Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tijdelijke webhosting gezocht voor 163 MB filmpje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Tijdelijke webhosting gezocht voor 163 MB filmpje

Tijdelijk gezocht: Een snelle website hosting.

Voor het aankomende feest van mijn dochter.....heb ik via iWeb een site gemaakt (is gewoon 1 bladzijde) met een filmpje erop. Filmpje is echter 163 MB.

Vanaf mijn .Me site loopt het nauwelijks.

De site zal alleen maar voor genodigde zijn (dus 20 hits tops) en is voor max 2 maanden.

Kan en wil iemand mij tijdelijk helpen?

Youtube is geen optie daar ik een nummer gebruik van Lou Reed. Volgens mij mag ik het dan niet plaatsen....

Thnx

Arjé

http://www.vimeo.com/
    2019 Volvo V60 T6

Comment

Thanx...maar filmpje is onderdeel van een site(tje).

Ik kijk nog even op mijn eigen xs4all

Hoe moet ik de site verplaatsen van .me naar xs4all?

Via FTP?

Comment

Hoe heet die kale gast met die afgestrapte Astra nou ook alweer :-)
        2 x ouwe premium meuk
        BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
        Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
          Thanx...maar filmpje is onderdeel van een site(tje).

Ik kijk nog even op mijn eigen xs4all

Hoe moet ik de site verplaatsen van .me naar xs4all?

Via FTP?
          Uh jah gewoon downloaden vanaf site A naar je eigen PC en dan weer uploaden naar site B (xs4all?) en daarna op site A de link naar 't filmpje in de (html?)code aanpassen. Xs4all is snel zat. Al die gratis buitenlandse meuk vaak niet. Ook Youtube is bere traag vooral overdag , fyi.

Last but not least ; 160 mb downloaden duurt ruwweg 160 seconden zelfs voor mensen die een 10 mbit lijntje hebben. Pipos met 1 Mbit schraper-editie-internuts doet er 1600 seconden over. Als je 't filmpje meteen start als je op de pagina komt en 't filmpje duurt korter dan die 160 seconden (of 1600 seconden) dan gaat ie hakkel'n en stotter'n. Wat zet je online , full HD zonder compressie ofzo ?

Comment

Hi,

Ben al druk aan het FTPeeen. Het filmpje is zeker niet in HD. Ik zal het zo laten zien.

Comment

Gaat niet goed.....

www.xs4all.nl/~arje

Helllllllup :-(

Vind filmpje zowiezo te klein qua afmeting op de site.

Ben nu nog met wat anders bezig....morgen maar weer verder kijken.
              Last edited by Kleintje; 08-09-09, 23:24.

Comment

Ahja een movje. Nou die kun je maar beter naar een FLVtje omzetten scheelt een factor 10 ongeveer en dan een simpel Flash playertje eromheen. Voorbeeld: http://www.bluehens.com/scripts/mediaplayer/readme.html

De JW player is een Flash Movie (SWF) die vervolgens de video (nadat ie is omgezet naar FLV formaat) kan afspelen. Werkt in 99% van alle browsers, crossplatform dus etc als je maar Flash als plugin hebt (en dat heeft dus 99%).

Comment

Hoest kan knoeten!
                  Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ik riep het toch al een paar posten geleden en Paco herhaalt het nogeens een keer.
                    Gewoon voor een paar knotjes per dag, die gast inhuren:-)
                    2 x ouwe premium meuk

Comment

Dalurenhosting.nl :)
                      Mini Cooper Clubman
                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Was 't niet bmw318hosting.nl "voor alle hostingpakketten die NIET dwars liggen" ?

Comment

Ja euh om echt te rellen moet je niet gaan zieken over een auto waar ik al een hekel aan HEB he. :)
                          Mini Cooper Clubman
                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                          "Jasper val dood." - RH

Comment

Oh, bevalt ie niet ?

Comment

Nou ja, bevallen. Misschien bevalt-ie morgenvroeg van een 1-serie, en rijdt-ie dan wat vlotter. :)
                              Mini Cooper Clubman
                              "Jasper val dood." - RH

Comment

Kijk dan zijn 't de weeen ; dat hakkelen van die dieselmotor. Komt er binnenkort misschien een klein lief 200cc tje uit de uitlaat !

Comment

De tweede bladzijde "leeg" heb ik via youtube gedaan. Werkt .d.d. prima.

Comment

Hij staat er nu op. Gewoon via YT. Werkte het makkelijkste (minder mooi...maar oke....ben maar een gewoon menneke).

Comment

Ben niet helderziend, dus url?
                                      * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                                      * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door slibbe Bekijk bericht
                                        Ben niet helderziend, dus url?
                                        Paar posts hierboven....http://www.xs4all.nl/~arje/file/Save_the_date%21.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
                                          Schoon!
                                          * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                                          * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Schoon?

Of....belgisch schoon?

:-)

Comment

Gaaf plaatje trouwens weer Slibbe...nieuwe vriendin:-)
                                              2 x ouwe premium meuk

Comment

Working...
                                              X