Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DVD naar mp3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• DVD naar mp3

Kan dat? Audio van een DVD omzetten naar mp3? Zo ja, hoe?

Ik heb een muziek DVD met een live optreden. De muziek wil ik graag op cd hebben, via mp3 bijvoorbeeld.
    Oliestoken voor het goede doel

Even zoeken op "dvd sound mp3" met google. Krijg je een boel hits.

Ik kan je niet een proggeltje aanraden...

Comment

Het kan zeker. Ik gebruik wel eens wat Open Source commandline tooltjes om zulks te doen op BSD; als je wilt kan ik wel even achterhalen hoe ze precies heten en hoe ze werken. Maar voor Windows ofzo heb ik niets voorhanden.
      Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Gijs dat kan. Ik heb zelf een aantal malen A1 audio DVD ripper gebruikt. Werkt erg goed en is een klein pakketje (ongeveer 3MB). Google maar eens.

Als het niet lukt kan ik het wel mailen.

Comment

Wondershare
          Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NielsK Bekijk bericht
            Gijs dat kan. Ik heb zelf een aantal malen A1 audio DVD ripper gebruikt. Werkt erg goed en is een klein pakketje (ongeveer 3MB). Google maar eens.

Als het niet lukt kan ik het wel mailen.
            Dat lijkt inderdaad precies het tooltje wat ik zoek. Het is echter geen freeware helaas, dus ik kan maar tot 50% van de dvd omzetten.

[edit] Datzelfde geldt voor AJB's Wondershare helaas :)
            Last edited by Gijs; 22-11-09, 10:55.

Comment

Als 30 dollar je al te veel is dan moet je maa niets omzetten. Al een torrent geprobeerd?
              Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AJB Bekijk bericht
                Als 30 dollar je al te veel is dan moet je maa niets omzetten. Al een torrent geprobeerd?
                Tja, dan kan ik net zo goed de cd aanschaffen in plaats van de muziek vanuit de dvd omzetten, niet?

Comment

http://www.dvd-mp3.org/

Eerste hit in google. Freeware en zegt te doen wat jij wilt.

Ken de tool verder niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gijs Bekijk bericht
                    Tja, dan kan ik net zo goed de cd aanschaffen in plaats van de muziek vanuit de dvd omzetten, niet?
                    Schiet me lek, maar als er een CD van is dan is er ook een torrent. Is wel zo eenvoudig en ook gratiz en voor niks(en net zo gejat zeg maar)

Comment

Muziek rippen van een DVD in jouw bezit is niet jatten.
                      Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Hey AJB, rijd je weleens te hard zonder daarvoor bekeurd te worden?
                        Mag ook niet, hè ;-)

Hou toch op man, LOL
                        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

^^ Regelmatig. Moet ik mezelf nu gaan aangeven :-)

Kom op man zoveel gedoe om muziek van een DVD te halen. Haal het dan gewoon via torrent binnen. Gaat waarschijnlijk nog sneller ook. En dat is dan ook geen jatten aangezien het om muziek gaat die je toch al hebt.

Comment

Working...
                          X