passief. Het ding moet wel aanwijzigingen geven terwijl je rijdt. Zal wel legale TomTom worden dan. Toch dank.
                                                  Hubraum statt Spoiler

Comment

Ik zou Navigon overwegen. Zijn beter bezig dan TomTom.
                                                    Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Zijn er nog mensen die zoeken naar een nieuwe ongebruikte in het iPhone 3Gs 16GB in het wit of zwart?
                                                      Ik zit er namelijk aan te denken om een iPhone abonnement te nemen maar dan zonder iPhone :)
                                                      De iPhone mag dus gelijk weg voor een prijs van 525 euro. Lager niet want dan is het voor mij niet meer aantrekkelijk.
                                                      Aprilia RSV Mille '01

Comment

Met of zonder simlock?

Comment

Rossi heeft het over een I-abo van T-Mobile. Dus een iPhone mét T-Mobile simlock.

Weet je zeker dat je die SIM (meer specifiek dat snelle mobiel internet) wel kunt gebruiken met een andere telefoon Rossi?

Comment

Het ging mij om duidelijkheid. Ik vind 't logisch dat een nieuwe Iphone een simlock heeft, maar voor 't zelfde geld biedt hij hem simlock vrij aan voor die prijs en is 'ie binnen 2 tellen verkocht. :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ølle Bekijk bericht
                                                              Rossi heeft het over een I-abo van T-Mobile. Dus een iPhone mét T-Mobile simlock.

Weet je zeker dat je die SIM (meer specifiek dat snelle mobiel internet) wel kunt gebruiken met een andere telefoon Rossi?
                                                              Jups. Had het her-en-der al gelezen op tweakers en het is net bevestigd door de webshop waar ik de iPhone + het T-Mobile abonnement wil bestellen.
                                                              Aprilia RSV Mille '01

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
                                                                Het ging mij om duidelijkheid. Ik vind 't logisch dat een nieuwe Iphone een simlock heeft, maar voor 't zelfde geld biedt hij hem simlock vrij aan voor die prijs en is 'ie binnen 2 tellen verkocht. :)
                                                                Mijn prijs is alsnog scherp hoor ;) Maar ik begrijp je vraag.
                                                                Aprilia RSV Mille '01

Comment

Working...
                                                                X