Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flickr

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Flickr

Ik wil wat foto's downloaden vanaf een flickr account van iemand anders.
    Zelf heb ik geen flickr account.
    De rechtermuisknop biedt geen soelaas dit keer helaas. Weet iemand hoe je dit kan doen? Er zou een optie moeten zijn om de foto's te downloaden is mij verteld. Moet je daar misschien zelf een flickr account voor hebben?

Ik wilde wel een account aanmaken, maar dan heb ik eerst een yahoo-id nodig. Ik zit alleen niet te wachten op koppelverkoop :-).

Als het foto's zijn die open staan voor iedereen dan zie je bij de foto een knop "All Sizes". Degene die de foto's heeft geupload moet daarvoor wel een licentie geven aan de foto's. Anders dan is het nog steeds "all rights reserved" en mag je hem dus niet downloaden wegens copyright.

Daar heb je de mogelijkheid de grootte te kiezen en als het goed is ook een downloadlink.

Bij deze foto (van mezelf) zie je de knoppenbalk boven de foto staan: http://www.flickr.com/photos/martijnl/4199302685/
    Last edited by MartijnL; 23-12-09, 18:08.
    ------------------------------------------------
    We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

okay, dank je wel, bij die link van jou werkt het wel inderdaad.

Comment

Als de resolutie niet uitmaakt dan kan je natuurlijk wel gewoon een screenshotje maken :)
        We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Obscuur Flickr-vraagje hier: volgens mijn statistieken zitten 2 van de 1204 foto's in mijn stream niet in een groep. Weet iemand een snel trucje om erachter te komen welke twee? Met de standaard-sorteer- en filteropties krijg ik ze er niet uit.
          Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
          "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Bekijk bericht
            Obscuur Flickr-vraagje hier: volgens mijn statistieken zitten 2 van de 1204 foto's in mijn stream niet in een groep. Weet iemand een snel trucje om erachter te komen welke twee? Met de standaard-sorteer- en filteropties krijg ik ze er niet uit.
            Ik zie het ook zo niet. De "Non-Grouped" categorie is de enige die niet aan te klikken is. Ook met batch edit krijg je het er niet uitgefilterd. Als je het antwoord vind ben ik benieuwd.

Comment

Hier maar even een vrijdagmiddagobservatietje aangaande Flickr.

Plaats ik een tijdje geleden op mijn autosportaccount aldaar voor de verandering een stel pitspoesfoto's, domineren die (niet eens bijster knappe) wijven al dagenlang mijn dagelijkse toptien met meeste views.

Wat een stelletje gluurders, die autosportliefhebbers.

O ja, en de best scorende foto zónder grid girl erop is natuurlijk van een BMW (E92 M3 GT2). Ook dat nog. :)
              Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
              "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Het lijkt er toch op dat er voornamelijk DFers op jou profiel komen. Allemaal fappers...

Comment

Working...
                X