Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nokia N900 ; is dat wat ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nokia N900 ; is dat wat ?

http://tweakers.net/reviews/1403/nok...akformaat.html

Opensource OS op je mobiele zakcomputer annex telefoon. Groot scherm. Toetsenbordje. Vlotte processor. Wel groot en zwaar, maar dat boeit niet.

Mist er iets wezenlijks (bv GPS die ik nu in m'n HTC TytnII heb en erg handig is onderweg) ?

Nog even wachten. Schijnt niet helemaal kinderziekte-vrij te zijn. Daarbij vraag ik me af of er wel software voor zal komen. denk daarbij aan navigatiesoftware zoals TomTom.

De meegeleverde browser lijkt me wel erg gaaf en het feit dat het OS niet (zoals bij de iPhone bijv.) compleet dichtgetimmerd ook.

Miischien even wachten op de opvolger? (Die dan ook waarschijnlijk iets minder baksteen is.)
    Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Geen zin om een nieuw draadje te beginnen.
      Dus dit draadje maar opgediept uit de krochten van ons forum.
      Ik weet het, I-Phone en Android zijn tegenwoordig mainstream in het land der slimme telefoontjes.
      Echter, dwars als ik ben, heb ik mijn hart verpand aan de N900 (Maemo5) .
      Gewoon via MP een SIM lock vrij exemplaar aangeschaft. In combinatie met een SIM only abbo van nog geen 5 euroontjes per maand en internetten via WiFi voor mij de optimale oplossing
      Zo heb ik inmiddels de nodige handige en leuke apps opgeduikeld welke mijn digitale leven onderweg veraangenamen.
      Maar er zullen ongetwijfeld nog meer must have apps op het www rondzwerven.
      Alle suggesties zijn meer dan welkom
      verras me :)
      Last edited by levensnevel; 21-07-11, 10:33.
      Toyota Prius 2 - my 09 - editione Tech - 203K+83K km

Comment

Working...
      X