Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

M'n nieuwe TV

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• M'n nieuwe TV

Ik heb een nieuwe Philips TV (m'n nichtje had door de vorige de afstands bediening van de Wii gegooid....mega ster) nu kan ik gewoon een DVDtje op een usb stickje zetten in de TV proppen en kijken, reuze handig alleen ik kan de ondertiteling niet instellen :-( brand ik dezelfde bestanden op een DVDtje en speel die af kan ik de ondertiteling wel instellen dus ze zitten er bij/in iemand een idee hoe ik die ondertiteling erop krijg?????

Groet, John
    Alleen als ie ijs en ijs koud is.

Ik al op google gezeten maar kan de oplossing nog niet echt vinden, het zou toch mogelijk moeten zijn om nederlandse ondertiteling als standaard in te stellen???
    Er wordt van alles geschreven over subtitelfiles maar die komen in mijn bestanden helemaal niet voor het zit dus gewoon in de *.IFO / *.VOB / *.BUP bestanden, zeg maar de standaard DVD bestanden.

Comment

heb je de film compleet op de stik staan?
      als je iets niet op de usb stick hebt staan kan het ook niet gebruikt worden.
      je moet ook de ondertitelings bestanden op de usb hebben staan.
      wat TSM zegt!!!!!

Comment

Begint de TV wel met 't DVD-menu ?

Zo niet dan pikt de TV waarschijnlijk direct de hoofdfilm uit en moet je via een optie in je TV afstandbediening de juiste ondertitel proberen te kiezen (zonder echt in het DVD menu te hoeven duiken). Maar omdat je TV afstandbediening geen DVD speler afstandbediening is kan het goed zijn dat die knopjes en opties niet 'in de TV' zitten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door goofy Bekijk bericht
          heb je de film compleet op de stik staan?
          als je iets niet op de usb stick hebt staan kan het ook niet gebruikt worden.
          je moet ook de ondertitelings bestanden op de usb hebben staan.
          Nee dat hoeft niet die staan ook niet los op een DVD...het zit in de *.IFO / *.VOB / *.BUP bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M4 Bekijk bericht
            Begint de TV wel met 't DVD-menu ?
            Nee met een soort verkenner, je gaat naar het juiste mapje en druk op play maar verder geen opties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Montoya Bekijk bericht
              (m'n nichtje had door de vorige de afstands bediening van de Wii gegooid....mega ster)
              :) classic.

Ik denk dat je een DVD menu moet aanmaken en erbij zetten, ander kun je nooit ergens instellen dat de ondertiteling erbij moet.
              Forza!

Comment

inderdaad.

Comment

DVD ondersteuning/DIVX etc is beperkt, hangt af van type en productiejaar van Philips tv. Veel info op Tweakers hierover..
                  ----------------------------------------------------
                  F30 328I Aut8 HE Luxury Line & 208 1.6VTI Intuitive
                  ----------------------------------------------------

Comment

Working...
                  X