Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wii PSP of XBOX?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wii PSP of XBOX?

Denk dat ik het antwoord al weet. Voor de familie is denk ik Wii meest geschikt. Staan nu overal aanbiedingen maar wel pakket is best value for money?

Leuk zo'n aanbieding maar als je dan alles bij moet kopen schiet het ook niet op.

We hebben thuis een Wii staan. Moet eerlijk zeggen dat ik 't allemaal wat tegen vind vallen. Zodra het nieuwe er een beetje vanaf is begint dat hele Wii-mote gebeuren zelfs te irriteren. Xbox 360 is praktisch even duur en naar mijn mening toch echt wel een betere console. Wii is misschien de betere keus indien je kinderen onder de 9 hebt.
    Playstation 3 is flink duurder en absoluut niet beter dan de 360. Hoogstens interessant om de BluRay speler die er in zit.
    Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

een PS3 niet beter? Ook niet leukere/uniekere games?
      Blu Ray moet je bij XBOX voor dokken.......
      Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Wireless netwerk moet je ook voor dokken bij een Xbox. Daarnaast wil je de elite, want dat is de enige nog op dit moment met een harde schijf. Zit je op 250euro +70 euro voor wireless.

PS3 kost 280 euro, en er zijn regelmatig aanbiedingen voor 180 euro.

Online gedeelte van de Xbox360 met achievements en marketplace is veel mooier als Playstation Network. Alleen kost online gamen wel wat, ook iets van 60 euro in het jaar bij de Xbox. Gratis bij PS3. Beide hebben een aantal gave exclusives (Forza en GT bijvoorbeeld) maar de meeste games komen voor beide platforms wel uit. Persoonlijk vind ik de Xbox controller fijner; groter en dus fijner in mijn handen

Maar dat is allemaal geneuzel in de marge.

Enige echte nadeel van de Xbox vind ik het lawaai wat dat ding maakt. Echt niet normaal...
        Fhrst du quer - Siehst du mehr

Comment

Mijn Xbox is redelijk stil, maar dat zal ook komen doordat deze onder de tv staat, en dus overstemd wordt. Ik heb er iig geen hinder van. Super fijne console, alleen ze schijnen wel sneller stuk te gaan wanneer ze op hun kant geplaatst worden. Oh ja, en een enkele keer loopt ie vast. Microsoft genen, zullen we maar zeggen :-)
          ''Thank God for the internet experts''

Comment

Herrie is vooral iets van de eerste generaties XBOX (storingen trouwens ook). Mijn eerste XBOX had hier ook wel last van, de huidige hoor je vrij weinig. Bovendien kun je games op de hdd installen, hoor je helemaal niks meer. Vastlopers heb ik geen last van b.t.w., op mijn eerste Xbox ook niet.

V.w.b. Games denk ik dat er op de XBOX gewoon meer interresante titels zijn die niet op de PS3 beschikbaar zijn dan andersom. PS3 mag dan hardwarematig superieur zijn, het komt er niet uit. Het verschil met een gelijke titel is nihil en dan zou ik mijn keuze baseren op de console met de beste titels. PS3 heeft natuurlijk blue-ray, maar verbruikt meer stroom en maakt meer geluid dan een 'normale' blue-ray speler, een losse speler hoeft trouwens ook niet zo duur te zijn.

Wifi moet je i.d.d. extra voor betalen bij de XBOX, maar je kan hem natuurlijk ook gewoon met een kabel aansluiten.

Wii is niet echt mijn ding, leuk als je licht bezopen met een paar vrienden een avondje wil geinen maar ding heeft in de 2 jaar dat ik hem heb niet veel aangestaan.
            Last edited by jersey951; 27-11-09, 08:26.

Comment

Wii is ECHT voor mongolen. Hele grote mongolen. Heb je wel eens iemand zien 'Wii-en'? Wii-bezitters staan nog lager op de evolutionaire ladder dan Voetbal International lezers. Verschrikkelijk.
              You know that reality is immaterial

Comment

<leest de reacties van SS in de diverse draadjes vandaag>

Oh ja het is vrijdag vandaag...

Comment

Ruud heeft een wii-iiieeeh!

Ruud heeft een wii-iieeeeh!

Ruu-huuuuuud heeft een wii-iiieeeeh!!

:)

Comment

nee Stefan,
                    hoewel de kinders er wel naar vragen.

Maar die moeten maar genoeg hebben aan een DS.
                    Of is daar ook wat mis mee? :-)

Trouwens, ben het wel met je eens, dus die wii komt er bij ons ook niet.

Comment

Nee, de DS komt bij ons ook door de ballotage. :)

Wii is echt heel erg. Ik kan er niet over uit hoe afgrijselijk ik die dingen vind.

Comment

Wii wordt ook meer gedaan door mensen die normaal niet echt gamen. Een gamer zal eerder voor PS3/XBOX kiezen (of PC).

Mensen die op bezoek komen een nog nooit een wii hebben gezien willen er steevast ff mee aan de gang, maar meestal zijn ze snel uitgekeken.

Voor jonge kinderen is het misschien leuk, maar mij kan het niet echt boeien.

Comment

Na post SS was het al duidelijk, maar Jerseynogwat maakt het af: het wordt dus toch een wii (kleine kinderen, ouders geen serieuze gamers).

Aankooptips anyone (mijn vrouw is gecharmeerd van een zwarte ... )?
                          Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                          Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Geen idee of er herhalingen van zijn, maar iedereen die gisteravond Man bijt hond heeft gekeken, zal SS mening delen.

*waarom staat er zo'n wii bij mijn vriendin op d'r kamer te verstoffen?*

Gr Jeroen
                            Alle Baur's in de Baurnhof

Comment

Wii is te suf voor woorden, Playstation is alleen maar leuk voor Gran Turismo. Ik heb al jaren een Xbox, bevalt prima.
                              BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Qua aankooptips, tja. Koop een pakket met 2 controllers en een spel die je (of diegene of wie het gaat) aanspreekt.

Qua hardware is het allemaal hetzelfde (geen verschil in wel of geen HD ofzo, zoals bij Sony/Microsoft).

Comment

[q] #14 Geen idee of er herhalingen van zijn, maar iedereen die gisteravond Man bijt hond heeft gekeken, zal SS mening delen.

Ik kon mijn nieuwgierigheid niet bedwingen, staat i.d.d. op uitzendinggemist.nl. Ik dacht dat het na die wanne-tiroler's niet erger werd, maar toen kwam dat mens (soort wandele progaganda voor het belang van voldoende zuurstof bij de geboorte) met d'r Wii.

Ik pleur mijn wii spontaan het raam uit...

Comment

Zit ik hierboven nog onze Wii af te kraken, halen we vandaag New Super Mario Bros. voor de Wii.

Wt een gaaf spel zeg. Zit nu al deze hele regenachtige zondag met m'n zoon te Mario-en. Tijden geleden dat we weer 's helemaal "in" een spel zaten.

Super gameplay, tot 4 spelers tegelijkertijd, super moeilijke levels, maar nt niet te moeilijk om te frustreren. De hele dag klinken er al uitroepen van teleurstelling wanneer we af gaan en gejuich wanneer er een level wordt gehaald door huize iOnline.

Level 2-4 inmiddels ;)

http://www.youtube.com/watch?v=FgcRrTxIxpM
                                    Last edited by iOnline; 29-11-09, 14:48.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven Bekijk bericht
                                      mijn vrouw is gecharmeerd van een zwarte ... ?
                                      Dat lijkt me nou wel een apart draadje waard in GVO......
                                      Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jersey951 Bekijk bericht
                                        [q] #14 Geen idee of er herhalingen van zijn, maar iedereen die gisteravond Man bijt hond heeft gekeken, zal SS mening delen.

Ik kon mijn nieuwgierigheid niet bedwingen, staat i.d.d. op uitzendinggemist.nl. Ik dacht dat het na die wanne-tiroler's niet erger werd, maar toen kwam dat mens (soort wandele progaganda voor het belang van voldoende zuurstof bij de geboorte) met d'r Wii.

Ik pleur mijn wii spontaan het raam uit...
                                        Je mag hem ook mijn kant op pleuren als je wil?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iOnline Bekijk bericht
                                          Zit ik hierboven nog onze Wii af te kraken, halen we vandaag New Super Mario Bros. voor de Wii.

Wt een gaaf spel zeg. Zit nu al deze hele regenachtige zondag met m'n zoon te Mario-en. Tijden geleden dat we weer 's helemaal "in" een spel zaten.

Super gameplay, tot 4 spelers tegelijkertijd, super moeilijke levels, maar nt niet te moeilijk om te frustreren. De hele dag klinken er al uitroepen van teleurstelling wanneer we af gaan en gejuich wanneer er een level wordt gehaald door huize iOnline.

Level 2-4 inmiddels ;)

http://www.youtube.com/watch?v=FgcRrTxIxpM
                                          Level 4 inmiddels. :)

Wel lastig dat ik tussendoor steeds moet werken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
                                            Je mag hem ook mijn kant op pleuren als je wil?
                                            Ironisch genoeg heb ik dankzij deze thread het bestaanrecht van de wii teruggevonden. Die New Mario is echt heel leuk. De motion-techniek of hoe het ook heet van de Wii heeft niet echt toegevoegde waarde maar het is wel een old-skool mario platform spel.

Comment

F*kkerdef*k! Wii is kaput (leest geen USB schijven meer). Gisteren weggebracht. Gaat 5 tot 10 werkdagen duren...

Dat wordt afkicken in huize iOnline. :(

Comment

Ikzelf heb de Xbox360 gehad en heb nu de PS3...mijn neefje heeft de WII...Ikzelf heb de voorkeur voor de Playstation omdat ik vind dat die leuke spellen heeft, online is gratis (altijd goed) en je hoeft geen draden te trekken want de PS heeft wifi.
                                                Xbox is redelijk vergelijkbaar behalve dat online niet gratis, geen wifi en geen blue ray...alhoewel de blue ray ik niet de overtuigende factor vind om een spelconsole te kopen.

De WII is erg leuk als je veel met je gezin gaat gamen met name het groepsverband spelen is heel erg leuk. Met de PS3 en de Xbox is het "familiegevoel" niet zo intens als met de WII, het is gewoon hartstikke leuk om voor je tv tegen elkaar te bowlen of boksen etc.

Ik persoonlijk zou voor de PS3 gaan maar dat is omdat ik voornamelijk alleen speel (of online) maa zodra mijn kids wat groter zijn dan komt er een WII.

Weet niet of dit je helpt in je keuze.

Comment

Ik heb zelf een xbox maar ben best in de markt voor een PS3. Wat zijn de killer games voor de PS3? Die op andere platformen niet beschikbaar zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jersey951 Bekijk bericht
                                                    Ik heb zelf een xbox maar ben best in de markt voor een PS3. Wat zijn de killer games voor de PS3? Die op andere platformen niet beschikbaar zijn?
                                                    Killzone, Little Big Planet en Gran turismo natuurlijk.
                                                    Nja Little Big Planet moet je van houden maar het is wel leuk gedaan met level designs en ziet er leuk uit...
                                                    Killzone is echt de moeite waardt, leuk spel dat op zichzelf staat en echt niet te vergelijken is met bijvoorbeeld Call of Duty of andere shooters. Soms wel eens beetje vergezocht maar wel retegoed uitgewerkt. Ik heb nog een originele liggen aangezien ik mijn PS3 heb opgeruimt.
                                                    Gran Turismo Prologue vond ik al de moeite waardt, hopen dat de complete versie nog meer is en natuurlijk schade model! Anders is het een verloren zaak ten opzichte van Forza Motorsport 3...

Comment

En Uncharted 2 fenomenaal!!!!

Comment

Xbox360. Zonder twijfel: http://tweakers.net/nieuws/64806/ces...x-360-cpu.html
                                                        Wat een gaaf filmpje.
                                                        When men were men

Comment

Kewl, al lijkt met sturen zonder stuur niks, een echt stuur heeft toch ook een as?

Ben benieuwd wat voor spellen er komen die er gebruik van gaan maken.

Comment

Da's nog erger dan loos in de lucht draaien met zo'n Wii stuurtje. Kan me best voorstellen dat bepaalde games zich er(Natal) goed voor lenen, maar racen wat mij betreft niet. Ik vind racen met een controller al kansloos. Nou ja kansloos, gewoon niet interessant.
                                                            Every second of your life is a part of your song

Comment

ik vind dat best meevallen, 90% van de mensen speelt GT met een controller. Natuurlijk is een stuurtje "echter" maar het spel wordt er niet anders van hoor.
                                                              Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Ik ben blijkbaar die 90% niet en ik deel je mening dus ook niet. :-)
                                                                Every second of your life is a part of your song

Comment

Working...
                                                                X