Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nokia N95 opwaarderen tot afstandsbediening

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nokia N95 opwaarderen tot afstandsbediening

Weet iemand wat goede software is, waarmee ik mijn N95 kan opwaarderen tot afstandsbediening voor mijn TV?

Helemaal inwikkelen met Pattextape en goed leren mikken met dat ding. :)
    You know that reality is immaterial

Comment

Dat lukt zonder die tape ook wel :)

Comment

Met tape blijft ie langer één geheel. :)
        You know that reality is immaterial

Comment

Dat is niet bepaald een vereiste hoor. :) Al bevalt 'ie goed, in tegenstelling tot de N73 die ik ervoor had.

Comment

waarom wil je dit eigenlijk? Er zit toch al een afstandsbediening bij je tv neem ik aan?

is dit niet wat trouwens:
            http://www.emagi.co.uk/1591/remote-c...our-nokia-n95/
            Forza!

Comment

Je mobiel opwaarderen naar ab?? OMG!!

Geen zorgen Cavje, ik heb je zojuist een pm gestuurd met tips voor een hele goede kliniek. ;-)
              The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Waarom wil ik 't?
                Ik wil eigenlijk een logitech afstandsbediening, maar ik las dat AJB met zijn Iphone zijn hifi apparatuur en tv kon bedienen, dus toen kwam ik erachter dat dit voor meer telefoons bestaat.

Ook de N95, maar ik zie geen ervaringen van gebruikers. Aangezien ik als n00b met gadgets altijd achter de feiten aanloop, dacht ik dat hier vast wel n95 gebruikers zullen zijn die zoiets al hebben geinstalleerd.

1 remote is voor mij handig, om de tv, tele2 unit, DVD speler en de cd-wisselaar aan de andere kant van de woonkamer te bedienen, zonder dat ik al die afstandsbedieningen bij elkaar moet sprokkelen. Noem 't luiheid of gemakszucht, maar als 't op de N95 niet werkt, dan komt er een Logitech. Ik dacht: die mobiel heb ik al, die ligt ook bijna altijd bij me in de buurt. So, it makes scence!

Comment

ja, dat maakt sense, maar zo'n logitech is toch veel meer inner circle geaccepteerd? Veel gummen fähiger of 'Premium' zo je wil?

Je ouwe praatdoos upgraden is niets hoor, dan kun je die 1 serie ook maar weer beter inruilen voor een polo. ;)
                  Forza!

Comment

Die had ik idd gezien en ga ik proberen. Ik dacht dat ik geen infrarood op mijn toestel had, waardoor ik doorzocht naar bluetooth oplossingen, maar heb 't infrarood inmiddels gevonden. Ben benieuwd.

Comment

@Scudetto: Jij weet best dat ik niet bij 't groepje wil horen dat niet naar Turkije op vakantie gaat, omdat ze bang zijn dat hun vrienden (....) dan aan gaan zetten tot statusverlagende opmerkingen, aangezien hele volksstammen daar graag all inclusive vakantie vieren. Of mensen die een premium bestaan naleven en dan jaaaaaaaren nodig hebben om keuzes te maken tussen 't ene saaie 'premium' stationwagen met isofix en de andere gezinscontainer die op voorhand de hemel in wordt geprezen wegens 't tutti lampioni pakket, omdat anders iedereen een flamewar gaat starten over achterwielaangedreven pretpakketjes die beter sturen. :)

Dus als ik géén Logitech neem die iedereen al prefereert, dan voel ik me helemaal mezelf. :)

bla bla, als ik volgende week een Logitech koop, zal ik 't stilhouden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
                        Waarom wil ik 't?
                        Ik wil eigenlijk een logitech afstandsbediening, maar ik las dat AJB met zijn Iphone zijn hifi apparatuur en tv kon bedienen, dus toen kwam ik erachter dat dit voor meer telefoons bestaat.

Ook de N95, maar ik zie geen ervaringen van gebruikers. Aangezien ik als n00b met gadgets altijd achter de feiten aanloop, dacht ik dat hier vast wel n95 gebruikers zullen zijn die zoiets al hebben geinstalleerd.

1 remote is voor mij handig, om de tv, tele2 unit, DVD speler en de cd-wisselaar aan de andere kant van de woonkamer te bedienen, zonder dat ik al die afstandsbedieningen bij elkaar moet sprokkelen. Noem 't luiheid of gemakszucht, maar als 't op de N95 niet werkt, dan komt er een Logitech. Ik dacht: die mobiel heb ik al, die ligt ook bijna altijd bij me in de buurt. So, it makes scence!
                        Hoho, dat heb ik niet gezegd. Ik bedien onze muziek er mee komt alleen geen hifi installatie aan te pas. Gaat allemaal via de computer (Macs natuurlijk).
                        Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

@ Cav, nee prima. Als je er zelf maar blij mee bent. :)

Infrarood heb je sowieso nodig voor een afstandsbediening toch?
                          Op de N95 zit de infrarood zender trouwens wel aan de zijkant, dus misschien dat je straks met kromme armen zit te zappen :)
                          Forza!

Comment

Ha die Cav,

lanceer je vraag eens op dit
                            http://www.nokiausers.net/forum/
                            kans is vrij groot dat ze je daar de goede richting op sturen ;)
                            Toyota Prius 2 - my 09 - editione Tech - 203K+83K km

Comment

Working...
                            X