Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met Anapod of soortgelijk?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ervaringen met Anapod of soortgelijk?

Ha, die Luisteraars;

Ik las iets over Anapod als alternatief voor iTunes. Heeft iemand ervaring met dit of andere soortgelijke programma's voor het beheren van een iPodlibrary?
    Scherven brengen gelul.

Ik heb begrepen dat je good old Winamp inclusief een iPod plugin hiervoor prima kunt gebruiken.
    2019 Volvo V60 T6

Comment

sharepod ;-)

op je ipod plaatsen, kun je op elke willekeurige pc je iphone/ipod accessen

grt, paulvh
      paulvh

Opel Ascona B 2.4 - Opel Astra J 2.0 BiTurbo (MY2013.5)

Comment

MediaMonkey hiero.

Werkt prima en als je echt verknocht bent aan iTunes, er is ook een iTunes skin beschikbaar.

Comment

MediaMonkey idd. Stukken beter en overzichtelijker dan iTunes.

Of beter: Koop een "gewone" MP3 speler. :p

De Apple zal er vást mooier uitzien, de look & feel van Apple is onverslaanbaar, maar een gewone MP3-speler is véél makkelijker te voorzien van content (drag & drop), leest meer formaten, is goedkoper én levert betere geluidskwaliteit.
          Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

wel even opletten:
            1. MediaMonkey 3.1.1 is _not_ compatible with the newly-released iTunes 9.0. Installing the new version of iTunes can cause MediaMonkey to be unable to start.
            2. MediaMonkey 3.1.1 is _not_ compatible with the iPhone/Touch 3.1 firmware introduced with iTunes 9.0.

Comment

Anapod heb ik gekocht, maar werkt niet.

Alleen m'n oude iPod Nano kon ik ermee syncen.
              m'n iPhone en iPod Classic (80GB) worden niet ondersteund.

Er is verder geen support of zelfs maar communicatie mogelijk bij de makers van Anapod, dus raad ik iedereen ten sterkste af om dat te kopen.
              Don't take life too seriously: you'll never get out of it alive

Comment

Ha, die Gummers;

Kopen wilde ik sowieso nix, want mijn iPod fiungeert prima als shuffleaar in de auto. Als het nou freeware was leek het me wel aardig om eens te proberen.
                Scherven brengen gelul.

Comment

Working...
                X