Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rj11 naar jack 3,5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• rj11 naar jack 3,5

Ik d8 ff een kabeltje opzoeken bestellen en proberen....maar ik kan het niet vinden :-(

Ik heb een koptelefoon met 3,5 mm jack plug er aan nu wil ik het die aansluiten in plaats van mijn telefoon hoorn (RJ11)....asl ik dan veel moet bellen zet ik dat ding op m'n kop en heb m'n handen vrij.......briljant idee! al zeg ik het zelf ;-p

maar ik kan z'n verloopje niet vinden....dit zou toch redelijk standaatd moeten zijn??
    Last edited by Montoya; 09-12-09, 12:14.
    Alleen als ie ijs en ijs koud is.

zoiets?

fka v164

Comment

Andersom denk ik.
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

Yep net andersom!

Comment

Maar is rj11 gelijk aan CAT5?

Edit: ze hebben hem met rj11 ook ...maar ook de verkeerdekant op.

Comment

*zie geen mogelijkheid broerlief Jack te dissen en vertrekt weer uit draadje*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Montoya Bekijk bericht
              Maar is rj11 gelijk aan CAT5?

Edit: ze hebben hem met rj11 ook ...maar ook de verkeerdekant op.
              Cat5 = UTP/FTP/STP = RJ45.
              Last edited by Kiwi; 09-12-09, 15:25. Reden: Geelhoed voor zijn
              Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Comment

RJ11 is het telefoonstekkertjes-formaat. Overigens moet de luidspreker die je 'vervangt' wel overeenkomen met wat je in je koptelefoon hebt zitten. Dat is niet altijd het geval met als gevolg dat geluid of veel te hard of veel te zacht klinkt (impedantie van een koptelefoon is bv soms 32 ohm, luidsprekertje in de telefoon zelf kan bv 8 ohm zijn, resultaat ; te zacht geluid in je koptelefoon en als je geen volume kan regelen heb je d'r niks aan.

Ander punt ; in een telefoonhoorn zit ook vaak een deel waar je in moet praten , waar ga je die hoorn houden als je al een koptelefoon op je oren hebt ?

Kortom je wilt een headsetje ;) d.w.z. met waarschijnlijk 2 jacks van 3.5mm (standaard) en die wil je laten verlopen naar een mannetjes of vrouwtjes RJ11 (want of je sluit 't aan op 't krulsnoer van de telefoon of je sluit je nieuwe constructie rechtstreeks aan op de telefoon (onderkant/achterkant ; vaak ook een aparte RJ11 ingang).

Als je 't nog kan volgen :)

Comment

Gewoon een vaste telefoon kopen met headset. Zelf een hele tijd een Samsung SPR 6100 gehad en nu een Panasonic, omdat die Samsung niet op UPC landlijn telefoon werkte.

Comment

De telefoon is onderdeel van de centrale dus daar kan ik niet een "gewoon" toestel op aansluiten.

Comment

Wat voor centrale & toestel heb je nu staan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kiwi Bekijk bericht
                        Cat5 = UTP/FTP/STP = RJ45.
                        RJ45 = aansluitplugtype. Cat5 heeft RJ45 maar Cat3, Cat5e en Cat6 enz. enz. ook.
                        ------------------------------------------------
                        We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Working...
                        X