Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke Win7 versie moet ik hebben?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Welke Win7 versie moet ik hebben?

Heeft het zin om de Pro versie aan te schaffen of is de Home edition voldoende voor thuis gebruik?

Ik begrijp dat er een 32-bits en een 64-bits versie is van Win7.
    Kan je de 64-bits laten draaien op een 32-bits machine?
    Je gaat het pas zien als je het door hebt

Oorspronkelijk geplaatst door Starred Bekijk bericht
    Heeft het zin om de Pro versie aan te schaffen of is de Home edition voldoende voor thuis gebruik?
    Find help and how-to articles for Windows operating systems. Get support for Windows and learn about installation, updates, privacy, security and more.

Dat is uiteindelijk afhankelijk van wat je wil. Het lijkt mij dat je aan Home Premium genoeg hebt.

Ik begrijp dat er een 32-bits en een 64-bits versie is van Win7.
    Yep, net als bij Vista en XP(al zijn de verschillen daar groter), maar zie volgende punt.

Kan je de 64-bits laten draaien op een 32-bits machine?
    Nee. Maar volgens mij mag je kiezen of je de 32 of 64 bits versie installeert, beide schijnen op de DVD te staan. Dus je hoeft niet vantevoren te kiezen. Weet je overigens zeker dat je een 32-bits machine hebt? 64-bits processoren hebben al een behoorlijke tijd de overhand.
    Every second of your life is a part of your song

Comment

Ok, helder thnx.

Ik heb 3 thuis pc's te upgraden. Er schijnt ook een family edition te zijn voor 3 pc's. Maar die kan ik nergens vinden??
      Je gaat het pas zien als je het door hebt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Starred Bekijk bericht
        Ok, helder thnx.

Ik heb 3 thuis pc's te upgraden. Er schijnt ook een family edition te zijn voor 3 pc's. Maar die kan ik nergens vinden??
        Hiero: http://tweakers.net/pricewatch/24688...k-retail).html

Dit is wel een upgrade pack, je moet dus al beschikken over XP/Vista licenties.

De Nederlandse versie van het family pack komt pas begin 2010.

Comment

Windows 7 draait het eerst in Gronings dorp
          16 oktober 2009, 15:23 | ANP
          ZEVENHUIZEN (ANP) - Inwoners van het Groningse Zevenhuizen krijgen zaterdag een echte primeur. Softwareconcern Microsoft heeft de plaats uitgekozen om er zijn nieuwe besturingssysteem Windows 7 te laten draaien, vijf dagen voordat de software wereldwijd wordt geïntroduceerd.

Het gaat om een ludieke actie, aldus Microsoft. In totaal zijn er 777 pakketten beschikbaar voor de inwoners van Zevenhuizen. Belangstellenden kunnen de software laten installeren door werknemers van het softwarebedrijf.

Windows 7 is de opvolger van het veelbekritiseerde Windows Vista, dat nog geen drie jaar op de markt is geweest. Microsoft zegt nu een lichter en gebruiksvriendelijker systeem te hebben ontwikkeld.

Zevenhuizen telt bijna drieduizend inwoners. De plaats maakt deel uit van de gemeente Leek.

BNR Nieuwsradio houdt ondernemend Nederland 24 uur per dag op de hoogte van al het nieuws. Live én on demand via podcasts en SMART Radio. BNR is positief, oplossingsgericht voor ondernemers die vooruit willen. Innovaties hoor je bij BNR als eerste. Topjournalistiek, intelligente programma’s, spraakmakende presentatoren, de beste experts. BNR is hét zakelijke platform van Nederland
          Veritatis simplex oratio est

Comment

Nou, het draait hier nu ook. Kan ik ook weer downgraden naar Vista? Ik vind het niets... het is zelfs langzamer bij mij omdat de schermen niet meer in 1 flits verschijnen, maar langzaam helder worden. En zo zijn er nog een tiental wat irritantere dingen.

Comment

:)

...
              2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

I know :)

Comment

Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

humor :)

Comment

Het draait hier op het bedrijf op een 5 tal werkstations en ik kan niet minder zeggen dan dat ik er erg tevreden over ben. We hadden ook een paar op vista draaien, maar dat was ellende in een netwerk. Win7 gaat daarentegen echt vlekkeloos.
                      Forza!

Comment

Downgraden naar Vista lijkt me ook niet handig. W7 draait toch echt wel beter als Vista. Misschien even drivertjes updaten en het even tijd geven om te wennen? Zoveel anders als vista is het ook weer niet.

Comment

Working...
                        X