Even iets voor de zaterdagavond met een biertje erbij. Ik denk al tijden erover na om een nette stoffen autosportstoel van de sloop te halen en die te gebruiken als zitje voor de racegames. Zoals als gimmick, voor de betere zit (op een bank ga ik altijd voorover leunen en natuurlijk de 'immersion'. Een stuurtje heb ik niet en de meeste stuurtjes vind ik zelf te klein, te prutserig en voor gas geven heb je iets analoogs nodig en de enige pedalenset is van die fanatec.de toko wat meteen dan 500 euro gaat kosten. Da's wel duur voor wat plezier met racen.
Kortom ; de half-modalers oplossen ; voor zeg 25 euri een stoffen sportstoel van de sloop. Is dat realistisch. Het moet een lekker zittende stoffen sportstoel worden, ik dacht aan iets uit een sport Peugeuotje ofzo, franse zetels zitten wat lekkerder dan bv die uit een oude Ford of Jappanner. Iemand suggesties ?
Kortom ; de half-modalers oplossen ; voor zeg 25 euri een stoffen sportstoel van de sloop. Is dat realistisch. Het moet een lekker zittende stoffen sportstoel worden, ik dacht aan iets uit een sport Peugeuotje ofzo, franse zetels zitten wat lekkerder dan bv die uit een oude Ford of Jappanner. Iemand suggesties ?
Comment