Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telfort Mobiel Internet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Telfort Mobiel Internet

Hier mensen met een Telfort mobiel en internet daarop? Doet internet 't? Ik weet nu niet of 't aan mijn mobiel ligt of aan Telfort.

Bij mij doettie 't niet meer. Daarnaast geeft de site van My Telfort aan dat deze wegens werkzaamheden níet bereikbaar is en kan de klantenservice niets doen vanwegen een storing.

Ben een beetje klaar met Telfort eerlijk gezegd.
    Iedereen heeft recht op mijn mening!

Nou je het zegt... Heb ook al hele tijd ellende. Dacht dat het aan Maastricht lag, maar niet dus? ARGH!
    '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

van
      Last edited by motroosje; 29-09-09, 14:00.
      "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
      "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
      "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
      "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Ja ik heb Telfort en ja ik schijn ook mobiel internet te hebben....heb alleen geen flauw idee hoe dat werkt...dus nee, ik heb nergens last van:-)
        2 x ouwe premium meuk
        BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
        Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Telfort gebeld. Er was géén storing... Vanmorgen deed hij het nog niet. Ik heb niets veranderd en zojuist, inééns, deedtie 't weer.

Schiet mij maar lek.

Comment

De afgelopen tijd kostte het ons steeds meer tijd om facturen goed te versturen. Het automatische proces dat in plaats was, had meer moeite om alle facturen te verwerken. Om dit te herstellen, zijn er afgelopen weekend werkzaamheden uitgevoerd aan ons facturatiesysteem.

We hadden gehoopt dat deze herstelwerkzaamheden vlekkeloos zou verlopen. Echter, er is een fout ontstaan waardoor het facturatiesysteem sinds afgelopen weekend niet werkt. Wat de precieze oorzaak is, weten we nog niet. Helaas betekent het dat een aantal andere systemen, dat daaraan gekoppeld is, ook niet goed functioneert. En daar kunnen onze klanten die gebruikmaken van onze mobiele diensten momenteel last van ondervinden.

Op dit moment zijn de volgende systemen verstoord:

- Het systeem waar wij klant- en mobiele abonnementsgegevens kunnen beheren
            - De ‘ordertool’ die het mogelijk maakt om mobiele verlengingen te verwerken
            - Mijn Telfort (Mobiel)
            - Zakelijk beheer
            Concreet betekent dit dat we geen mobiele abonnementen kunnen verlengen, geen telefoonnummers kunnen porteren en adreswijzigingen kunnen doorvoeren. Onze prepaidklanten kunnen wel gewoon opwaarderen.

Onze telefonische klantenservice is gewoon bereikbaar. Helaas kunnen wij door deze verstoring geen klantgegevens inzien (facturen, contracten ed.). Wel zijn onze klantenservicemedewerkers druk bezig om alle vragen te noteren en waar mogelijk een terugbelafspraak met onze klanten te maken.

Momenteel wordt er met man en macht gewerkt om het systeem weer werkende te krijgen. Helaas weten we op dit moment nog niet wanneer de storing is opgelost. We begrijpen dat dit heel vervelend is voor onze klanten. Toch doen we ons uiterste best om onze klanten, waar mogelijk, goed van dienst te zijn.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.
            Ok, nog steeds niet blij met Telfort, maar eerlijk is eerlijk, er zijn zat providers die een stuk minder communiceren.

Comment

Nu al een week:

Beste klant,
              Momenteel is Mijn Telfort door een storing niet beschikbaar. Wij werken hard aan een oplossing, maar verwachten dat de storing in de loop van de week verholpen is. Onze excuses voor het ongemak.

Ook onze telefonische klantenservice heeft last van de storing. Onze medewerkers hebben geen inzage in facturen, contracten en dergelijke. Zij kunnen wel algemene informatie verstrekken.

Meer informatie hierover treft u aan op ons Weblog.

Met vriendelijke groet,
              Telfort B.V.
              Zitten daar wat IT-ers al een week te zweten denk ik :)

Comment

Storing mobiel internet en mms (landelijk)
                Het is momenteel niet mogelijk om gebruik te maken van mobiel internet en mms.

Onze excuses voor het ongemak. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Zodra de storing is opgelost zal Telfort dat op deze pagina vermelden.
                Gaan we weer... :(

Comment

Heb er ook last van!!
                  LET'S GO!!

Comment

Troost je, Vodafone heeft ook al dagen af en aan problemen... Zo ook nu weer, als sinds gisteravond. Mooiste is dat je op tweakers wel leest dat Vodafone een probleem heeft, maar bij Vodafone zelf niet. Onhandige mensen.
                    Fährst du quer - Siehst du mehr

Comment

Communicatie bij Telfort is goed, maar toch wel té vaak storingen eerlijkgezegd.

Comment

nu is het weer goed! Heb normaal toch weinig problemen moet ik zeggen.
                        LET'S GO!!

Comment

Hier ook weer online. Viel mee dit keer.

Comment

Working...
                          X