Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GSM-abo advies ivm aflopen 2 jaar contract

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• GSM-abo advies ivm aflopen 2 jaar contract

Zo, over maandje of 2.5 loopt m'n 2-jarige contract van m'n HTC Touch af bij Vodafone. De telefoon (PDA/Windows Mobile 6.1) is niet wat ik d'r van had verwacht maar ach het werkt. In m'n huidige abo (32,- inc btw per maand) zit natuurlijk een deel van de kosten van die telefoon.

De telefoon is nog goed zat, ik hoef niets nieuws, maar wil wel een data-abonnement blijven houden (kan nu voor 10 euro per maand unlimited HDSPA hatseflats snel internetten met een fair use policy).

M'n vorige toestel en abo zat bij KPN waar ik 8 jaar had gebivakkeerd dus ik ben niet zo helemaal bij met hoe je slim abos kunt verlengen/oversluiten/deals kan afdwingen etc. Ik bel weinig (zelden buiten de bundel van 120 minuten per maand) , SMS nooit, dus het gaat me meer om een budget-2-uur-per-maand-met-internet-abo.

Iemand tips ?

Telfort SIM-only 200 met onbeperkt data? Kost je 16,95 p/m; lijkt me schappelijk.

Telfort via GSMweb
    '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Kijk eens op http://www.telecomvergelijker.nl

Comment

HTC Touch na 2 jaar nog goed? Dat ding van mij zit na 1,2 jaar al vol met krassen, ik denk dat ik er over 10 maanden niks meer op kan zien :-)
        Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Oh sorry, het is een HTC Tytn 2 (Kaiser oid) geen Touch. Dus met touchscreen en uitschuifklapbaar toetsenbordje.

De sites met abos kan ik wel vinden, 't ging me er meer om ; hoe zorg je dat je zo soepel mogelijk van provider A naar provider B overschakelt. Wat moet je wel doen en wat niet.

Bij m'n vorige oversluit-aktie moest ik ergens invullen hoe lang m'n oude abo nog liep. Dat had ik net opgezegd (KPN opzegtermijn was toen net 3 maanden geworden) en die jokers bij de webshop waar ik m'n HTC had gekocht hadden dus doodleuk ook 't vodafone abo pas over 3 maanden in laten gaan.

Mijn bedoeling was, meteen overstappen op Vodafone en die 3 maanden KPN van 9 euro per maand laat ik lekker zitten.

De eerste 3 maanden moest ik dus met m'n KPN simkaart (en zonder data abo) bellen. Tja dat weet ik nu dus.
          Last edited by M4; 18-10-09, 21:56.

Comment

Working...
          X